Teipball Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvordan runder en keeper på en grei måte? Er jeg alene igjennom og vil prøve å runde keeper ender det alltid i at jeg mister ballen og har kastet bort hele muligheten. Ved høye krosser eller gjenombrudspassninger er der da en bra måte å vende bort keeper eller motspiller på i nedtaket? Ender alltid i at min spiller prøver å ta ned ballen for så at keeper eller motspiller overtar. Sklulle helst hatt en liten flikk rundt keeper eller motspiller bare for å komme fri selv. Prøv å bruk skilled dribble og få rykket til å gå forbi keeper. Setter du rykket inn til riktig tid så klarer ikke keeper å ta ballen og du kan lette sett den i åpent mål. Lett å øve på i arenaen også. Ta gjerne og slipp RT/R2 litt før du starter Skilled Dribble slik at han ikke stopper opp ballen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 To overstegsfinter og rykk til siden/skrått fremover har funket greit i de tre siste fifaspillene. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er matchmakingen blitt enda værre etter sist patch? Låser seg jo hele tiden nå... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Christian Eriksen, i likhet med Gotze, har hatt en god sesong så langt, så synes det er helt greit at de får oppgraderinger. Jeg liker å spille med både Ajax og Borussia Dortmund, så det er gledelig. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som vet hvordan man tar brasser? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ballen spretter inn i 16-meter Du står på 5-meter Du går/løper ''tilbake'' mot ballen Husk riktig timing Og skyter. Det SKAL gå automatisk. Beste formasjon er 4-3-3 med VING-angrep, kontring og ballbesitting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Nei, beste formasjon for brasser er som følger: 7-3-4 med 3 sentrale midtbane spillere, og 4 flaskebærere rundt eller over hvert sitt hjørneflagg. Husk også å time hoppene til flaskene rundt krittet. Gå 3 skritt til venstre, ballen kommer ca i 34Km/t, du trykker O, venter 2,3 sekund (VIKTIG) så trykker du firkant L2 og trekant samtidig 4 ganger etterhverandre. Timing på dette er såklart EKSTREMT viktig. Får du dette til 4 ganger etterhverandre så er det viktig at du står på ett ben i en 3 seter helst fra Bohus, og etter foten til spilleren har forlatt ballen, så MÅ du for guds skyld huske å løpe som bare svarte pokker til nærmeste ICA og kjøpe 6 egg og 4 pakker Grønn te, og dette må skje før ballen har havnet i mål, for ellers blir det offside. Spøk til alvor. Brasser er timing basèrt, det hjelper som regel å stå med ryggen til mål og ikke skam mose rundingknappen før ballen er like over hodet på spilleren.(Ikke mos knappen da heller ) Det finnes sikkert også noen videoer om dette på Youtube Endret 20. februar 2011 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, greit nok takk for hjelpen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 At Silva skal få skylden for dette målet er vel LITT drøyt Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har du opplevd det før Lunatic? Jeg har fått den situasjonen 2 ganger de siste ukene, men aldri før. Keeper låser seg og beveger seg ikke. Hos meg endte ballen rett i mål ettersom keeper ikke rørte på seg, og den andre spratt den i tverrliger og ut. Har opplevd mye annet idiotisk keeperspill de siste ukene, og lurer på om det er noe EA har gjort i en oppdatering. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Får ikke kontakt med andre spillere på nett plutselig. Er serverne late eller? Jeg får oppdatert og lekt meg på ultimate team, men jeg får ikke spilt kamper. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Var det i dag updaten kom? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Var det i dag updaten kom? imorra tidlig tror jeg 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det ryktes at det slippes en patch denne uken som ordner to av de største problemene som EA-forumet har mast om siden release. Hva disse to problemene er sier de ingenting om. I kjent EA-stil er det nok tredjedrakten til Hartlepool som er oppdatert med ny reklame, sammen med buggen som gjør blå sko lilla hvis man ser de fra riktig vinkel under sjeldne lysforhold. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I kjent EA-stil er det nok tredjedrakten til Hartlepool som er oppdatert med ny reklame Har irritert meg over dette ganske lenge nå. På tide at de fikser det! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sammen med buggen som gjør blå sko lilla hvis man ser de fra riktig vinkel under sjeldne lysforhold. Og dette har jeg irritert meg over.. Første jeg la merke til når jeg spilte FIFA.. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Blir uansett spennende å se hva de kommer med. Forhåpningene er i bånn for å si det sånn. Mottoet "Its a beautiful game" burde endres til "How to fuck up a beautiful game". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) To av verdens letteste jobber må være å jobbe i FIFA-teamet til EA og journalist i dagbladet. Endret 22. februar 2011 av Jefe 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Flott av EA, nesten som de ler oss opp i trynet siden de VET at folk kjøper spillene uansett hvor mye de suger. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hva? er patchen utgitt og spillerstallene oppdatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå