tc47 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bale bare opp til 83? Fucking hell. Klar 85. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Stor "skuffelse" at ikke formasjon, taktikk og laguttak er up to date. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilke lag tenker du på? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Stort sett alle foruten "top 4." Newcastle feks, de har ikke spilt 4.5.1 siden i høst og når i allverden har Angeleri spilt fast for Sunderland? Mye rart. Ps. Nå spiller vi bare karrieremodusen, vet ikke hvordan ståa er ellers i spillet. I den modusen er det bare de 11 med høyest stat (pr posisjon) som spiller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Alle lagene er endret til en oppstilling de hadde i en random kamp i år, eller noe av de som er brukt mest. Helt idiotisk system da de burde ha satt sammen det beste laget som var mulig. Blir bare mye mer bytting av spillere når man skal spille online. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Okei, liten situasjon her. Jeg leder 3-2 og det er blitt pause i andre ektraomgang, men det har lagga som faen og spillet har hengt seg opp flere ganger i ekstraomgangene. Etter 5 minutter sjekker jeg profilen til han jeg spiller mot og der står det at han leter 4-2 mot meg. Så tydeligvis så har begge falt ut av den andre sin kamp og man har spilt mot AIen. Han har sendt meg en melding der han lurer på hvorfor jeg fortsatt spiller, selvsagt fordi han vil at jeg skal quite først. Så, noen som har erfaringer med en lik situasjon og hvordan jeg kan løse den? Vurderer å bare la xboxen stå på i natt for å slippe å tape kampen, men kan jo hende at begge ender opp med tap uansett. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har skjedd med meg før. Tapt ca 5-6 kamper på det, og av en rar grunn så får alle de jeg spiller mot seieren, selvom vi spiller ut 90.min Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hadde de bare fikset det slik at du kan lagre laget på editoren, slik at du stiller med det laget du setter opp der. Hadde blitt spart for mye strev der.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har skjedd med meg før. Tapt ca 5-6 kamper på det, og av en rar grunn så får alle de jeg spiller mot seieren, selvom vi spiller ut 90.min Merkelige greier, har vel skjedd en gang før, men da quita jeg ganske fort. Nå vurderer jeg å la den stå på hele natta, desverre gjør han andre det også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 La den stå på hele natta, det er det jeg gjør. Den første som avslutter får tapet. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 noen som har tips for å vinne flere kamper? jeg står på 3200 poeng, men nå står det helt stille, taper ganske mye nå. noen tips? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 noen som har tips for å vinne flere kamper? jeg står på 3200 poeng, men nå står det helt stille, taper ganske mye nå. noen tips? Søk etter nybegynnere. Ellers er det bare å spørre meg om kamp, lettere walkover finnes ikke. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 noen som har tips for å vinne flere kamper? jeg står på 3200 poeng, men nå står det helt stille, taper ganske mye nå. noen tips? Søk etter nybegynnere. Ellers er det bare å spørre meg om kamp, lettere walkover finnes ikke. hvordan søker jeg etter nybegynnere? gå i lobbyene? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 "#¤%&/(/&%¤# irriterende at folk forlater kampen på 89 minutter når jeg leder 5-0 osv. ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syns du det er rart? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 "#¤%&/(/&%¤# irriterende at folk forlater kampen på 89 minutter når jeg leder 5-0 osv. ! jeg blir glad når jeg har spilt så bra at motstanderen leaver Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syns du det er rart? Har jeg sagt det? Og ja. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Gledelig at Wilshere har gått fra 75 til 80 etter oppdateringen. Djourou har blitt 81, og jeg føler meg mer trygg i forsvar med Djourou-Vermaelen i forsvar nå enn jeg gjorde før oppdateringen. Før spilte Arsenal 4-3-3, men nå er standardformasjonen 4-2-3-1. Dette funker konge med Song-Wilshere på defensiv midt, med Nasri-Cesc-Walcott på midten og van Persie på topp. Det trasige er at man ikke har noen jokere på benken da Chamakh har mistet "Fare i luften"-spesialiteten. Han er rett og slett rævva nå. Er nesten så det er bedre å putte innpå Bendtner om man desperat er på jakt etter mål i sluttminuttene. Greit nok, Chamakh var alt for god før oppdateringen, men det var dødsgøy at han scorte på alt av innlegg, spesielt når jeg slapp inn mye mål grunnet rævva forsvar. Alle tre keeperne til Arsenal er nå 76, noe som vel er greit. Litt kjipt, siden Almunia var 78 før oppdateringen. Er enig i at han måtte gå ned, men kjipt å ha en dårligere keeper i mål når man vet hvor bra forsvaret ellers har blitt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syns du det er rart? Har jeg sagt det? Og ja. Hissig? Du syns det er rart at folk du leder 5-0 over stikker? Really? Really?..... Really?? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syns du det er rart? Har jeg sagt det? Og ja. Hissig? Du syns det er rart at folk du leder 5-0 over stikker? Really? Really?..... Really?? Ja, når det er noen få ekte sekunder igjen av en kamp, synes jeg de kan være såpass snille og spille ferdig. Synes du ikke? Du synes man må forlate en kamp bare fordi man ligger mange mål under uansett minutter? Really? Really?...... Really?!?!?!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå