olehenri Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 har skjedd ett par ganger her også at jeg har møtt lagene med syke stats, skjedde også en gang jeg var santos så lå alle over 85 i stats.. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Flere som har gått tilbake til vm-spillet eller? Vurderer nesten å kjøpe det igjen, bytta det inn når jeg kjøpte fifa11. Er det noe særlig aktivitet online fremdeles? Lenke til kommentar
BuerNOR Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) om noen vil gjøre kampene mer spennende og morsomme kan dere melde dere på Fifaleagues. Er med der jeg men hadde vært morsomt med flere norske spillere. Sesong 3 begynte i dag og det er premie til de 3 beste hver sesong Fifaleagues Endret 1. januar 2011 av BuerNOR Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hadde det ikke vært en idè med ett nytt fifa satt til år 2000 f.eks.? Begynner ikke folk å bli litt lei dagens spillere? Jeg merker at det frister å spille med spillere som Bergkamp, Zidane, Maldini og andre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nja, spillere og lag kan folk lage via Cretaion Centre, og noen spillere blir sikkert veldig like, både i utseende og skills. EA burde konsentrere seg om å fikse bugs og gjøre spillet generelt bedre. Også kunne de eventuelt fått inn et bedre system for brukerne til å lage lag og spillere fra historiske perioder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg liker tanken med å kunne spille med f.eks historiske lag og har sett det bli gjennomført godt på basket/amerikansk fotball-spill, men det virker som EA sliter eller evt. ikke gidder å gjøre en god nok innsats allerede. Det hadde vært en katastrofe om NFL eller NHL-utgaven hadde vært som årets utgave av FIFA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 De kan legge med så mye de vil ved spillet bare de først og fremst retter de feil og mangler spillet har! Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg sliter med å ta rabona shot etter å ha faket en rabona! Hva trykker man etter å ha faket? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Rabonaskuddet er i motsetning til finten mye mer tilfeldig. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Rabonaskudd er vel innleggsknappen i 90 grader eller? Ihvertfall sånn jeg tar innlegg med det. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 jeg har klart rabona med messi når jeg står på midtbanen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Rabonaskudd er vel innleggsknappen i 90 grader eller? Ihvertfall sånn jeg tar innlegg med det. Det er vel sånn jeg får det til også, men det er sjeldent jeg får det til med vilje i kamp. Jeg får det dog til hyppigere i arena. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Synes EA må få med flere stadioner. Er så jævlig lei av de samme hele tiden Ivy Lane osv. Ikke minst det videoklippet som vises når det byttes. Møkk lei. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det er ikke noe problem å legge inn med rabona osv, men gjør det så forbanna fort når jeg tar rabona fake at jeg ikke klarer å tenke på neste trekk, og er litt usikker på hvilke knapper som trengs. Har greid rabona fake + rabona skudd i et før, ganske kjekt. Om du vil ta innlegg med rabona er det forresten å holde inne LT/L2 trykke X/firkant fort og retningen med venstre analog fort. Holder du analogen for lenge fører den en lobb. Endret 3. januar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har du prøvd NHL11? Virker ikke sånn gitt, massiv lag om du har 10 spillere på banen (altså hele tiden) bla. NFL11 er vel det eneste spillet jeg har prøvd i år av EA som ikke har hatt masse bugs! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Se for deg sinte Amerikanere hvis EA hadde dreti seg ut på NHL. FIFA blir nesten nedprioritert iforhold til NHL. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det vet vel du alt om? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror NHL har større makt enn FIFA ja Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror NHL har større makt enn FIFA ja Tror ja? Du har mao. ikke prøvd spillet. Ikke uttal deg før du faktisk har prøvd det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå