Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Om DET irriterer dere, så lurer jeg jaggu hvor lite som skal til for å irritere dere :p

Mitt tips: Ha ett cola glass stående, ta deg en slurk og en bolle i mens og vent til det er avspark igjen :p

Vi sitter nok ikke å banner til tven og flyr i flint. Men det er en uting at folk skal se på alt i repriser, det er to som spiller en kamp, og når den ene har trykket for å gå videre så bør den andre også gjøre det av vanlig høflighet.

Nope, det er en del av spillet og spill opplevelsen så jeg ser på og trykker sjeldent! Gidder rett å slett ikke å bry meg om hva andre tenker når jeg spiller mot de :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler liksom man har opplevd de fleste målene 100 ganger tidligere. Å sitte og runke til baller som skrus opp i krysset fra hjørnet av 16-meteren burde man lagt fra seg i 08. Jeg tåler at folk ser spesielle mål og tar kjappe feiringer, men lange feiringer og fullt av repriser blir ekstremt kjedelig i lengden.

Jeg holder L1+R1 og spammer X tvert jeg scorer. Vil helst få igang kampen igjen før motstanderen rekker å tenke så mye.

Lenke til kommentar

Om DET irriterer dere, så lurer jeg jaggu hvor lite som skal til for å irritere dere :p

Mitt tips: Ha ett cola glass stående, ta deg en slurk og en bolle i mens og vent til det er avspark igjen :p

Vi sitter nok ikke å banner til tven og flyr i flint. Men det er en uting at folk skal se på alt i repriser, det er to som spiller en kamp, og når den ene har trykket for å gå videre så bør den andre også gjøre det av vanlig høflighet.

Nope, det er en del av spillet og spill opplevelsen så jeg ser på og trykker sjeldent! Gidder rett å slett ikke å bry meg om hva andre tenker når jeg spiller mot de :)

På FIFA 09 var det nok at 1 trykka så ble alt av replays borte.

Men nå har vi faktisk fått det sånn at vi kan se mål og de største sjansen etter kampen. Så skjønner ikke hvorfor folk som deg skal sitte å se på alt forbanna tull, selv om målet er dritt. Sikkert derfra du har fleste parten av seierne dine.

Lenke til kommentar

Første månedene går det mer på hvem som spiller mest enn på skills på leaderbordsa. Kom meg opp på topp 40 i fjor med mange 100 kamper mindre enn de foran på slutten, mens jeg var uranka(rundt 500 tipper jeg) resten av året. Selfølgelig bra å være ranka høyt nå også, men det er flere med stats som 400-50-400 som ligger høyt enn 70-2-6.

Det skal sies at de med 400-50-400 i stats som oftest spiller mot gode spillere. Det er intet problem å skaffe seg 70-2-6 i stats mot dårlige spillere. Mr_Alwayshard er den eneste spilleren jeg har sett som har både vanvittig W/L-ratio(95-1) og AOL(23,5). Dog tror jeg han har blitt bannet.

Når man kommer oppimot 5000-6000 poeng, vil antall kamper ha tilnærmet ingenting å si for rangeringen din.

Lenke til kommentar

På FIFA 09 var det nok at 1 trykka så ble alt av replays borte.

Men nå har vi faktisk fått det sånn at vi kan se mål og de største sjansen etter kampen. Så skjønner ikke hvorfor folk som deg skal sitte å se på alt forbanna tull, selv om målet er dritt. Sikkert derfra du har fleste parten av seierne dine.

Nei, i kamper der det er mye mål, sjanser osv så er det ikke alltid at det kommer opp på slutten eller i menyen, så jeg ser gjerne mål og sjanser mens matchen er i gang.

Jeg har seirene mine fra å spille ferdig matcher jeg, ikke fordi folk quitte fordi de blir irritert av at noen ser replays!

Du får heller går ut på løkka og spille da vettu, så slipper du problemet med replays! ;)

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Morsomt å se folk sutre over at han gjør noe som er fullt lovlig, fordi dere irriterer dere over det.

Jeg ser gjerne målene mine. Jeg scorer fine mål, ser reprisen en gang, kanskje alle hvis jeg føler for det. Den eneste gangen jeg ikke gjør det er når jeg spiller SuperCup her på forumet, da feirer jeg også sjeldent, eller hvis jeg spiller over flere kamper mot en venn.

Lenke til kommentar

Veit ikke hvordan du gjør den, men er noe at man bytter nasjonalitet til et lite land, noe som gjør at man får 2000 poeng for hver kamp man spiller(eller lignende). Man får en haug av med poeng uansett resultat og spilleren trenger ikke å vinne kampene en gang. Hvis du ser på infoen om de som har mange 10-tusener av poeng så er så og si alle fra land som Surinam og lignende, de som er fra vanlige land har byttet tilbake, men de har fortsatt jukset.

EA har sagt at de skal banne alle som gjør dette, noe de visnok gjorde til patchen kom. Men de klarer ikke å fjerne de gamle statsa til de som har juksa og dermed er de fortsatt på topp. Det var derfor EA vurderte å resete online leaderbordsa ved patchen, for da hadde de fjernet de som hadde cheata.

Lenke til kommentar

Morsomt å se folk sutre over at han gjør noe som er fullt lovlig, fordi dere irriterer dere over det.

Jeg ser gjerne målene mine. Jeg scorer fine mål, ser reprisen en gang, kanskje alle hvis jeg føler for det. Den eneste gangen jeg ikke gjør det er når jeg spiller SuperCup her på forumet, da feirer jeg også sjeldent, eller hvis jeg spiller over flere kamper mot en venn.

Jeg er enig. Det er satt et sett med premisser som begge parter må forholde seg til i en kamp. Noen går i taket for at man bruker hysje-feiringen (Luna!), andre tåler ikke å se repriser. Jeg anser dette som en del av spillet. Hvis jeg greier å terge motstanderen ved å feire, se repriser og generelt sett bare være en jævel kan jeg godt gjøre det. Selv om jeg normalt sett hopper over både feiring og repriser.

Lenke til kommentar

det handler ikke nødvendigvis om at å se reprisen eller ikke se reprisen, men at Fifa har lagt det inn som at en faktisk MÅ se repriser og andre videovisninger som før kamp, til pause og etter kamp om den ene spilleren vil det.

Du har spillere som vil se replays, og spillere som ikke vil se replays.

Dette løser man ENKELT ved å fjerne replays under kampen, så kan replay kåte mennesker få sitte i replaysenteret etter kampen og se det opp og ned i mente så mye man vil.

Er jo helt idiotisk at en 6minutters halvomgangs kamp plutselig blir 10-11 minutter, altså nesten dobbelt så lenge om ene spilleren skal leke ekte sofagris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...