Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler iallefall dobbeltap firkant. Slår hardt i brysthøyde forann mål, pleier som regel å komme meg forann forsvareren da, og "løpe" ballen i mål med hodet.

Dere som spiller Ultimate team, kjøpte dere coins? Eller spilte og fikk coins? Det må jo ta en evighet.. :p

Kan man kjøpe coins? Vet du kan kjøpe pakker for coins eller ekte penger.

Men tar ikke en evighet å spille til seg litt coins, får glatt mellom 640-680 coins for hver kamp eg spiller, offline dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ufattelig at det går ann, både av fyren som cheater og av EA som leverer ett halvferdig spill som dette, bli bare mer og mer forbanna over de stakkarslige taperene som "jobber" i EA.

Skal fader meg ikke være MULIG å ta betalt for dette spillet.

"EA Sports, it's half a game"

http://www.youtube.com/watch?v=ggF_YlqTKE4&feature=player_embedded

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Helt ufattelig! at jeg har betalt for dette drittspillet er sykt. Offline 1.vs.1 synes jeg hetl greit, og det er færre store exploit enn i FIFA 10, men online er en skam og det at man faktisk betaler for å spille online(de som kjøper brukt) er helt latterlig.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

(wæææh.)

Den glitchen er eldgammel (dvs. jeg vil tro den er fiksa), fryktelig lett å oppdage og begrenset seg til xbox.

Vet ikke hva jeg syns er mest ille. At en glitch som det der er gjennomførbar i et ferdig spill, eller at folk faktisk gidder å gjøre det. Kan forstå at enkelte utnytter world\classic xi -glitchen, men det er ødelegger jo spillopplevelsen for begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...