IcedInsanity Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg anbefaler iallefall dobbeltap firkant. Slår hardt i brysthøyde forann mål, pleier som regel å komme meg forann forsvareren da, og "løpe" ballen i mål med hodet. Dere som spiller Ultimate team, kjøpte dere coins? Eller spilte og fikk coins? Det må jo ta en evighet.. Kan man kjøpe coins? Vet du kan kjøpe pakker for coins eller ekte penger. Men tar ikke en evighet å spille til seg litt coins, får glatt mellom 640-680 coins for hver kamp eg spiller, offline dog. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Man må kjøpe pakker, ja. Har dog sett folk som selger coins på ebay, så man kan vel strengt tatt kjøpe coins og. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bare hos meg spillet fryser unormalt ofte? Og hva betyr det egentlig når jeg leder 2-0 og får meldingen: "Mistet tilkoblingen til motstander", enten i det 90.min eller i menyen etter kamp? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan utfører man en rask vending? Typisk når eg er en spurteduell med motspiller nede ved mitt mål også bråvender dem og er mister spillerene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Prøv å holde inne finteknappen (LT/L2) og slipp spurteknappen. Da bør han vende raskt og med god kontroll. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvorfor er det ikke ekte navn når man spiller offline mer? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvorfor er det ikke ekte navn når man spiller offline mer? Mulig det er fordi du har innstalert Ultimate Team. Ta å last ned siste update så er det fikset. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvilken update? Sjekker alltid for updates før spillet starter og før jeg spiller online. Har ultimate team innstallert ja. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Samme hvilken update. Den buggen kommer hos noen når man innstalerer Ultimate Team. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ingen måte å få det til å bli normalt igjen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jo, last ned den siste squadupdaten. Da blir alt riktig. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Flott, Ea serveren funker ikje Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Chicha kommer inn og putter hattrick på brua ved bl.a og vise sine hodeegenskaper nok engang! http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/70486636 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 What else is new? EA vurder å legge ned hele Fifa konseptet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Helt ufattelig at det går ann, både av fyren som cheater og av EA som leverer ett halvferdig spill som dette, bli bare mer og mer forbanna over de stakkarslige taperene som "jobber" i EA. Skal fader meg ikke være MULIG å ta betalt for dette spillet. "EA Sports, it's half a game" http://www.youtube.com/watch?v=ggF_YlqTKE4&feature=player_embedded Endret 15. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Helt ufattelig! at jeg har betalt for dette drittspillet er sykt. Offline 1.vs.1 synes jeg hetl greit, og det er færre store exploit enn i FIFA 10, men online er en skam og det at man faktisk betaler for å spille online(de som kjøper brukt) er helt latterlig. Endret 15. mars 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nei, blir nok lite sannsynlig at Fifa 12 blir forhåndsbestilt denne gangen. Nå skal eg vente å sjå kva andre som har kjøpt spillet sier. Dette er en TRAGEDIA. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (wæææh.) Den glitchen er eldgammel (dvs. jeg vil tro den er fiksa), fryktelig lett å oppdage og begrenset seg til xbox. Vet ikke hva jeg syns er mest ille. At en glitch som det der er gjennomførbar i et ferdig spill, eller at folk faktisk gidder å gjøre det. Kan forstå at enkelte utnytter world\classic xi -glitchen, men det er ødelegger jo spillopplevelsen for begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå