Coitus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som vet om pc/xbox360 versjonen er annerledes enn ps3 versjonen? Jeg tenker da spesifikt på virtual pro og hvordan man utvikler spilleren. Jeg spiller spillet på ps3 og da må jeg fullføre bragder for å utvikle spilleren min. En venn av meg spiller det på pc og han tjener opp exp poeng og kan deretter velge hvilke egenskap han vil oppgradere. Takk for svar! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvordan gikk det for folk som var med på FIFA NM i Oslo da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal skrive et lite referat senere, men det gikk dårlig for meg. Røk ut i første runde mot en som slo i bakrom på Ronaldo gang på gang, utrolig kjedelig spiller. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Men du underholdt vel publikum, og det er jo tross alt det viktigste? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg var vel den eneste som driblet der omtrent, så tidvis ja. Dani Alves fra egen sekstenmeter til femmeteren til motstanderen for å så treffe stang var demotiverende. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hadden en straffesituasjon i går når jeg og noen kompiser spilte. Jeg fikk straffe, men vi aner ikke hva det ble dømt for. Noen som klarer å se på dette klippet hva det ble dømt på? Lurer på om det ble dømt hands på redninga til Gomes... http://www.easports.com/media/play/video/51540185 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ser han forsvareren holder litt etter den første headinga akuratt i det Arse spilleren strekker seg frem for å dempe, kanskje den holdinga han blåser for? Men ikke godt å si egentlig... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det kan se ut til at det holdes\dyttes litt, ja. Tror likevel det er en bug. Det kan tenkes at det skjer fordi de har satt keeperens aksjonsareal til innenfor 16-meteren. Hvis han redder fra innsiden av mållinjen vil det altså dømmes straffespark. Ballen er altså ikke over mållinja, fordi keeper redder bak den. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det kan umulig bli blåst for noe. Så må være bugga Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 har skjønt det, men f.eks på corner, hvor lenge før ballen treffer spilleren trykker du på B/runding? bump Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg trykker nesten med engang på cornere. Men som regel så trykker jeg nå jeg ville satset IRL. Kanskje et sekund før jeg skal heade. Men nå er ikke jeg den beste til å heade, så er nok ikke jeg som burde komme med svar. Jeg vinner de fleste dueller innenfor 16-meteren, men ellers vinner jeg maks 50% Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg trykker når jeg ser at det er en mulighet for å heade ballen. Gidder ikke å sitte å ni trykke på B. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nitrykke hjelper ikke uansett, så det slipper du. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg trykker når jeg vil at spilleren min skal begynne å hoppe for å nå ballen. Trykker man for tidlig går det ikke, trykker man for sent går det ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg trykker når jeg vil at spilleren min skal begynne å hoppe for å nå ballen. Trykker man for tidlig går det ikke, trykker man for sent går det ikke. Hva trykker du på for å skyte ballen i tverliggeren og over fra 1.2 meter? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Yay, nå har online matchmaking greia bugga 15 ganger på rad... Synes det er blitt værre etter patchen som skulle fixe det... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hahah, jeg og en kompis gama med Birmingham igår. Så fikk han ballen, og sa "Se, nå har McFadden nettopp kommet på banen og vil vise seg frem", så prøvde han et dribleraid som endte med innkast. Så fikk jeg ballen og sa "Dann vil også vise seg fram, se nå". Og det endte sånn: http://www.easports.com/media/play/video/52210610 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Var det vanlig skudd eller hardt?(med LT/L1 eller L2) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vanlig vristskudd, holdt inne løpeknappen (RT) og timet skuddet riktig og med passe kraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå