Prusk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De har klart å utsette updaten til 23. februar. http://www.product-reviews.net/2011/02/06/ea-announce-fifa-11-transfer-update-release-date/ Great. Håper de fikser et par andre ting samtidig. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De har klart å utsette updaten til 23. februar. http://www.product-reviews.net/2011/02/06/ea-announce-fifa-11-transfer-update-release-date/ Great. Håper de fikser et par andre ting samtidig. Nå kommer ALLE til å bruke Chea£$ki -.- Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alle brukte Chelsea fra før av, dette forandrer ingenting. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alle brukte Chelsea fra før av, dette forandrer ingenting. Det jeg tenkte på var at de som før brukte Real kommer sikkert til å hoppe over Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 23 februar?!? Skammelig. meg og en kompis har oppdatert alle overgangene i PL og satt opp lagene slik de spiller irl på team management selv. Det tok oss en drøy time. Si det tar 7t og oppdatere hvert lag på spillet for en person. Det er ikke en arbeidsdag engang det. Late sekker med dritt. Spillet er forsatt like dårlig, men hey, hva skal man gjøre? Får bare leve med dritten frem til neste høst. Har gått tilbake og spilt VM-spillet og fifa 10 i blant, men det er old-news og kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi hadde fast FIFA en gang i uken med venner, men det er mer eller mindre lagt på is. Vi prøvde å gå tilbake til FIFA WC, men det var "kjedelig". Irriterer oss grønn over at EA ikke laget FIFA 11 som en forbedring av FIFA WC. Vi prøvde å gå over til NHL, men ikke alle har spilt det før, så da spriker ferdighetene for mye. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En grei måte og avslutte matchen på: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/65254611 Det målet resulterte i 1231245325 meldinger fra idioten hvor han skulle rævpule alt fra bikkja mi til sin egen nabo... WHYYYYYY er det ikke en mulighet til at kun VENNER kan sende meldinger ? Så dritt lei alle snørrunger som ikke klarer å oppføre seg.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke for å være ass, men så ikke hva som var så veldig spesielt med det målet. Ellers skal de vel være mulig å sette opp hvem som kan sende deg meldinger, i alle fall på xbox. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gjorde du sikkert ikke, men det driter jeg en lang en i. Syns det er kult å avslutte enkelt etter en frekk tunell som får en idiot til å klikke. Ja xbox ja, men xbox suger å spille slikt på. Den brukes kun til Forza Lenke til kommentar
Populært innlegg Gumpen Skrevet 10. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2011 Gjorde du sikkert ikke, men det driter jeg en lang en i. Syns det er kult å avslutte enkelt etter en frekk tunell som får en idiot til å klikke. Ja xbox ja, men xbox suger å spille slikt på. Den brukes kun til Forza Ikke for å være ass, men det virker som du er akkurat av den typen du selv beskriver (og tydeligvis hater). 11 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gjorde du sikkert ikke, men det driter jeg en lang en i. Syns det er kult å avslutte enkelt etter en frekk tunell som får en idiot til å klikke. Ja xbox ja, men xbox suger å spille slikt på. Den brukes kun til Forza Ikke for å være ass, men det virker som du er akkurat av den typen du selv beskriver (og tydeligvis hater). Javel, ett lite tips til deg: Ikke begyn å spill lotto, da kaster du bare bort pengene dine 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Øh.... var den for morsom til at eg ikke skjønte den? 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gjorde du sikkert ikke, men det driter jeg en lang en i. Syns det er kult å avslutte enkelt etter en frekk tunell som får en idiot til å klikke. Ja xbox ja, men xbox suger å spille slikt på. Den brukes kun til Forza Ikke for å være ass, men det virker som du er akkurat av den typen du selv beskriver (og tydeligvis hater). Javel, ett lite tips til deg: Ikke begyn å spill lotto, da kaster du bare bort pengene dine Jackpot.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 haha nei, for hvis han syns og tror det virker som jeg er en som jeg beskriver lengre oppe så er det bare waste of money om han tipper lotto i tilegg. Kjett å betale for å ta feil også, når han kan få det helt gratis her inne Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Heh, hva har lotto med saken gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 A joke gone bad. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) å herregud så fifa 11 har begynt klikke i det sista . kun hos meg eller skjer det hos alle? spiller online og bilde fryser men lyden går og ingenting skjer. trykker start så kommer " you cannot pause as you dont have ball possession". begynt å skje MEGET ofte i det siste Endret 13. februar 2011 av Cryflopp 1 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har hatt det problemet i dag..kommer ikke inn på kamper en gang. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 å herregud så fifa 11 har begynt klikke i det sista . kun hos meg eller skjer det hos alle? spiller online og bilde fryser men lyden går og ingenting skjer. trykker start så kommer " you cannot pause as you dont have ball possession". begynt å skje MEGET ofte i det siste Har hatt det problemet i dag..kommer ikke inn på kamper en gang. Fifa 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå