Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns du det er rart?

Har jeg sagt det? Og ja.

Hissig? Du syns det er rart at folk du leder 5-0 over stikker? Really? Really?..... Really??

Ja, når det er noen få ekte sekunder igjen av en kamp, synes jeg de kan være såpass snille og spille ferdig. Synes du ikke?

Du synes man må forlate en kamp bare fordi man ligger mange mål under uansett minutter? Really? Really?...... Really?!?!?!...

"Har eg sagt det" Eg synes ikke man må det nei, bare jekk deg ned. Og skal du spille Fifa online og komme her og syte hver gang noen quitter når du leder så kommmer du til å bli boende i tråden, og nei det var ikke skryt til dine ferdigheter.

Og til Teip, I'm awesome :p

Lenke til kommentar

At Silva skal få skylden for dette målet er vel LITT drøyt :lol:

Har nettopp fått tak i FIFA 11, og er første gang jeg selv har eid et FIFA-spill, før dro jeg bare til kompisene og spilte der, så jeg fikk aldri et ordentlig tak på dette før nå. (FIFA 98/99) :p

Har selvsagt haugevis av spørsmål som jeg ikke skal ta nå, som dette med oppgraderinger og online.

Men, åssen får man spanske kommentatorer? får bare Andy Gray og han andre med dialekten, hvis det ikke er omvendt. Har og sett gjennom språkene, og finner ikke spansk. ?

Og dette med virtual pro ser bare ut til å være juggel, det står at du vil ¨få en rekke "unlocks" etter visse oppgaver du gjør men ikke noe skjer, som f.eks å få noen av skoene. (Hørt mye dårlig av EA)

Har bare gått på create player, får bestemme det meste og er mye gøyere :p men har nettopp fått det, så jeg vil nok lære.

Endret av Betico
Lenke til kommentar

Faen altså, jeg finner jo aldri motstandere online lengre. Om jeg så søker etter spillere innenfor 15 nivåer, så finner jeg ingen som matcher "søkekriteriet" enda jeg kun er ute etter en hurtigkamp uten noen kriterier som helst. Tenkte jeg skulle ta opp igjen fifa-spillinga, og jeg har aldri hatt dette problemet før.

Kan det ha noe med brannmur-innstillingene å gjøre? Har ikke tenkt noe over det før, men de er stilt inn på "restriktiv".

Betico: Kommentatorspråk skifter du på spillinstillinger, under lyd. Du swapper mellom ulike kategorier med R1 og L1.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Eneste måten å ordne slik at folk velger andre lag en Chelsea er om man får en langt mer solid bonus for å velge lag med 4 stjerner og vinner kampen. Nå får man vel 20 % ekstra "stats", mens man burde kanskje få 100-200% ekstra.

Lenke til kommentar

Faen altså, jeg finner jo aldri motstandere online lengre. Om jeg så søker etter spillere innenfor 15 nivåer, så finner jeg ingen som matcher "søkekriteriet" enda jeg kun er ute etter en hurtigkamp uten noen kriterier som helst. Tenkte jeg skulle ta opp igjen fifa-spillinga, og jeg har aldri hatt dette problemet før.

Kan det ha noe med brannmur-innstillingene å gjøre? Har ikke tenkt noe over det før, men de er stilt inn på "restriktiv".

Ja, det kan faktisk hende. Eg hadde restriktiv til for noen dager siden, da kablet eg slik at eg fikk kablet oppkobling, fikk da moderat på brannmur (ikke at kablet har noe å si der) men etter det har eg funnet motstandere nesten hele tiden og eg faller svært sjelden ut av EA serverne.

Lenke til kommentar

Eneste måten å ordne slik at folk velger andre lag en Chelsea er om man får en langt mer solid bonus for å velge lag med 4 stjerner og vinner kampen. Nå får man vel 20 % ekstra "stats", mens man burde kanskje få 100-200% ekstra.

Ja jeg veit, gjør dette når jeg ikke bruker United. Santos, Udinese, CSKA Moskva er mine fav`s å bruke ellers :)

Og stats, det er jeg ikke nerd nok til å bry meg om.. eneste "stat`s" jeg syns er kul er den 0,50 sek jeg brukte på å score i arenaen :p

Lenke til kommentar

Og stats, det er jeg ikke nerd nok til å bry meg om.. eneste "stat`s" jeg syns er kul er den 0,50 sek jeg brukte på å score i arenaen :p

Det er greit fort, hvordan klarte du det?

Nei du det lurer jeg også på, jeg visste ikke at det var no måling på detta der før jeg så det i den oversikten som kommer av og til, men hver gang arenaen dukker opp så trykker jeg skudd som det første jeg gjør før jeg trykker meg videre..

Lenke til kommentar

Har du prøvd deg frem herfra?

http://portforward.com/

Prøvde meg på det tidligere, men fant ikke en gang routeren min der, så tenkte det var nyttesløst. Prøvde en litt enklere løsning nå, nemlig å skifte tilbake til den gamle routeren min, men fortsatt samme problem når jeg skal spille online. Enda det ikke lyser på hverken "restriktiv", "moderat" eller "åpen" på brannmurinnstillingene lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...