Emils. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er veldig gira på et eller annet Virtual Pro lag nå. Spilt en del med randoms. Folk bare måker vekk og dribler og roter vekk ballen hele tiden. Vert fint med et norskt virtual pro lag som kan delta i cuper osv. Edit: Noen som er med på å stifte et lag eller? På hva spiller du? Burde da være mulighet for folk å spille som Barcelona gjorde i går også på FIFA. Hvis EA skal fjerne den typen spill kan de like så godt legge ned alt. Virtual Pro på Fifa 11? PS3 eller 360? Kanskje normale tynne folk klarer å løfte kroppen sin litt mer enn deg da vettu. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så sykt lei av at motspillere får mål på samme måte i hver eneste kamp. Innlegg og heading. Dette skjer gang på gang, og taper så syk mange hodedueller. Noen tips her? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ta second pressure på han som skal legge inn og vær selv inne i boksen. Da står i alle fall forsvarspilleren riktig inne i boksen og det er lettere å vinne duellen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ta second pressure på han som skal legge inn og vær selv inne i boksen. Da står i alle fall forsvarspilleren riktig inne i boksen og det er lettere å vinne duellen. Joda, jeg står greit plassert og går opp i duellen, men blir knust uansett. Er stort sett eneste måten de jeg spiller mot scorer på, innlegg-->heading og langskudd fra usannsynlige distanser. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Header du med pasningsknappen? I så fall kan du prøve å heade med skyteknappen, opplever at man vinner flere dueller da. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Muligens jeg er litt overtrøtt nå, men hvordan får jeg spilt med VP online? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Virtual Pro---- Proff rangert kamp. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hahaha. Nå ble jeg flau over meg selv Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Wow, eg slo en Rank 28. Det var et stolt øyeblikk for meg som bare er rank 14. Endret 2. desember 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Et par ting jeg lurer litt på. Hvordan klarer motspiller og direkte skubbe mine spillere unna. Dette gjelder alt fra hodedueller til situasjoner der vi løper etter samme ball. Og siden det tydeligvis er fullt lov å skubbe motspiller il jeg gjerne vite hvordan jeg gjøre dette, samt hvordan jeg kan komme meg unna. Dommeren blåser jo aldri på slike situasjoner. Så, om det kommer høye baller som spilleren min tar ned så blir jeg umiddelbart fratatt ballen, enten den blir dempet på fot eller på brystet. Noen tips her? Og, noen gode måter å score på? Trenger så sykt med sjanser før jeg får mål, enten det er alene med keeper eller om det er langskudd, så går de aldri inn og andre ballene i slike situasjoner vinner jeg aldri da jeg blir skubbet bort. HATER FIFA akkurat nå! Endret 4. desember 2010 av svortevik Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 du kan bruke høyre stikka i dueller, du må plassere deg bedre og jobbe mot ballen feks.. Scoringer? Du får bli mer treffsikker og trene mer Ikke no problem å putte.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Var for det meste skrevet i frustasjon over tre tap på rad som var så til de grader ufortjent! Men en ting. Hva som gjør at folk får helt andre spillere på lagene enn hva jeg har? Vanligvis skal jo alle være inter,real eller barcelona, men han jeg spilte mot sist hadde jo et barcelona lag som hadde helt andre spillere enn hva jeg har på mitt lag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen andre som har problemer med EA serveren? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stort sett hele tiden. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Noen som vet om det er planlagt noen ny patch? Vet at hvis det kommer en ny, vil sikkert ting bli enda værre, men det er lov å håpe. Endret 8. desember 2010 av eveant Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vært problemer med EA servern i kveld. Så det på EA sitt forum. Vet ikke om det kommer noen patch, har ikke fått med meg det ihvertfall. Men de må faen meg få ut fingeren å begynne å opptre profesjonelle. F.eks. 5 sek button lag som skjer i pro club burde være BARNEMAT å fikse. Men 2 måneder senere og ingenting har skjedd. KORRUPT Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ush, plukket opp spillet igjen etter en lang stund. Fikk slengt i tryne at EA serverene ikke var tilgjengelig. Altså ikke noe nytt. Tenkte å spille litt offline be a pro. Etter å ha sittet å ventet en halv time på diverse datoer som måtte flyttes (TREGT!) fikk jeg endelig sjansen av ass. treneren til en kamp. Da selvsagt skal hele spillet klikke.... Tror jeg legger ned FIFA igjen i skuffa. Tviler det kommer noen flere patcher da det kun har kommet 2 stk Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet om det er planlagt noen ny patch? Vet at hvis det kommer en ny, vil sikkert ting bli enda værre, men det er lov å håpe. Ingen ny patch planlagt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Typisk EA. Forbanna møkkselskap. De er totalt ubrukelige. Hadde jeg vært Sepp Blatr hadde jeg tatt en tlf til EA og sagt at de kunne gitt faen i å bruke FIFA-navnet. EA gjør seg ikke fortjent til det. I stede sitter det noen gode japanere og mekker fotballspill på fotballspill som aldri har i nærheten av like mange klager som EA. Allikevel taper de fordi spillet dems ikke heter FIFA: Nei måtte hver eneste ansatt i EA brenne i .... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel, så lenge EA håver inn det de gjør, og FIFA får royalties så tror jeg nok at FIFA, uten å antyde at de er korrupt, godtar hva som helst. Så lenge de får betalt. EA viser sitt sanne ansikt ved å legge full fokus på betalingstjenesten Ultimate Team. Sjofelt og usselt. Det værste med dette er at jeg vet at jeg kommer til å kjøpe Fifa12... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå