Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trykker når jeg vil at spilleren min skal begynne å hoppe for å nå ballen. Trykker man for tidlig går det ikke, trykker man for sent går det ikke.

 

Hva trykker du på for å skyte ballen i tverliggeren og over fra 1.2 meter? :whistle::love:

 

Enkelt. Firkant. Skulle sklitakle ballen i mål. Endte med at jeg måkte den 400 meter over.

Lenke til kommentar

Er ikke det her en ganske klar straffe? Forsvareren er jo alt for sein inn og takler meg etter jeg har skutt og ødelegger mulighet for retur.

 

Tja, med tanke på hvordan returen kom så bør det vel blåses straffe.

Men hadde keeperen slått ballen over mål eller noe i den duren, så er det ikke straffe..

Lenke til kommentar

Nei, ballen gikk over foten hans, sjekka fra alle mulige vinkler og kunne ikke se at foten var i nærheten av ballen.

 

Veldig diskutabelt, i så fall. Det er tross alt du som løper inn i spilleren som har taklet.

 

Joda, men fifa blåser vanligvis på slike taklinger så lenge han ikke berører ballen.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Er veldig gira på et eller annet Virtual Pro lag nå. Spilt en del med randoms. Folk bare måker vekk og dribler og roter vekk ballen hele tiden. Vert fint med et norskt virtual pro lag som kan delta i cuper osv.

 

Edit: Noen som er med på å stifte et lag eller?:)

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Jævla Barcelona. Trodde at EA hadde luket vekk ping-pong-spillet med pro passing, ville da tro at FIFA hadde gjort det samme i virkeligheten (ref gårsdagens kamp). Blir jo helt demotivert, Barca har spilt bedre i virkeligheten enn jeg noensinne har gjort på noe FIFA-spill.

 

Assasins Creed next.

 

I FIFA hadde Real tatt dem på fysikken. :)

Lenke til kommentar

Er veldig gira på et eller annet Virtual Pro lag nå. Spilt en del med randoms. Folk bare måker vekk og dribler og roter vekk ballen hele tiden. Vert fint med et norskt virtual pro lag som kan delta i cuper osv.

 

Edit: Noen som er med på å stifte et lag eller?:)

 

På hva spiller du?

 

Burde da være mulighet for folk å spille som Barcelona gjorde i går også på FIFA. Hvis EA skal fjerne den typen spill kan de like så godt legge ned alt.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Er veldig gira på et eller annet Virtual Pro lag nå. Spilt en del med randoms. Folk bare måker vekk og dribler og roter vekk ballen hele tiden. Vert fint med et norskt virtual pro lag som kan delta i cuper osv.

 

Edit: Noen som er med på å stifte et lag eller?:)

 

På hva spiller du?

 

Burde da være mulighet for folk å spille som Barcelona gjorde i går også på FIFA. Hvis EA skal fjerne den typen spill kan de like så godt legge ned alt.

 

Virtual Pro på Fifa 11?

Lenke til kommentar

I virkeligheten hadde vel ingen spillere landet mellom bena på forsvareren. De fleste hadde vel håpet over. Er bare merkelig måter spillere gjør, som f.eks. og ikke hoppe over spillere som allerede ligger nede. Utrolig irriterende.

 

Du virker helt derealisert. Det er helt urealistisk at en spiller skal hoppe med en gang han har skutt, slik som i eksempelet over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...