Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

I og med at det er fra Gamescom som er i disse dager, så er det neppe en tidlig versjon, for regner med spillet er ferdig nå. Synes det er vanskelig og si i og med at de spiller så rævva, ser egentlig ut som en simma match. Tipper uansett det er når man spiller selv at man merker forskjellene. FIFA WC, bare med klubblag og litt bugfixinger gjør meg ingenting, for jeg elsker det spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM...

Samma her, blir dumt hvis man det er samme. Men kan gå greit med en så lenge man kan trene opp skillsa til en keeper og en utespiller med samme VP. Veldig dumt hvis man må bestemmme seg om spilleren skal være enten keeper eller utespiller .

Ellers som du nevte før om acchomplishmentene. Vet du om det er slik at man må starte på nytt med VP, eller om man kan overføre skillsa man har fått? Håper ellers på at man kan bli bedre enn i fjor. Blir dumt at man blir treig hvis man er høy. Man trenger ikke få en blanding av Jan Koller og Theo Walcott, men man kunne aldri få en VP til å bli som ROnaldo eller Torres for eksempel.

Du må starte på nytt, ja, og det er nye accomplishments for keeper. Siden det er EA vi snakker om her så tror jeg at man aldri kan bli helt uber (jeg gjetter meg til at de fortsatt skal selge statboosts), det blir mer taktisk orientert i form av at du kan unlocke en del traits men kun bruke 5 av dem samtidig i en kamp. Ergo er det flere traits å unlocke i tillegg..

Lenke til kommentar

De som spiller er jo alltid ræva så jeg har fortsatt store forhåpninger til 11.

Håper bare testerne av spillet er bedre enn disse gutta. Man oppdager ikke bugsa hvis man er dårlige er min erfaring. For eksempel så føler ikke to stykker som er dårlige i fifa10 at det er et stort problem at keeper ruser ut som en gal høne, siden de ikke skjønner at det bare er å lobbe med LT og lobbknappen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...