Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Fifa burde fjernet replays, og avbrekk i spillet foruten om bytte.

Vekk med feiringer osv.

 

De som absolutt må se de replayene kunne fått et mye bedre replay studio etter kamp.

 

Helt enig, irriterende å spille mot folk som skal sjå alt i reprise. Skal ærlig innrømme at eg quitter når spillere skal sjå replay av alt mulig. Har ikje tenkt å bruke dobbelt så lenge på kamper, for noe skal sjå kvar eineste ting på replay. Grett vist det er noe sjuke greier.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fifa burde fjernet replays, og avbrekk i spillet foruten om bytte.

Vekk med feiringer osv.

 

De som absolutt må se de replayene kunne fått et mye bedre replay studio etter kamp.

 

Helt enig, irriterende å spille mot folk som skal sjå alt i reprise. Skal ærlig innrømme at eg quitter når spillere skal sjå replay av alt mulig. Har ikje tenkt å bruke dobbelt så lenge på kamper, for noe skal sjå kvar eineste ting på replay. Grett vist det er noe sjuke greier.

 

Quitting er like, om ikke verre i min bok. Men man burde selvsagt fått fjernet begge deler.

Endret av Teipball
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Quitting er værst, uansett ja. Men enig i at FIFA 11 har altfor mye replay og fjas. Målene kan jo sees etter kamp, så hvorfor folk skal se den replayen 3 ganger er bare for å irritere. Men ser den andre personen på replay så er det ingenting som er mer morsomt enn å få han til å løpe etter ballen. Spille litt Barca fotball, selv om du ikke scorer så mye av det så irriterer han seg over det!

Lenke til kommentar

Altså, som med alle andre spill, så er det spill gleden jeg vil ha, ikke irritasjonsmomenter som å se på en idiot springe rundt på banen og feire, så se replay av hele driten.

 

Feiring tilfører ikke Fifa noe positivt for multiplayer delen.

"cut to the case" mener jeg.

 

Feiringer og replays kan fortsatt eksistere i single player, men multiplayer handler for min del om gleden av å spille fotball.

Lenke til kommentar

Høres da ikke ut som noe sjakktrekk det, leder du 4-0 og motstander scorer og ser alt så quitter du eller?

 

Det vett eg ikje, fordi det har ikje skjedd enda. Men det hadde eg sikkert ikje gjort. Men jevne kamper, der begge skårer. Der gidder eg ikje bruke allverdens tid på reprisen. Feiringer er grett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...