Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har merket en hel del merkelige situasjoner i fifa11 på ps3 etter at siste jailbreak kom?

 

Har nå fått flere offside mot meg som helt klart ikke er offside, og det kommer frem i fra reprisen at det ikke er offside også. Dette skjer kun dersom det blir mål, så virker neste som om at det er kommet en fuskesak som lar motspiller velge når det er offside selv :p

 

I tillegg fikk jeg to mål i mot nå hvor kommentatoren sa klart og tydelig at det var "goalkick", og ballen gikk utenfor, men likevel ble det mål utav det.

 

Ikke opplevd noe slikt tidligere, så derfor jeg lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

I tillegg fikk jeg to mål i mot nå hvor kommentatoren sa klart og tydelig at det var "goalkick", og ballen gikk utenfor, men likevel ble det mål utav det.

 

Ikke opplevd noe slikt tidligere, så derfor jeg lurer.

 

Spiller på xbox, men har opplevd dette noen ganger, men har gjort det offline for det meste så er nok ikke noen som cheater.

 

Ellers har jeg opplevd mange ganger i det siste at dommeren blåser i fløyta som om det skulle vært frispark, men kampen fortsetter. Spillet og skjermen stopper også et lite øyeblikk opp helt til jeg tar en pasning eller lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som Goldwing sier, sikkert i mars. Først EA legge ut ny ultimate team update som man må betale for, 2-3 helt verdiløse ting de kan tjene litt penger på osv.

 

Men man kan jo håpe på litt ut i februar. Chelsea laget begynner å bli ganske greie å spille med. Torres og Drogba på topp kan bli inntrersant.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte igår for å sjekke, og torres var fortsatt på Liverpool :thumbdown: Endte med at jeg stilte:

Reina

Kelly-Carragher-Agger-Johnson

Cole-Meireles-Lucas-Maxi

Gerrard

N'gog

Endte med en herlig lobb fra N'gog, som bare sveipte over Cech og et enkelt mål fra Lucas :D Jeg flirte godt etter på :)

 

Nå er jo ikke akkurat Suarez den dårligste man kan putte på Fifa laget sitt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte igår for å sjekke, og torres var fortsatt på Liverpool :thumbdown: Endte med at jeg stilte:

Reina

Kelly-Carragher-Agger-Johnson

Cole-Meireles-Lucas-Maxi

Gerrard

N'gog

Endte med en herlig lobb fra N'gog, som bare sveipte over Cech og et enkelt mål fra Lucas :D Jeg flirte godt etter på :)

 

Nå er jo ikke akkurat Suarez den dårligste man kan putte på Fifa laget sitt ;)

GLEDER MEG TIL UPDATE!!!!!! :p

Lenke til kommentar

Har bestilt meg PS3 og Fifa11 som er på vei i posten. Spilte på nettet hos en kamerat av meg og da stod gamertag'en over spilleren. Går det an å få bort det? Syns det var utrulig forstyrrende med et svært nick over hodet. Vil heller ha et slikt lite merke som når man spiller singleplayer. Går det an å endre på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...