Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

pro club turnering. Vil det si at man må ha lag med flere andre online spillere, ellere går det med turnering alene?

 

 

Står det ikke noe konkret om, men jeg antar at det er snakk om online mot andres klubber..

 

Forøvrig får accomplishments en liten overhaling - man skal føle at pro'en utvikler seg over lengre tid og ikke som i fifa 10 hvor du får en drøss med acc's i starten og så dør det ut..

 

*Venter fortsatt på videoer - ip-filteret på jobben gjør en god jobb med å forhindre meg i å finne noe argh*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.fifaworld.comule.com/index.php?news&nid=2

 

Samme video, men for folk med hakkete FB eller whatever.

 

Merket at min sluttet å loade noen ganger iløpet av FB videoen.

 

Hvem sa at stygge skader ikke skjer i Fifa? :lol:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=SWf9FG6wIW8&feature=related

 

x360_mikel_header.jpg

 

Kommet flere screenshots her:

http://179814.homepagemodules.de/g13-Screenshots-Part.html

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, jeg så traileren og la merke til at nett-typen bytta mellom firkanta og sekskanta alá Pro Evo 6. Fint med litt variasjon. Og resten bare mååååpte jag av. Musikken ga meg gåsehud på bjellene og alt fra animasjonen til designen på menyene gjorde at jeg offisielt kan ærklære at EA har klart å hype meg noe sinnsykt.

 

Gief fifa 11 naooow!!!!1!!

Lenke til kommentar
(VG Nett) For første gang kan du nå også styre målvakten i et «FIFA»-spill.

TIGERSPRANG: I «FIFA 11» vil du selv kunne styre målvakten. Funksjonen er frontet av Chelsea-keeper Petr Cech. Foto: EA SPORTS

 

Målvakten er tradisjonelt sett en datastyrt sisteskanse i fotballspill. Og en kilde til mye frustrasjon når keepertabbene begynner å tårne seg opp.

 

Electronic Arts lover ikke å gjøre noe med tabbene, men i «FIFA 11», som lanseres 30. september i Norge, kan det i så fall være din egen feil når noe går galt.

 

Blant nyhetene i årets utgave av den populære fotballspillserien finner du nemlig muligheten til å selv styre målvaktene. Det er ifølge en pressemelding første gang dette er mulig i et fotballspill.

 

Funksjonen kalles «Be a Goalie» og frontes av Chelsea-keeper Petr Cech. Du vil kun få mulighet til å styre målvakten på PS3- og 360-versjonen av spillet.

 

- Venner kan nå spille sammen med alle de 11 spillerne på banen styrt av mennesker. Vi har endelig replikert fotball i den virtuelle verdenen, sier Kaz Makita, executive producer i EA Sports FIFA.

 

11-mot-11-kamper over Internett er nå altså en realitet, og i tillegg vil du kunne spille gjennom karrieremoduset som keeper. Det vil være tre nivåer av datastyrt hjelp - fra å få noe assistanse til å styre alt selv.

Kilde

 

Hva syntes dere om dette?

Lenke til kommentar
(VG Nett) For første gang kan du nå også styre målvakten i et «FIFA»-spill.

TIGERSPRANG: I «FIFA 11» vil du selv kunne styre målvakten. Funksjonen er frontet av Chelsea-keeper Petr Cech.

 

 

 

Hva syntes dere om dette?

 

Har blitt nevnt en del tidligere i tråden, syns det er en kjærkommen avveksling fra KUN kunne styre utespillere.

Lenke til kommentar

Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere..

Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. rolleyes.gif

En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig.

 

Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM...

Lenke til kommentar

Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere..

Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. rolleyes.gif

En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig.

 

Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM...

Man kunne styre keeperen på 08 ved å trykke inn høyre spak, og trykke på Y/trekant for å slenge seg

Endret av Thesilentkiller
Lenke til kommentar

Jeg husker at man kunne styre keeperen i Kick Off eller noe sånt, men dette er nok gjort bedre. Man kan velge mellom 3 måter å styre keeperen på basert på skills eller potensiale for brølere..

Tror det kan funke greit om det brukes kun i online-clubs->my club. Ser ikke helt fordelen med at n00bs skal ruke keeperen og prøve å score online hver gang de får kloa i ballen bare for å være morsomme.. rolleyes.gif

En annen fordel er at eventuelle svakheter i keeper-AI'en kan unngås sålenge man har en keeper som er rutinert og stødig.

 

Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM...

Man kunne styre keeperen på 08 ved å trykke inn høyre spak, og trykke på Y/trekant for å slenge seg

 

Ok.

Nesten som fully assisted i 11 da. Du styrer med venstre stikke og trykker x for å slenge deg. På semi og manual slenger du deg med høyre stikke og vanskelighetsgraden avgjør hvor bra du må time slenginga etter ballen. For de kjedelige øyeblikkene kan du med et tastetrykk følge med på hva som skjer i andre enden av banen og styre pasning/skyting på AI hvis du spiller alene.. Litt skuff, men kameravinkel bak mål og piler som forteller deg balansen til spilleren som stormer mot deg kan gjøre det litt taktisk allikevel. Skal prøves!!

Lenke til kommentar

Haåper man kan lage to pro'er, eksempelvis keeper og CAM...

 

Samma her, blir dumt hvis man det er samme. Men kan gå greit med en så lenge man kan trene opp skillsa til en keeper og en utespiller med samme VP. Veldig dumt hvis man må bestemmme seg om spilleren skal være enten keeper eller utespiller .

 

Ellers som du nevte før om acchomplishmentene. Vet du om det er slik at man må starte på nytt med VP, eller om man kan overføre skillsa man har fått? Håper ellers på at man kan bli bedre enn i fjor. Blir dumt at man blir treig hvis man er høy. Man trenger ikke få en blanding av Jan Koller og Theo Walcott, men man kunne aldri få en VP til å bli som ROnaldo eller Torres for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...