Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drogba er vertfall nedgradert.

 

After the update the top 4 rated players: will look like this:

 

Messi – 90, Casillas – 89, Ronaldo – 89, Villa – 88.

 

Rooney and Drogba have been marginally reduced, joining many other players now rated at 87.

 

Other changes to the EPL, Unsurprisingly Gareth Bale has been upgraded from 81 to 83, Charlie Adam up to 78 from 74, and Andy Carroll moves from 74 to 79.

 

Elsewhere in Europe, Dortmund duo get big boost with Kagawa up from 75 to 78 and Gotze up from 70 to 78 and Christian Eriksen goes up from 71 to 75.

 

Chelsea are the top rated EPL club at 83 OVR, followed by Man Utd on 82, Arsenal and Man City on 81, and Liverpool and Spurs on 80.

 

Outside of the Premier League Real Madrid and Barcalona are the highest rated clubs on 83 OVR, then Inter Milan 82, Bayern Munich 81 and AC Milan 80

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er ikke det. Du går inn på

My FIFA - Edit Teams - Squad og Download Updates

Hjelper jo ikke noe det, er fortsatt ikke noen oppdaterte lag når jeg spiller vanlig exhibition offline

 

edit. nå funket det gikk ut av hele dritten og inn igjen, da begynte den å laste ned, istad stod det at jeg hadde siste oppdatering..

EA er noe crap når det gjelder serverne sine..

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar

Fifa 11 er svært moro når det fungerer, men spillet byr på altfor mye frustrasjon på meg når jeg ønsker å ta meg en hurtig, rangert kamp.

I minst halvparten av tilfellene kommer jeg inn i et tomt rom, hvor spillet påstår at jeg venter på to monstandere, og ikke at jeg er der, og venter på èn. Etterhvert kommer det en motstander inn, på riktig side, men jeg er ikke med.

Andre ganger skjer det aldri noe i det hele tatt. På toppen av det hele må jeg vente lenge før jeg kan trykke meg ut. Det er godt gjort å rote til noe så simpelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...