Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info ang oppdateringen som kommer 23 Feb (for de som bryr seg)

 

squad update

 

February 14, 2011 Tom Mills

Squad Update: Early Details

 

Thanks to an interview with Producer Matthew Smith on the latest FIFA 11 Podcast, we’ve been given an insight to some of the changes we can expect when the Squad update hits our consoles on the 23rd of February.

 

After the update the top 4 rated players: will look like this:

 

Messi – 90, Casillas – 89, Ronaldo – 89, Villa – 88.

 

Rooney and Drogba have been marginally reduced, joining many other players now rated at 87.

 

Other changes to the EPL, Unsurprisingly Gareth Bale has been upgraded from 81 to 83, Charlie Adam up to 78 from 74, and Andy Carroll moves from 74 to 79.

 

Elsewhere in Europe, Dortmund duo get big boost with Kagawa up from 75 to 78 and Gotze up from 70 to 78 and Christian Eriksen goes up from 71 to 75.

 

Chelsea are the top rated EPL club at 83 OVR, followed by Man Utd on 82, Arsenal and Man City on 81, and Liverpool and Spurs on 80.

 

Outside of the Premier League Real Madrid and Barcalona are the highest rated clubs on 83 OVR, then Inter Milan 82, Bayern Munich 81 and AC Milan 80.

 

Obviously these aren’t the only changes we will see in the update, but it’s nice to get a cheeky peek at what to expect.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er så typisk EA her, og som viser at de ikke har gjort en dritt før den siste uka, er at Christian Eriksen blir satt opp nå etter en god landskamp mot England. Ellers er det typisk EA å henge seg opp i overall rating, når det er skillsa ellers som faktisk betyr noe. Det å høre dem prate i podcasten irriterer meg, og der virker som de tar dette som en hobby.

Lenke til kommentar

Har rantet om dette spillet før, så skal ikke kjede dere og gjenta meg selv, men jeg har noe smått og godt på hjertet som ikke kom med sist.

 

Når man editerer spillere:

- Hvorfor kan man ikke velge flere skotyper? Det er ekstra provoserende når spillet har dem liggende inne som "spesial sko" på div spillere. De er på fuckings spillet, men du får ikke lov til å velge dem.

- Små ting som undertrøye, om spilleren skal ha hansker om vinteren eller ikke (halo, når jeg spiller med pogatetz vil jeg for faan ikke ha hvite homsehansker) kan man ikke velge, men det kan man når man lager en pro...

- Nei tvspill, Kanoute er ikke svartere enn Stephan Appiah. Hvorfor i svarte (hehe) faen kan man ikke endre på utseende til spillere? Kunne enkelt å greit bare tonet ned hudfargen så hadde vi vært "der."

- Mens vi er inne på det, hvor få spillere ligner egentlig? Skam at Kevin Davies som har vært i PL i hundre år ser helt lik som Hernandez da disse to har fått det klassiske "random face" syndromet. Merk dere hvor mange som helt like og det verste... De ser ut som Jay Spearing.

- Jeg spinner videre på den, random syndromet altså. Sjekk ut statsene til de litt mindre kjente spillerne, de rett å slett bare heeeelt utter random. Herregud, Distan med 59 i sprint speed elns? Fyren har fliser jo Torres. Her finnes det tusen eks.

- Jeg har lyst til å leke med Veron i dag jeg! Er han på spillet? JADA! Hvor digg. Jeg mekker og mekker, gutta blir utålmodige, for her skal spilleren perfeksjoneres (stats, sjekke hvilke fotballsko han bruker irl osv) .. Vi setter opp taktikken med Veron bak den og den, vi legger en slagplan og koser oss med pilsen/potetgullet. Så, endelig skal vi spelle! SUG KUK, fyren er bare i landslagspoolen, så da kan du ikke overføre han til noen klubblag...

 

Over til det verste med Fifa 11, noe som tok oss litt tid å finne ut av. Kardinalfeilen over dem alle... Det går ikke ann å være tunge (store, høye) spillere og det hjelper ikke om du har 100 i agility eller reactions, de beveger seg som stokker alle sammen. Kroppsfasong (lean, stocky ect) er det som bestemmer om spilleren er god eller dårlig i FIFA 11, simples.

 

En annen ting, offline, er hvor helt latterlig aggressive motstanderne dine er. Haha, uansett hvem du møter så får du null tid på ballen i og rundt deres boks. Har det noen gang skjedd at en forsvarspiller ikke rusher på? Nei. Du kan banne på at spissen deres (om ikke dommeren stepper inn, hvor irriterende er de ikke på spillet?) skygger deg helt hjem om nødvendig. Og fintene funker dårlig offline, du får ikke tid til å ta dem og de fleste funker ikke engang. Jeg kan alle sammen, nerd som jeg er, og noen av dem er heeeelt umulig i be a pro modusen.

 

Edit: Joda, en annen ting her... Dommerne... Du kan ikke velge dommere i BAP og du får gult for den minste lille ting av den jævla røttersen Milborough (eller hva han heter) Dessuten så dømmer de såååå jævlig i mot deg og det er ikke bias engang. Du kan bli vodtatt og kjøtta ned i boksen uten å få en dritt, mens bottene får frispark for absolutt alt. Det er så sykt irriterende.

 

Det dårligste fotballspillet ever og det svir hardt ettersom jeg og mine kompiser spiller fotballspill ofte. Håper av hele mitt hjerte at EA får slakt, men alt jeg leser av anmeldelser i aviser osv er positive, så fifa 12 blir sikkert like dårlig eller verre :(

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

En video eg satt sammen da eg spilte BAG for en stud tilbake har blitt tatt opp på en kanal på Youtube, i godt selskap med blandt andre Hjerpseth :)

 

Her er kanalen og videoen min. http://www.youtube.com/werfifa11#p/c/5E6DEEFC70C16EFC/2/J9vF1JvLrWU

Er du lunaticfanatic? Det var en som het noe sånt som sendte meg et par game requests på Black ops igår, var det deg?

Endret av johan1
Lenke til kommentar

Hvordan runder en keeper på en grei måte? Er jeg alene igjennom og vil prøve å runde keeper ender det alltid i at jeg mister ballen og har kastet bort hele muligheten.

 

Ved høye krosser eller gjenombrudspassninger er der da en bra måte å vende bort keeper eller motspiller på i nedtaket? Ender alltid i at min spiller prøver å ta ned ballen for så at keeper eller motspiller overtar. Sklulle helst hatt en liten flikk rundt keeper eller motspiller bare for å komme fri selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...