ErlendRU Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 I og med at det er fra Gamescom som er i disse dager, så er det neppe en tidlig versjon, for regner med spillet er ferdig nå. Synes det er vanskelig og si i og med at de spiller så rævva, ser egentlig ut som en simma match. Tipper uansett det er når man spiller selv at man merker forskjellene. FIFA WC, bare med klubblag og litt bugfixinger gjør meg ingenting, for jeg elsker det spillet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Er det dotter over spillerne og kamera bak keeper på utspark på simma matcher da? Uansett er videoer ganske dårlige å dømme utifra. Selv håper jeg virkelig Personality+ viser seg fram og at det blir gjort noe med heading, skli-takling og frispark. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Her ser man eit tydeligere eksempel på korleis taklinger er forbedret. http://www.youtube.com/watch?v=JWwNWxTaa-Q&feature=bulletin Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Så ikke noen forbedringer, bare en ny takling, ca 17sek ut i filmen. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Virker som det blir en deeeel feil pasninger på Fifa 11 ja.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Eller bare det at de som spiller er jævlig dårlige. 3 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Som Teipball sier, så er de som spiller jævlig dårlig Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Kul finte på målet til Higuain Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 De som spiller er jo alltid ræva så jeg har fortsatt store forhåpninger til 11. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM... Samma her, blir dumt hvis man det er samme. Men kan gå greit med en så lenge man kan trene opp skillsa til en keeper og en utespiller med samme VP. Veldig dumt hvis man må bestemmme seg om spilleren skal være enten keeper eller utespiller . Ellers som du nevte før om acchomplishmentene. Vet du om det er slik at man må starte på nytt med VP, eller om man kan overføre skillsa man har fått? Håper ellers på at man kan bli bedre enn i fjor. Blir dumt at man blir treig hvis man er høy. Man trenger ikke få en blanding av Jan Koller og Theo Walcott, men man kunne aldri få en VP til å bli som ROnaldo eller Torres for eksempel. Du må starte på nytt, ja, og det er nye accomplishments for keeper. Siden det er EA vi snakker om her så tror jeg at man aldri kan bli helt uber (jeg gjetter meg til at de fortsatt skal selge statboosts), det blir mer taktisk orientert i form av at du kan unlocke en del traits men kun bruke 5 av dem samtidig i en kamp. Ergo er det flere traits å unlocke i tillegg.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) De som spiller er jo alltid ræva så jeg har fortsatt store forhåpninger til 11. Håper bare testerne av spillet er bedre enn disse gutta. Man oppdager ikke bugsa hvis man er dårlige er min erfaring. For eksempel så føler ikke to stykker som er dårlige i fifa10 at det er et stort problem at keeper ruser ut som en gal høne, siden de ikke skjønner at det bare er å lobbe med LT og lobbknappen. Endret 19. august 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Så bare en sklitakling i den videoen og den var ikke nok til å overbevise meg. Føler at de sklir for å skli, ikke for å fjerne ballen fra motspiller. Håper dette blir fikset, samt en del andre småting. Hvis dette er fikset, samt Personality+ funker, så er FIFA veldig bra. Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Hadde tenkt å forhåndsbestille det på elkjøp, men det hadde visst ikke kommet at du kunne gjøre det, eller at spillet har kommet sånn at du kunne forhåndsbestille det. Fifa ser digg ut! Gleder meg! Kommer det flere gameplay, fortsett å legg det ut her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Gamezone.no Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Ja, kunne kanskje det, men det bruker som regel å være 50-100 kr billigere på elkjøp, men kan no se Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) I fjor forhåndsbestilte jeg på elkjøp og fikk spillet rundt release til 350 kr Håper de har et like bra tilbud i år Endret 21. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 I fjor forhåndsbestilte jeg på elkjøp og fikk spillet rundt release til 350 kr Håper de har et like bra tilbud i år Husker du katti dato du bestillte fifa på elkjøp i fjor,ΣΙΝΔΡΕ? Er veldig ivrig på å få forhåndsbestille det på elkjøp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Ikke bestilt det ENDA??...... Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nei, venter til det er klart å forhåndsbestille det på elkjøp. Endret 21. august 2010 av m4riuss Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Tror det var ca. 30-20 dager før release Endret 21. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå