Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Jeg har løst inn online pass osv på ps3, men når jeg velger f.eks. hurtigkamp online så får jeg ikke til å velge lag jeg skal spille med. Ser at motstanderen blar gjennom ligaene og velger lag men jeg får ikke det, så jeg får ikke spilt online pga av det. noen som veit no rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det er noe annet å være på hjemmebane? Mange spillere opplever det som positivt å ha fansen i ryggen. Med synging og hoiing så kan det hente ut de siste par prosentene. I tillegg vil jo mange lag underholde publikummet sitt, og styrer kamper i større grad.

Om det har noen forskjell i FIFA nekter jeg å tro. Det hadde blitt ujevnt isåfall. Lagene skal møte hverandre på like premisser.

Lenke til kommentar

Ikkje på den måten. Men det å spele med Man Utd på Old Trafford, med publikumet syngende med deg - gir ein bedre følelse, enn å spele med Man Utd på San Siro.

Ikkje at bana er forskjellig, og prestasjonen er dårligare t.eks. Og det her er min meining over det heile..

Og er berre noko er har lagt merke til.. Har vel ein 80 kampar på kort tid, men trur eg berre har spelt 10 av dei på heimebane.

Lenke til kommentar

Halv-volley er en betegnelse som mange bruker når ballen har vært i bakken en gang før man skyter. Og da har man også hel-volley som er før ballen treffer bakken. Men den riktige bruken av utrykket halv-volley er når du skyter ballen når ballen akkurat har truffet bakken. For eksempel er det mange keepere som bruker denne teknikken. Som her:

BTW, ikke hør på tipsa som han duden har, du ser også han ikke får det til, men det er en såkalt halv-volley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...