Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan runder en keeper på en grei måte? Er jeg alene igjennom og vil prøve å runde keeper ender det alltid i at jeg mister ballen og har kastet bort hele muligheten.

 

Ved høye krosser eller gjenombrudspassninger er der da en bra måte å vende bort keeper eller motspiller på i nedtaket? Ender alltid i at min spiller prøver å ta ned ballen for så at keeper eller motspiller overtar. Sklulle helst hatt en liten flikk rundt keeper eller motspiller bare for å komme fri selv.

 

Prøv å bruk skilled dribble og få rykket til å gå forbi keeper. Setter du rykket inn til riktig tid så klarer ikke keeper å ta ballen og du kan lette sett den i åpent mål. Lett å øve på i arenaen også. Ta gjerne og slipp RT/R2 litt før du starter Skilled Dribble slik at han ikke stopper opp ballen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, beste formasjon for brasser er som følger:

 

7-3-4 med 3 sentrale midtbane spillere, og 4 flaskebærere rundt eller over hvert sitt hjørneflagg.

Husk også å time hoppene til flaskene rundt krittet.

 

Gå 3 skritt til venstre, ballen kommer ca i 34Km/t, du trykker O, venter 2,3 sekund (VIKTIG) så trykker du firkant L2 og trekant samtidig 4 ganger etterhverandre.

Timing på dette er såklart EKSTREMT viktig. Får du dette til 4 ganger etterhverandre så er det viktig at du står på ett ben i en 3 seter helst fra Bohus, og etter foten til spilleren har forlatt ballen, så MÅ du for guds skyld huske å løpe som bare svarte pokker til nærmeste ICA og kjøpe 6 egg og 4 pakker Grønn te, og dette må skje før ballen har havnet i mål, for ellers blir det offside.

 

Spøk til alvor.

 

Brasser er timing basèrt, det hjelper som regel å stå med ryggen til mål og ikke skam mose rundingknappen før ballen er like over hodet på spilleren.(Ikke mos knappen da heller ;) ) Det finnes sikkert også noen videoer om dette på Youtube :)

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du opplevd det før Lunatic? Jeg har fått den situasjonen 2 ganger de siste ukene, men aldri før. Keeper låser seg og beveger seg ikke. Hos meg endte ballen rett i mål ettersom keeper ikke rørte på seg, og den andre spratt den i tverrliger og ut. Har opplevd mye annet idiotisk keeperspill de siste ukene, og lurer på om det er noe EA har gjort i en oppdatering.

Lenke til kommentar

Det ryktes at det slippes en patch denne uken som ordner to av de største problemene som EA-forumet har mast om siden release. Hva disse to problemene er sier de ingenting om. I kjent EA-stil er det nok tredjedrakten til Hartlepool som er oppdatert med ny reklame, sammen med buggen som gjør blå sko lilla hvis man ser de fra riktig vinkel under sjeldne lysforhold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...