DementedAlbino Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som har merket en hel del merkelige situasjoner i fifa11 på ps3 etter at siste jailbreak kom? Har nå fått flere offside mot meg som helt klart ikke er offside, og det kommer frem i fra reprisen at det ikke er offside også. Dette skjer kun dersom det blir mål, så virker neste som om at det er kommet en fuskesak som lar motspiller velge når det er offside selv I tillegg fikk jeg to mål i mot nå hvor kommentatoren sa klart og tydelig at det var "goalkick", og ballen gikk utenfor, men likevel ble det mål utav det. Ikke opplevd noe slikt tidligere, så derfor jeg lurer. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har ikke opplevd det selv. Men noe jeg opplever litt for ofte er dårlige tapere som absolutt skal leave etter 85-90min! Føler at det skjer 9/10 kamper der jeg vinner, særlig når jeg har snudd kampen. Vet at jeg fortsatt får seier, men da er det ikke muligheter for å f.eks. se repriser eller laste de opp. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I tillegg fikk jeg to mål i mot nå hvor kommentatoren sa klart og tydelig at det var "goalkick", og ballen gikk utenfor, men likevel ble det mål utav det. Ikke opplevd noe slikt tidligere, så derfor jeg lurer. Spiller på xbox, men har opplevd dette noen ganger, men har gjort det offline for det meste så er nok ikke noen som cheater. Ellers har jeg opplevd mange ganger i det siste at dommeren blåser i fløyta som om det skulle vært frispark, men kampen fortsetter. Spillet og skjermen stopper også et lite øyeblikk opp helt til jeg tar en pasning eller lignende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vet når/om en squadupdate kommer? Med alle spillerovergangene som har vært nå i Januar. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kjenner jeg fifa rett, sikkert i mars engang. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke betalt for online, heller ikke koblet xboxen til nett noen gang. Kan jeg likevel få de nye spillerne på spillet? Eller må jeg betale noe ekstra for å få det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Som Goldwing sier, sikkert i mars. Først EA legge ut ny ultimate team update som man må betale for, 2-3 helt verdiløse ting de kan tjene litt penger på osv. Men man kan jo håpe på litt ut i februar. Chelsea laget begynner å bli ganske greie å spille med. Torres og Drogba på topp kan bli inntrersant. Endret 1. februar 2011 av Teipball 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 haff..... før var det Real.. nå blir det vel KUN chelsea folk kommer til å bruke online.. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, jeg vil ha vekk Judas fra laget.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 er da bare å velge han vekk når du setter opp laget.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tror neppe det gjør så stor forskjell. Jeg gleder meg personlig til Inter og Milan. Det skal bli herlig å løpe rundt med Cassano. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spilte igår for å sjekke, og torres var fortsatt på Liverpool Endte med at jeg stilte: Reina Kelly-Carragher-Agger-Johnson Cole-Meireles-Lucas-Maxi Gerrard N'gog Endte med en herlig lobb fra N'gog, som bare sveipte over Cech og et enkelt mål fra Lucas Jeg flirte godt etter på Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I løpet av neste uke kommer updaten. 2 Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spilte igår for å sjekke, og torres var fortsatt på Liverpool Endte med at jeg stilte: Reina Kelly-Carragher-Agger-Johnson Cole-Meireles-Lucas-Maxi Gerrard N'gog Endte med en herlig lobb fra N'gog, som bare sveipte over Cech og et enkelt mål fra Lucas Jeg flirte godt etter på Nå er jo ikke akkurat Suarez den dårligste man kan putte på Fifa laget sitt 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spilte igår for å sjekke, og torres var fortsatt på Liverpool Endte med at jeg stilte: Reina Kelly-Carragher-Agger-Johnson Cole-Meireles-Lucas-Maxi Gerrard N'gog Endte med en herlig lobb fra N'gog, som bare sveipte over Cech og et enkelt mål fra Lucas Jeg flirte godt etter på Nå er jo ikke akkurat Suarez den dårligste man kan putte på Fifa laget sitt GLEDER MEG TIL UPDATE!!!!!! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har bestilt meg PS3 og Fifa11 som er på vei i posten. Spilte på nettet hos en kamerat av meg og da stod gamertag'en over spilleren. Går det an å få bort det? Syns det var utrulig forstyrrende med et svært nick over hodet. Vil heller ha et slikt lite merke som når man spiller singleplayer. Går det an å endre på? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke som jeg vet, men hadde vært konge hvis det hadde vært en mulighet for å fjerne det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Syns det var utrulig forstyrrende med et svært nick over hodet. Vil heller ha et slikt lite merke som når man spiller singleplayer. Går det an å endre på? Nei. 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Takk for svar. Ikke svaret jeg ønsket men det får nå så være. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ønsker å spille online med flere landsmenn, så om du spiller Fifa 11 på Xbox 360 legg til UnhipShoguN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå