Brann89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Fant da ut nå, virker som om eg fikk kampen som tap. Kipt når eg vant og EA slo ut. Endret 12. desember 2010 av Brann89 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Seieren blir ikke reg før du trykker ferdig og skjermen loader til menyen etter endt kamp. Endret 12. desember 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skjønt det, sikkert grett at personen fikk seiere. Hadde marginene på min side:) Kva er IF%? Bra å ha mye eller lite? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 IF er "Ikke fullført", dvs samme som quitting. Ikke noe særlig å ha høy % der nei. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 DA skal eg iallefall holde kjeft om min IF%, selv om den ikje er den verste. Irriterendes Replay folk! Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Overraskende nok har jeg nå litt over 100 kamper, men fortsatt DNF på 0% :-) Det har vært målet mitt, på samme måte som med FIFA WC Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 IF på 0% kommer eg aldri til å få siden nettet eg har her er så hinnsides ræv at eg mister EA serverne med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sitter på altibox og har aldri opplevd at nettet fra PCen har røket. Har 8 % DNF, og mange av kampene har jeg ledet. Jævla EA-servere som er ustabile som få. Spiller av prinsipp kampene ferdig, og har blant annet et 1-9 tap på samvittigheten. Kampen etter 1-9 tapet, så leder jeg 2-0 til pause, men får aldri startet kampen igjen etter pause. Ble selvsagt registrert som 0-3 tap. Satser på at alt blir bedre i neste utgave. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Om DET irriterer dere, så lurer jeg jaggu hvor lite som skal til for å irritere dere Mitt tips: Ha ett cola glass stående, ta deg en slurk og en bolle i mens og vent til det er avspark igjen Vi sitter nok ikke å banner til tven og flyr i flint. Men det er en uting at folk skal se på alt i repriser, det er to som spiller en kamp, og når den ene har trykket for å gå videre så bør den andre også gjøre det av vanlig høflighet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har IF på 1 % med rundt 150 kamper spilt vil jeg tro. De kampene jeg taper blir jeg sjeldent overkjørt, så jeg sliter aldri med dette sinne alle som blir dominert sliter med. Vi har vel forresten en på forumet (Kvalheimaren) på Topp 100 (15.) i Norge online. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Spilte 2-1, 1-3 mot han i går. Med litt innsats skulle jeg kapret en topplassering der. Var vel på 30. noen uker etter release. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kor finner du listen over topp 100 i norge? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Første månedene går det mer på hvem som spiller mest enn på skills på leaderbordsa. Kom meg opp på topp 40 i fjor med mange 100 kamper mindre enn de foran på slutten, mens jeg var uranka(rundt 500 tipper jeg) resten av året. Selfølgelig bra å være ranka høyt nå også, men det er flere med stats som 400-50-400 som ligger høyt enn 70-2-6. Endret 12. desember 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg var vel oppe på top 30 noe i starten. Som Vamos sier, så tror jeg at hvis jeg hadde lagt litt innsats i det, så kunne jeg fint var inne på top 100. Men har bare ikke motivasjon til å spille så mye fifa. Husker jeg spilte mot ensom var top 20 i Norge for kanskje litt over en måned siden. Jeg visste han jukset med å bruke Classic laget, så jeg valgte Norge for å ydmyke han. Selvfølgelig scorer han 2-1 i ddet 90. Alle spillerne på Classic har jo sikkert 90 i alle skills. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Kor finner du listen over topp 100 i norge? Online - > Head to Head -> Leaderboards -> My Country Jeg skal opp på topp 100 etter eksamen, men dessverre er jeg mye nærmere førstnevnte enn sistnevnte. (jf. Teipball) Edit: I løpet av de første dagene var jeg oppe der også. Alle spillerne på Classic har over 90 i nærmere alt, ja. Endret 12. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Braggin' rights. Lenke til kommentar
hengro Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 HVORDAN LAGE SITT EGET LAG? Jeg og en kompis har prøvd å lage et lag først ved å ta spillende trener også lage enkeltspillere, men de blir ikke lagret, så gikk vi på redigere lag og spillere på mitt fifa, men der er det jo ikke mulig å endre navn på allerede reelle spillere? Noen som har en løsning??? haster Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Creation center. Endret 12. desember 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
hengro Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Creation center. Kan man bruke det i hvilken som helst liga da eller bare på turneringer og kamper live? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Aner ikke da eg aldri har brukt det selv, men regner med det kan brukes både off og online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå