Auto Asmodeus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 pro club turnering. Vil det si at man må ha lag med flere andre online spillere, ellere går det med turnering alene? Står det ikke noe konkret om, men jeg antar at det er snakk om online mot andres klubber.. Forøvrig får accomplishments en liten overhaling - man skal føle at pro'en utvikler seg over lengre tid og ikke som i fifa 10 hvor du får en drøss med acc's i starten og så dør det ut.. *Venter fortsatt på videoer - ip-filteret på jobben gjør en god jobb med å forhindre meg i å finne noe argh* Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) FIFA 11 Trailer http://www.facebook.com/easportsfifa#!/easportsfifa?v=app_4949752878 EDIT: Demo 16. september. Endret 17. august 2010 av Kriss^ 2 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fantastisk! Gleder meg enormt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 FIFA 11 Trailer http://www.facebook....=app_4949752878 EDIT: Demo 16. september. Jizzed in my pants Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gleder meg. Demoen en drøy måned unna og da skal jeg vel spille demoen et par timer daglig frem til release. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) http://www.fifaworld.comule.com/index.php?news&nid=2 Samme video, men for folk med hakkete FB eller whatever. Merket at min sluttet å loade noen ganger iløpet av FB videoen. Hvem sa at stygge skader ikke skjer i Fifa? http://www.youtube.com/watch?v=SWf9FG6wIW8&feature=related Kommet flere screenshots her: http://179814.homepagemodules.de/g13-Screenshots-Part.html Endret 17. august 2010 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hmm, jeg så traileren og la merke til at nett-typen bytta mellom firkanta og sekskanta alá Pro Evo 6. Fint med litt variasjon. Og resten bare mååååpte jag av. Musikken ga meg gåsehud på bjellene og alt fra animasjonen til designen på menyene gjorde at jeg offisielt kan ærklære at EA har klart å hype meg noe sinnsykt. Gief fifa 11 naooow!!!!1!! Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (VG Nett) For første gang kan du nå også styre målvakten i et «FIFA»-spill. TIGERSPRANG: I «FIFA 11» vil du selv kunne styre målvakten. Funksjonen er frontet av Chelsea-keeper Petr Cech. Foto: EA SPORTS Målvakten er tradisjonelt sett en datastyrt sisteskanse i fotballspill. Og en kilde til mye frustrasjon når keepertabbene begynner å tårne seg opp. Electronic Arts lover ikke å gjøre noe med tabbene, men i «FIFA 11», som lanseres 30. september i Norge, kan det i så fall være din egen feil når noe går galt. Blant nyhetene i årets utgave av den populære fotballspillserien finner du nemlig muligheten til å selv styre målvaktene. Det er ifølge en pressemelding første gang dette er mulig i et fotballspill. Funksjonen kalles «Be a Goalie» og frontes av Chelsea-keeper Petr Cech. Du vil kun få mulighet til å styre målvakten på PS3- og 360-versjonen av spillet. - Venner kan nå spille sammen med alle de 11 spillerne på banen styrt av mennesker. Vi har endelig replikert fotball i den virtuelle verdenen, sier Kaz Makita, executive producer i EA Sports FIFA. 11-mot-11-kamper over Internett er nå altså en realitet, og i tillegg vil du kunne spille gjennom karrieremoduset som keeper. Det vil være tre nivåer av datastyrt hjelp - fra å få noe assistanse til å styre alt selv. Kilde Hva syntes dere om dette? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Non som vet no om Fifa Ultimate Team? Blir den bedre? Er det mulig å skifte rolle? F.eks en spiss til en høyreving eller omvendt? Edit: er den delen med i det hele tatt? Endret 18. august 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (VG Nett) For første gang kan du nå også styre målvakten i et «FIFA»-spill. TIGERSPRANG: I «FIFA 11» vil du selv kunne styre målvakten. Funksjonen er frontet av Chelsea-keeper Petr Cech. Hva syntes dere om dette? Har blitt nevnt en del tidligere i tråden, syns det er en kjærkommen avveksling fra KUN kunne styre utespillere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gleder meg til å teste keeper ja. Men ser for meg at jeg kanskje blir med på et angrep eller to om det bli kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere.. Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig. Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eg gleder meg til å lage meg ein keeper career offline. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere.. Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig. Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM... Man kunne styre keeperen på 08 ved å trykke inn høyre spak, og trykke på Y/trekant for å slenge seg Endret 18. august 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere.. Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig. Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM... Man kunne styre keeperen på 08 ved å trykke inn høyre spak, og trykke på Y/trekant for å slenge seg Ok. Nesten som fully assisted i 11 da. Du styrer med venstre stikke og trykker x for å slenge deg. På semi og manual slenger du deg med høyre stikke og vanskelighetsgraden avgjør hvor bra du må time slenginga etter ballen. For de kjedelige øyeblikkene kan du med et tastetrykk følge med på hva som skjer i andre enden av banen og styre pasning/skyting på AI hvis du spiller alene.. Litt skuff, men kameravinkel bak mål og piler som forteller deg balansen til spilleren som stormer mot deg kan gjøre det litt taktisk allikevel. Skal prøves!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM... Samma her, blir dumt hvis man det er samme. Men kan gå greit med en så lenge man kan trene opp skillsa til en keeper og en utespiller med samme VP. Veldig dumt hvis man må bestemmme seg om spilleren skal være enten keeper eller utespiller . Ellers som du nevte før om acchomplishmentene. Vet du om det er slik at man må starte på nytt med VP, eller om man kan overføre skillsa man har fått? Håper ellers på at man kan bli bedre enn i fjor. Blir dumt at man blir treig hvis man er høy. Man trenger ikke få en blanding av Jan Koller og Theo Walcott, men man kunne aldri få en VP til å bli som ROnaldo eller Torres for eksempel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gleder meg noe jææææævlig. Btw; http://www.youtube.com/watch?v=1GSVOOrkBPw Vet ikke om noen har linket til den enda, but what the hell. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Første skikkelige gameplay! http://www.youtube.com/watch?v=fNmWduv_AA0&playnext=1&videos=czJ1toaOtU8&feature=recentlik Endret 18. august 2010 av Mutu Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ikke imponert. Hva faen skjedde da Messi scoret? Før feiringen så løp han jo som en keeper på ecstasy og speed. Greit nok at det er tidlig gameplay osv osv men ALT ser helt forbanna likt ut, bortsett fra det spillerene gjør når det blåses for pause, og pause tavla ser annerledes ut. Wow.... 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Enig, men må da være fordi det er tidlig gameplay. Tror ikke de slipper ut spillet uten noen forbedringer osv. It's all good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå