Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette er spurt etter før, men jeg lurer på om Fifa 11 er like idiotisk som det forrige når det kommer til head to head kamper over nett.

Det kommer hele tiden en beskjed at motstanderen mistet tilgang til nettet.

Det er jævla irriterende når det skjer nesten hver gang når jeg vinner, men aldri når jeg taper :thumbdown:

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar

Har ikke spilt FIFA på lang tid, fra før patchen kom tror jeg. Dro det med til en kamerat i går, og vi spilte 1vs1. Merket ihvertfall at tidenes største bug har blitt fikset, der hvor man skyter ut med keeper, motstander header frem og spiss får med seg ball alene med keeper fordi backene ligger for langt bak. Nå ble det jaggu meg offside på de situasjonene. Ellers spilte vi en 10 kamper (5min omganger) uten at jeg så en eneste bug. Får håpe de får fiksa det mer stabilt online nå så, singleplayermoduser skiter jeg langflat i.

Lenke til kommentar

Andre som føler at Dommeren er for ustabil?

Spilte nettopp mot en og der kom eg aleie igjennnom. Vart taklet klart bakfra, også kommer dommeren å berre vifter med armene. Men så kommer eg med en takling midt på banen, riktig nok var ikje det en pen takling, mn eg fikk se det røde kortet.

Selv bruker eg kun taklingen vist det er det eineste håpet, men bruker mest berre å gå i dueller med skulder mot skulder. Men kvar gang eg skulle fremmover, så låg som oftast den spilleren som var beste sentremuligheten nede. Men dommeren hadde en tedens til å la spille gå videre eller å vifte med armene. Så eg fant ut at nå skulle eg bruke firkat på å takle, å se kordan dommeren ville reagere. Tok ikkje noe takling bakfra, men som som oftast skjer med meg, så viser dommeren meg det gule kortet. Å dette provoserte meg at spilleren skulle slippe unna med det, så gjorde det eg prøver å slutte med altså Quittingen

Lenke til kommentar

Dommerne på FIFA er på mange måter ikke fra det virkelige liv. Dem gir jo totalt faen fordeler, blåser for at noen tar fra deg ballen, mens smeller dem deg ned uten å være NÆR ballen så er det helt ok. Greit at EA har gjort dem forskjellige, men generelt er de helt forferdelig.

Lenke til kommentar

Du overdriver. Man kan selvsagt oppleve at man ikke får rødt når du takler fyren som bakerste mann uten mulighet for å stoppe han på en lovlig måte, og du kan få gult for uforklarige ting. Men at de er forferdelige synes jeg ikke, forbredningspotensiale har de selvsagt, men jeg overlever.

Anbefales å se på reprisene av en takling du ikke skjønner hvorfor det ble blåst frispark på, ofte så tar du mannen får du tar ballen og det dermed er et klart frispark. At det kommer bugger som denne her for jeg bare godta, for den er så merkelig at det bare skapte mer underholdning. http://www.easports.com/media/play/video/51540185

Lenke til kommentar

Dommerne på FIFA er på mange måter ikke fra det virkelige liv. Dem gir jo totalt faen fordeler, blåser for at noen tar fra deg ballen, mens smeller dem deg ned uten å være NÆR ballen så er det helt ok. Greit at EA har gjort dem de er forskjellige, men generelt er de helt forferdelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Firinger synes jeg de burde beholde, men de burde bli kortere. Skulle ikke være mulig å løpe rundt i et halvt minutt for så å ta roboten. Løpe 10 meter så ta en feiring og så avspark. En replay er for meg helt greit selv om jeg selv dropper replay med minde jeg har scort et fint eller spesielt mål, da ser jeg den som oftest 1 gang. Man kan se den etter kampen uansett. Et skudd som går til corner eller lignende ser jeg aldri på replay, og her kunne de ha fjernet det etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg kom meg til 3. runde i FIFA NM, irriterende å tape mot en fyr som bare løper og løper med Real Madrid :ph34r:

Hehe, kompisen min møtte regjerende mesteren i første runde, og det ble annonsert på høytalerne og, så vant kompisen min 3-0, og jeg er bedre enn han :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...