Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vrir og vender på alt da. Jo kraften har da en del og si. For å få til et godt vristspark er du avhengig av at du har passe med kraft, uten det vil ballen ikke få den høyden og duppen som trengs. Men i arenanen er det bare å gå mot mål å håpe på at han får det vristsparket han ønsker. Er ikke så mye andre måter å gjøre på det.

Lenke til kommentar

Vrir eg og vender på alt du sier? Nei eg svarer på ting du skriver.Og at kraften har noe å si på frispark vet eg, men i kamp, du kommer løpende la oss si mot mål og du skal få til vristskudd, så er ikke kraften hovedpri siden duppen og høyden du snakker om ikke er vesentlig viktig for å få til vristskudd.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kommer han til å møte en bragd der han skal score 15 vristskudd i kamp også så er jo like greit å svare på det nå med engang.

 

Uansett så er det lettere å få et vristskudd hvis man går litt til den siden som beinet han bruker til å skyte med. Altså er han høyrebeint så går man litt mot høyre når du skyter, da skyter han ikke med utsiden som de ofte gjør. og hold inne LT samtidig som jeg nevnte før.

Lenke til kommentar

Skaffet meg nettop live season til ps3, snodig nok uten at jeg trengte å betale. Men når jeg velger å spille 1-player har ikke lagene mine blitt oppdatert. Det har de dog når jeg går online. Jeg klarer heller ikke å finne live season i menyen, slik det var på fifa 10. Kanskje det fikses om jeg oppdaterer slik. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får gjort dette?

 

En annen meget forunderlig sak er oppdateringen av Bayern München. Her ser jeg at Mario Gomez (19 mål på siste 15 kamper) har gått ned fra 83 til 80. Det er jo helt hinsides?! Er det slik hos dere og, eller er min bugga/gammel oppdatering?

Lenke til kommentar

Det er alltid siste kamp før oppdatering som legger grunnlaget for hvilken "form" spilleren er i, så hvis Mario Gomez hadde en dårlig kamp før sist oppdatering så vil han gå ned.

 

EDIT: Sindre svarte, oppdaterte ikke siden etter jeg hadde sett på TV en stund.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...