mortyn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har løst inn online pass osv på ps3, men når jeg velger f.eks. hurtigkamp online så får jeg ikke til å velge lag jeg skal spille med. Ser at motstanderen blar gjennom ligaene og velger lag men jeg får ikke det, så jeg får ikke spilt online pga av det. noen som veit no rundt dette? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er sånn stort sett med alle, er ikke deg det er noe feil hos.Er fordi du ikke får direkte kontakt md motstander. 1 Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ja så da må jeg bare prøve flere ganger? takker for svar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jada, det kan gå MANGE forsøk før du får opprettet forbindelse med motstander, selv om han kan velge lag og trykke "Klar". 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hmm.. Spelar ein del online. Men, får jo omtrent aldri heimebane Er litt smått irriterandes av ein grunn.. For er jo noko anna å ha heimebane Kva er grunnen til det ? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor det er noe annet å være på hjemmebane? Mange spillere opplever det som positivt å ha fansen i ryggen. Med synging og hoiing så kan det hente ut de siste par prosentene. I tillegg vil jo mange lag underholde publikummet sitt, og styrer kamper i større grad. Om det har noen forskjell i FIFA nekter jeg å tro. Det hadde blitt ujevnt isåfall. Lagene skal møte hverandre på like premisser. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Han spør nok ikke om hvorfor lag har fordeler på hjemmebane, men om hvorfor han ender opp som bortelag flere ganger enn han ender opp som hjemmelag. Mulig det har noe med at du har en dårlig internettlinje, men ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ikkje på den måten. Men det å spele med Man Utd på Old Trafford, med publikumet syngende med deg - gir ein bedre følelse, enn å spele med Man Utd på San Siro. Ikkje at bana er forskjellig, og prestasjonen er dårligare t.eks. Og det her er min meining over det heile.. Og er berre noko er har lagt merke til.. Har vel ein 80 kampar på kort tid, men trur eg berre har spelt 10 av dei på heimebane. Lenke til kommentar
zupp14 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hvor dan tar man volly på fifa 11 ps3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du skyter ballen mens den er i luften... 3 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det noe som heter halv volley forresten? enten er jo ballen i luften eller så er den i bakken? Er den i luften er det volley, er den i bakken er det ikke volley. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Halv-volley er en betegnelse som mange bruker når ballen har vært i bakken en gang før man skyter. Og da har man også hel-volley som er før ballen treffer bakken. Men den riktige bruken av utrykket halv-volley er når du skyter ballen når ballen akkurat har truffet bakken. For eksempel er det mange keepere som bruker denne teknikken. Som her: BTW, ikke hør på tipsa som han duden har, du ser også han ikke får det til, men det er en såkalt halv-volley. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Halvvolley er vel hvis den går i bakken en gang før du skyter, mens volley er når du skyter den etter å ha fått den direkte fra noen andre i lufta uten at den er i bakken. Edit: Teipball var visst raskere! Endret 28. desember 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har spilt fifa 11 på pc nå siden den kom ut, det har vært gøy. Men denne julen fikk jeg meg en 360. Kjøpte fifa 11 til den i går, har spilt en kamp, og det ser meget godt ut, bedre en på pc t.o.m God jul Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 FIFA har vel alltid vært bedre på konsoll Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Herlig, spilte mot en med 5 stjerners Rosenborg med de fleste på 99, hadde håpet de hadde fikset det online. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Går vel bare på unranked? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tydeligvis ikke. Jeg spilte mot en på Topp 100 i Norge som jeg "kjenner", joinet session hans i "Mitt land" og spilte en kamp, tapte, for å så miste poeng. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 spillte santos - HSV en gang, og duden med HSV hadde messi, ronaldo etc på laget,dette var ranked.. Hva som skjedde der aner jeg ikke, men slo han alikevel greit Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg sendte PM og fikk beskjed fra han jeg kjenner om at alle var 99 på laget hans. Han hadde heller ikke Messi,Ronaldo eller noen av stjernene, men Iversen, Sare og Prica med umenneskelige evner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå