IcedInsanity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Patchen er kommet altså? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har nok ikke det, tviler på at den kommer i det hele tatt. Har uansett bestemt meg for å ikke kjøpe FIFA 12 hvis de ikke fikser dette tullet. Det er verste er at de garantert har lurt 90% av de som kjøper FIFA til å tro at alt er bra og dermed bare selger enda bedre til neste år. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det er tydeligvis det som er hovedpoenget deres. Noen store feil er det i en utgave av Fifa, de lover at det skal komme patcher osv til spillet, det kommer aldri. Neste utgave av Fifa blir lansert og folk kjøper denne utgaven også for det KANSKJE er blitt fikset de tingene som var feil med den forrige utgaven. Endret 11. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Noen som opplever å IKKE kan velge lag online? altså motstanderen velger lag, men jeg er på en måte "fryst" og kan ikke gjøre noe annet enn å forlate matchen! teiiiit 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Fifa serien må vel være det spillet som gir mest inn til EA, spesielt at det har relativt høye salgstall hvert år. Det som ikke henger på greip, er hvordan prosjektansvarlige IKKE klarer å utvikle spillet vekk fra alle de mindre feilene spillet har. Jeg vet det ikke går dem hus forbi, siden det offisielle EA-Fifa forumet er fult av folk som klager, klager og klager uten at det blir tatt hensyn til. Det at fifa fortsatt sliter med online optimalisering i 2011 er også for meg helt bak mål. Så og si alle kampene foregår (1 xbox) vs (1 xbox), altså hele TO maskiner som skal utveksle informasjon med hverandre. Se på alle FPS spillene som har vesentlig mer informasjon som skal flyte frem og tilbake. Fifa er et spill som gir så vannvittig mye glede og konkurranse, er det spillet jeg bruker mest tid på, men samtidig så skal en leite lenge etter et spill som har så forbanna mange irritasjonsmomenter. EDIT: Redigert vekk en liten typografi feil. Se på den du EA, til og med en vanlig mann fra gata kan rette sine feil med en enkel liten oppdatering. Endret 12. mars 2011 av Solsviken 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vet det ikke går dem hus forbi, siden det offisielle EA-Fifa forumet er fult av folk som klager, klager og klager uten at det blir tatt hensyn til. En av EA-moderatorene på FIFA-forumet sa faktisk at de ikke hørte alt for mye på hva forumfolket sa, siden det var 9 millioner kunder som ikke var på forumet og de var fornøyde. Han mente at det bare var de som var misfornøyde som gikk å klagde på forumet. Sier jo egentlig nok om hva EA og de FIFA ansatte tenker... 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vet det ikke går dem hus forbi, siden det offisielle EA-Fifa forumet er fult av folk som klager, klager og klager uten at det blir tatt hensyn til. En av EA-moderatorene på FIFA-forumet sa faktisk at de ikke hørte alt for mye på hva forumfolket sa, siden det var 9 millioner kunder som ikke var på forumet og de var fornøyde. Han mente at det bare var de som var misfornøyde som gikk å klagde på forumet. Sier jo egentlig nok om hva EA og de FIFA ansatte tenker... Skulle tatt seg ut om 9 mill kom på forum-siden for å klage Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Skulle tatt seg ut om 9 mill kom på forum-siden for å klage Med tanke på hvor dritt serverne til EA er der rart at ikke flere klager. Hadde det vørt en meningmåling som kom opp når man spilte online om hvor fornøyd du var, hvor mye du opplevde lag og lignende, så hadde resultater blitt ekstremt dårlig for EA sin del. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jadda, vant mot arsenal. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 I Fifa da eller? Noe spesielt du opplevde i kampen, eller har du kanskje noe mer info ang kampen du vil dele med oss andre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jadda, vant mot arsenal. Haha, den var god. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skulle tatt seg ut om 9 mill kom på forum-siden for å klage Med tanke på hvor dritt serverne til EA er der rart at ikke flere klager. Hadde det vørt en meningmåling som kom opp når man spilte online om hvor fornøyd du var, hvor mye du opplevde lag og lignende, så hadde resultater blitt ekstremt dårlig for EA sin del. Problemet er at det er for tungvindt for mannen i gata å klage på det han opplever. Hadde dog vært en meningsmåling som du sier hadde nok EA fått bakoversveis. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 I Fifa da eller? Noe spesielt du opplevde i kampen, eller har du kanskje noe mer info ang kampen du vil dele med oss andre? Han stilte med den dårligste midtbanen han kunne funnet på Rafael - Gibson - O'Shea - Fabio, og utrolig nok vant han! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Får faen ikke til å putte med hodet til Carroll Scorte 2 mål med hodet til Carroll første gangen jeg spilte etter patchen, men nå så får jeg bare til å putte enkle baller med beina hans Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg klarer faen ikke å score på innlegg lenger.. Med en gang jeg kjøpte FIFA 11 så scorte jeg fryktelig mange av målene mine på innlegg - det var presist, angriperen tok et lurt løp i boks og slo motstanderforsvarerne i duellen. Nå, derimot, kommer jeg rundt på kant, slår inn, og enten er innlegget for upresist - eller så taper angriperen duellen 99 % av gangene. Eneste gangene jeg scorer på innlegg nå, er hvis angriperen er så godt som umarkert. Men jeg føler jeg gjør akkurat det samme som før! Noen som har noen gode råd om hvordan jeg skal putte på flere innlegg igjen? 1 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Handler mye om timing. Pleier å tappe firkant to ganger, da blir ballen slått litt forann angriperen. Men faen så irriterende at angriperen som skal gå i boksen, kommer løpende IMOT han som tar innlegget? Hvor er det logisk henn? helt teit Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Scorer mye på innlegg for tiden, spiller mye med mitt Ultimate Team og spissene putter mye mål, har dog Dzeko og Berba på topp men uansett. Prøv etter du har slått innlegget å komme deg forann spilleren som evt dekker deg opp, og prøv så godt du kan å time opphoppene dine, det er vertfall de beste tipsene eg kommer på. Dobbeltapp på firkant blir lavt og hardt innlegg foran mål, og er ikke å anbefale dersom det er mange store forsvarere inne i boksen. Endret 13. mars 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Handler mye om timing. Pleier å tappe firkant to ganger, da blir ballen slått litt forann angriperen. Men faen så irriterende at angriperen som skal gå i boksen, kommer løpende IMOT han som tar innlegget? Hvor er det logisk henn? helt teit Samme problemet har eg Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg anbefaler iallefall dobbeltap firkant. Slår hardt i brysthøyde forann mål, pleier som regel å komme meg forann forsvareren da, og "løpe" ballen i mål med hodet. Dere som spiller Ultimate team, kjøpte dere coins? Eller spilte og fikk coins? Det må jo ta en evighet.. Endret 13. mars 2011 av Blax Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Noen som ofte bruker lave innlegg? (Dobbletap og tredobbeltap) Åssen spisser bruker dere og må kantene være gode for å legge bra, lave innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå