Christoffer99 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skjønner ikke helt på poenget med å skulle poengtere for andre som faktisk liker spillet at DU syntes det er et drittspill, hvem i hælvete ser ut til å bry seg? Du ser jo ut til å bry deg for du kommer jo med kjeppen din hver eneste gang eg sier noe, og OM eg sier 999 ganger at EG syns spillet ikke lever opp til det forventningspresset som det hadde før release, så kan igrunn ikke du gjøre noe med det siden dette er ett DISKUSJONSFORUM og tråden IKKE heter " Fifa 11 er verdens beste spill" Kan ikke huske at jeg at jeg har drivd å kommentert innleggene dine tidligere, men det jeg tenkte på var at folk ikke bryr seg om hvor dårlig du syntes spillet er, ja jeg brydde meg nok til å lage et innlegg om det, i håp om at folk kan slutte å klage på de samme tingene om igjen og igjen, og komme med idiotiske innlegg rettet mot folk som faktisk liker spillet. Kan du ikke bare holde meningene for deg selv om du ikke har noe konstruktivt å komme med. Igjen, om eg sier min mening 56 dusin ganger her inne så må du bare godta det, og viss du vil begynne med konstruktive innlegg så kan du jo prøve å skrive noe som du selv har på hjertet, ikke bare komme etter meg med de rosa håndjernene dine for å arrestere meg for hver eneste ting eg sier. Du virker jo som du er totalt blottet for egne meninger, enten det eller så har du ikke cojones til å komme med dem... Du sitter jo nesten og sikler mens du venter på mitt neste innlegg slik at du kan komme med kjeften din på vidt gap. Vet ikke hvor du har det fra at jeg bare kommer etter deg i denne tråden, så vidt jeg vet har jeg ikke kommentert noe på deg før. Jeg kan ikke gjøre mye med at du sier din mening 100 ganger nei, men hva prøver du å oppnå når du snakker dritt om et spill du ikke spiller lenger(for du spiller vel ikke et slikt drittspill, eller? ), få folk irriterte på deg? Greit at det er bugs i spillet, men det har vel blitt nevnt 1000 ganger nå, og jeg trur ikke EA gjør mye med det selv om du sitter å griner over spillet på forumet. Det har blitt nevnt 100 ganger ja, og det kommer til å bli nevnt 3000 ganger til helt til det evt blir gjort noe med fra EA sin side, det må du faktisk regne med når EA har opphauset dette spillet i forkant og så presterer å levere dette "spillet" til BETALENDE fans. Så da håper eg at du skal komme med pekefingeren for hvert eneste innlegg som inneholder kritikk av Fifa 11 fremover for det virker mer på meg som det er du som sitter å griner hver gang du leser noe stygt om den lille gullklumpen din..en dritt pakket inn i sølvpapir er fortsatt en dritt. Jada, det er alltid klaging, men det hjelper fint lite å klage på de samme bugsa hele tiden på dette forumet. Du får sitte å håpe på det da Gjør nok ikke det, men det er irriterende å lese de samme type innleggende med klaging hver gang man klikker seg inn på tråden, det syntes vel du og i starten når du hele tiden kommenterte alle som hadde den minste klage på bugs? Noe gullklump er det ikke, men jeg syntes fifa 11 er ganske bra, kanskje fordi jeg for det meste spiller 1v1/2v2, og syntes ikke det er helt store bugsa der som ødelegger mye, selv om det også skjer. Du må forresten gjerne holde deg til hva du sa tidligere: Greit, da kommer det ikke flere innlegg fra meg i denne tråden. Så flink du har vært, å brukt tid på å lete frem det innlegget fra meg. Så siden du sier at eg må gjerne holde meg til hva eg sa så burde eg gjøre det? Vel, siden så vidt eg kan se de eneste gangene du er innom tråden er for å slenge med leppa min vei så tror eg at eg holder meg her for eg gleder meg til å se hva som skjer når du går tom for NYE ting du kan kritisere meg for...du kan jo prøve deg som en her oppe gjorde med å hinte til at noen som klager over spillet er de som ikke får det til/er for dårlig og se hvor langt du kommer med det Det å søke fram ett innlegg tar ikke mange sekundene, men Som sagt, kan ikke akkurat huske å ha sagt noe spesielt til deg før. Og jeg har nå vært med i tråden her en stund og diskutert andre ting. On topic, noen her som har spilt med Rangers og har noen gode forslag til gode spillere å bruke fra benken eller andre formasjoner/taktikker enn normal? Tenker ganske generelt og ikke mot noen spesielle lag. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Synes egentlig det lille Jørgen sier er nok. 1vs1 er spillet greit nok. Spiller selv ikke manager mode, så de probleme opplever jeg ikke. Synes lagg ødelegger litt i Pro Clubs, og litt at de randome folkene man har er litt for dårlig, men ellers greit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Christoffer99: det heter ikke drivd, men drevet. BTW, tips til 360 eiere som er drit lei av fullføre LANGE og kjedelig VP bragder. Satt selv igjen med 13 stk i forsvar, bare kjedelig. Det går an å modde proen til å bli 100 %. Endret 23. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Sovehest: De du har snakket med trenger brillene til profilbildet ditt. Fifa 11 er likt som fifa 10/WC?, bare de har fikset på småting(som spamming av pasninger, taklinger ). Og det er morsomt at de mest ihuga fifa spillerne plutselig hatet spillet, etter lovprisning av demoen og de første ukene. :!: Er det noen som har lovprisa demoen? Den var elendig. Full av irriterende feil som vi trodde og håpet de skulle fjerne til utgivelsen. I min vennekrets gikk vi iallefall raskt tilbake til FIFA World Cup - svært skuffet ettersom demoen til FIFA 10 var såpass bra i forhold til FIFA 9. Ting som er bra med FIFA 11 er at stamina og fatigue faktisk har en effekt. Keeperen har blitt bedre. Hva de egentlig har fikset av pasninger aner jeg ikke, rent bortsett fra at dommeren er en idiot som alltid står i veien for dem. Lettere å score på innlegg kunne vært positivt, om forsvarerne også klarte å forsvare seg mot innlegg. Nå stiller de seg opp i ingenmannsland titt og ofte. Høye gjennombruddspasninger hadde vært greit om forsvarerne ikke var idioter. Nå må man trykke L2+R2 som besatt mens man løper bakover for at ikke spilleren skal autohoppe etter ballen. Likte også bedre når autochange player var slik "Oxxxxxx", i forhold til nå hvor jeg føler jeg må velge manuell. Jeg vinner kamper til tross for all klagingen, men jeg føler langt i fra samme gleden med spillet som jeg har gjort med de siste 5-6 FIFA-spillene.. Endret 24. november 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Å score på innlegg er vel det mest effektive. Har du en spiller som Didier Drogba eller en på 2 meter så er du jo så og si garantert mål. Det med at forsvareren taper 10 av 10 dueller, det er det som er teit. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 BTW, tips til 360 eiere som er drit lei av fullføre LANGE og kjedelig VP bragder. Satt selv igjen med 13 stk i forsvar, bare kjedelig. Det går an å modde proen til å bli 100 %. Juks, du skulle vært bannet... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja, jeg juksa på 13 bragder. Who cares, er ikke alle som har tid til å sitte 24/7 med VP etter release vettu Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Greien er at førsteinntrykket på FIFA11 var svært bra, men etter hvert som man oppdaget mangler - som man forventet ble ordnet, men som ikke ble det - så har spillet falt betydelig. Fra et førsteinntrykk på 8 eller 9 /10 har spillet raskt falt ned i 5/10 for mitt vedkommende. Høyst ordinært. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Noen som har noen tips til å vinne hodedueller. Merker at jeg blir knust i hodedueller online noen ganger. bump Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Timing er nok en hovedgrunn. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 har skjønt det, men f.eks på corner, hvor lenge før ballen treffer spilleren trykker du på B/runding? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja, jeg juksa på 13 bragder. Who cares, er ikke alle som har tid til å sitte 24/7 med VP etter release vettu Merkelig hvordan alle som jukser, skal forsvare seg selv med at de ikke har tid eller en eller annen tullete unnskyldning. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) En trenger ikke sitte 24/7 for å ta alle bragdene heller, hvorfor er det noen som mener det? Det kan vel både Teiball og jeg skive under på. Endret 24. november 2010 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Gjør man bragdene på en effektiv måte trenger du ikke sitte lenge nei. Blir som å si at man ikke har tid til å spille online kamper og dermed sikrer seg noen 1000 extra rankingpoints ved å jukse. Det forsvarer ingen ting, juks er juks uansett hvordan du ser det. Endret 24. november 2010 av Teipball 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva faen, plager det dere så inderlig at jeg ikke gadd å fullføre de siste 13 bragdene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Plager det noen da? Vi sa bare det vi mente om saken og om noen som mente en måtte sitte 24/7 for å ta bragdene. Men å begynne å hacke VP'en slik at en får 100% blir litt feil i mine øyne vertfall, men sier ikke at du ikke skal få lov...er din Pro tross alt. Endret 24. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du sa jo selv at du ikke rakk å spille så mye fifa uten om VP de første 10 dagen for at du MÅTTE få 100 % med engang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, men sa eg at eg satt 24/7 med det da? Eg går i full jobb der arbeidstiden er fra rundt 05:30 til 15:00 og eg sykler terreng aktivt så eg sitter ikke mer enn 1-2timer på PS3'en, noen ganger mindre enn det også. Og da eg fikk 100% så var det meste eg spilte i strekk 3 timer.Så bare fordi eg sa eg måtte ha 100% så må jo du også forstå at det innebærer ikke at en sitter som en blodigle klistret til skjermen hele døgnet. Er bare å være litt organisert når en skal ta bragdene så tar det ikke lange tiden. Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det finnes faktisk folk her i livet, som prioriterer klubb fremfor VP. Dessverre fantes det noen idioter i EA, som viket fra FIFA 09-systemet, og dermed må man ha en grei VP for å spille klubb. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Etter min mening er det mye kulere å spille som meg selv enn å spille som Lampard når jeg spiller online med kompiser. Det at du må "jobbe" for å få han bedre er også bedre i min mening, da du faktisk blir bedre enn de du møter. Det eneste jeg ville endra var at man kunn gi de randome folka man har på laget navn, og at man hadde et vist antall poeng man kunne gi til spillerne slik at de passet til den taktikken man valgte selv og man kunne velge hva de skulle være gode til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå