IcedInsanity Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ønsker å spille online med flere landsmenn, så om du spiller Fifa 11 på Xbox 360 legg til UnhipShoguN. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=557 Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen som kan svare meg på hvordan man får oppdatert spillerdatabasen, slik at torres er i chelsea og suarez i liverpool? Tar litt tid å gjøre manuels Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det kommer en oppdatering i løpet av måneden. Ifølge EA skal den komme innen 14 dager etter at januarvinduet stenger, men det tar som regel tre uker. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 og hvor laster man så ned denne oppdateringen når den tid kommer? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal komme inn automatisk når du spiller din første kamp på xboxlive/psn. Ellers kan du enkelt laste den ned via: MY FIFA 11- EDIT TEAMS - SQUADS - DOWNLOAD UPDATES Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan muter man andres mikrofon? Er så lei av alle de britiske drittungene som hele tida skal provosere deg i gjennom mikrofonen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Leste at lagoppdateringen kommer 23. februar. 2 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan muter man andres mikrofon? Er så lei av alle de britiske drittungene som hele tida skal provosere deg i gjennom mikrofonen. Når dere velger lag kan du trykke R3 eller noe sånt som gjør at du får opp spillere i økten. der kan du mute. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvordan er Ligaene i FIFA 11 i forhold til 10? Kan man kvalifisere seg til championship enn at man bare kan spille mot de llagene man kommer fra samme liga? f.eks Norsk - Norsk Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan kvalifisere seg til Europa spill etc ja.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva er greia med at hvis jeg kommer gjennom så jeg er alene mot keeper, motstanderen ruser med keeperen, og jeg toucher ballen forbi med angriperen min slik at jeg egentlig er på blank goal men blir felt av keeperen, så får ikke keeperen hverken gult eller rødt kort? Klumsete setning, men dere skjønner hva jeg vil frem til. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 For meg så får keeper oftere kort enn at han ikek får kort. Du har vel bare vært uheldig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Muligens, men jeg har ofte rundet keeper for så å blitt felt av han, og keeperen får ingen kort selvom han er bakerste mann.. Endret 6. februar 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Keeperen får så godt som aldri rødt kort, men det er ca. 50/50 om han får gult kort som siste mann. Det er i grunn ingen vits i å ha reservekeeper på benken. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Føler keeper får ofte rødt, men som regel bare når jeg skilled dribbler han, og ikke når jeg dribler han med skill moves. Lenke til kommentar
zupp14 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) hvordan tar man et hæl passning på fifa 11? Endret 7. februar 2011 av zupp14 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Prøv å hold inne LT/L2 når du spiller vanlig pasning bakover. Går noen ganger. Endret 7. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå har jeg jævelig lys til å spille med Suarez og Carroll :/ Lei av å ha trege N'gog på top, JA, jeg bytter ut Whorres mot N'gog Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spilte 3 sesonger med Everton på Be A Pro, å hver sesong så ble spilleren min som regel ganske utslitt og lett skadet når det nermer seg FA Cup og Champions Cup Finale. Nå har jeg gått over til Real Madrid for å få litt mer variert og raskere spill, men konsekvensen av det er at spilleren min blir fortere utslitt. Det er kjipt om det f.eks er en cup kamp eller noe jeg har lyst å spille, men ikke får lov til av manageren, fordi han mener jeg burde hvile. Så spørsmålet er, hvordan er den raskeste og enkleste måten å forbedre endurance på? 2/3 sesonger med everton gikk jeg glipp av FA Cup finalen og Champions Cup Finalen fordi jeg var utslitt, å everton er jo ikke gode nok mot Barca og City, så de tapte som regel. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå