Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Ett BRA spill, er du heeeeeeeeeelt på bærtur? Om du syns Fifa 11 er ett bra spill så har du enten: NETTOPP begynt å spille, eller ALDRI spilt ett BRA fotballspill før.

Syns det grenser til at folk er litt bortskjemte når de nettopp har fått enda ett kvalitets fotballspill fra EA

Du var visst heeeeelt på bærtur du og ;)

 

 

Skjønner ikke helt på poenget med å skulle poengtere for andre som faktisk liker spillet at DU syntes det er et drittspill, hvem i hælvete ser ut til å bry seg? I starten klaga du på alle som sa noe negativt om spillet, mens nå har du endra helt mening og klager på alle som faktisk liker spillet. 

 

Kan du ikke bare holde meningene for deg selv om du ikke har noe konstruktivt å komme med. 

 

Greit at det er bugs i spillet, men det har vel blitt nevnt 1000 ganger nå, og jeg trur ikke EA gjør mye med det selv om du sitter å griner over spillet på forumet.

 

Du må forresten gjerne holde deg til hva du sa tidligere:

Greit, da kommer det ikke flere innlegg fra meg i denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magiii her har du litt å lese gjennom:

 

1: Det er ikke lenge siden jeg ble taklet mot AI å fikk min spiller skadet pga takling bakfra, istedet fikk jeg frispark imot pga hands fordi spillern min falt over ballen å traff håden

Slå av hands. Det sier seg selv at hands er en dårlig idé i et fotballspill. De har gjort det mulig for deg å deaktivere trinnvis.

 

2: Offside... dommeren blåser når man ballen går via en motspiller

Som regel er det offside selv om "ballen går via en motspiller". Har aldri opplevd å bli idømt en feilaktig offside. Det blåses for tidlig til tider, men det er strengt tatt ikke feildømt.

 

3: fordelsparagraf, latterlig at når man er gjennom med gjerne flere spillere, men dommer blåser av

Aldri opplevd. Generelt sett syns jeg fordel varer for lenge.

 

4: ballmottak av angrepspillerne er ubrukelig

Dette er uproblematisk med trening. Det blir gradvis vanskeligere ved dårlig forbindelse online, men offline er det bra.

 

5: connection problemer ved online spilling

Jeg ble oftere koblet fra EA-serverne på FIFA 10.

 

6: Dårlig flyt , det fins en mellomting mellom Fifa 09 å dette

Mer realistisk. Dårlig flyt = {ikke mulig å R2-spamme med kjappe spillere; realistisk ballbehandling genrelt; man må ta mer hensyn til spillerens orientering i skudd- og pasningsøyeblkk}.

 

7: playergrowth... vel jeg verken ser eller merker noe forbedring på unge talenter

 

det er masse mer feil, men dette er ting jeg husker i farta.

Stemmer nok. Spiller ikke MM, men testa en sesong eller to uten at spillere ble bedre, til tross for at de spilte hver eneste kamp.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å poste her om de synes det er så kjipt å spille Fifa. Når det kommer noen nye her å skryter av spillet blir de jo pisset på med en gang. La folk få spille spillet sitt som de har betalt for uten at dere skal peke frem feil og ødelegge opplevelsen.

 

Klart folk har Fifa-briller på, dette er jo en FIFATRÅD!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fifa 11 er uansett hva du å Magiii mener et spill som burde vært kastet i bunnen av søpla. dette er oxo mine siste ord i denne tråden fra Xbox siden. Enig i alt Lunatic sier.

Her har vi tydeligvis med folk som har Fifa briller på å gjøre. nytter ikke, å alt vi har skrevet er Konstruktivt, så drop den.

 

 

Alt dere har skrevet er konstruktivt? Haha... 

 

Bra du til slutt i hvert fall forstod at det ikke er noe poeng for deg å poste mer i denne tråden da, skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på å poste i en tråd om et spill de tydligvis hater og ikke spiller lenger (regner jeg med).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal vi bare diskutere det det positive med FIFA da?

Folk må få lov å si hva de synes når det kommer folk å sier FIFA er et kvalitets spill og at de ikke finner NOEN bugs, noe som i seg selv krever en del

Hadde ikke blitt noen diskusjoner hvis alle var enige i at spillet var perfekt eller helt jævlig. Virker jo som du bryr deg når du gidder å skrive milevis med tekst for å slå ned på lunatic.

 

Er ikke mye konstruktivt i deg når det eneste du skriver er å klage på folk som klager.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Har vel ikke nevnt at man ikke kan diskutere noe annet enn det positive med fifa? Men det er forskjell på å diskutere negative ting og være helt anti fifa og bare få fram de negative sidene ved spillet. Hvis man ikke liker et spill, så er det ikke være enn å finne et annet spill å spille eller finne på noe annet.

 

Nå har jeg ikke lest igjennom hvert eneste innlegg her, men kan ikke huske å ha lest at noen nevnte at spillet var helt bugfritt? Å det at noen syntes det er et bra/kvalitets spill, det må de vel få lov til uten at folk må komme med innlegg som det her:

Ett BRA spill, er du heeeeeeeeeelt på bærtur? Om du syns Fifa 11 er ett bra spill så har du enten: NETTOPP begynt å spille, eller ALDRI spilt ett BRA fotballspill før.

 

 

Som sagt, har ikke nevnt noe om at alle skal være enige om at det er perfekt eller helt jævlig.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Nå har jo Lunatic vært en av de ivrigste til å forsvare spillet tidligere i tråden, og hvis jeg ikke husker feil så kom han med lignende setninger som "de som klager på spillet burde heller lære seg å spille ført" osv. Har selv vært usikker på om han har vært sarkastisk med innleggene sine i det siste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uheldig at man forsvarer et spill til de grader også vender helt om ja, det er jeg enig i. Husk at alt legger man ikke merke til ved første øyekast, det tar tid å se hva som egentlig mangler. Jeg kan ærlig si at jeg ikke la merke til mange av de tingene som har dukket opp før etter MANGE kamper. Det gjelder sikkert flere og. Noen legger jo merke til det med engang, fordi det er det dem prøver på.

 

Lunatic er vel ikke den eneste som kunne skryte av FIFA etter den første tiden, mange har gjort det, inkludert meg selv. Nå er vel det meste snudd på hodet. Selv om FIFA er morsomt å spille i sosiale lag, er det ikke noe man kan sitte med alene. Ihvertfall ikke for mitt vedkommende, heldigvis ble ikke en kontroll ødelagt.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt en del kamper på Ultimate team (24-2-15) med en ekstrem loosing streak (tapt 7 på rad nå), merker jeg at de fleste spiller med 2-3 veldig raske spisser og satser kun på high through balls. En av 15 ganger gjør forsvareren et eller annet idiotisk, og vips, så er dem alene gjennom.

 

Det irriterer litt når det eneste motstanderen gjør er høye gjennombrudd - og jeg er godt klar over det. Jeg faller av tidlig, og har egentlig full kontroll hver gang.

Dessverre hender det at forsvareren plutselig hopper for å heade en ball han ikke når, for så å stoppe helt opp.

Andre ganger demper de ballen på brystet i stedet for å heade den til en medspiller ved siden av seg. Selvsagt er dempingen elendig for forsvareren, men perfekt for angriperen som kan dundre på mot mål.

Headinger tilbake til keeper har jeg for lengst gitt opp, om jeg ikke er på 16 meter og ser keeper på 11 meteren..

Lenke til kommentar

Har merket at en vesentlig andel satser alt på disse maxa langballene, ja. Har dog ikke spesielt vanskelig for å stoppe det. Det gjelder å ha hodesterke midtstoppere og rett og slett spille sikkert når du skal klarere. I tillegg må du selvsagt plassere deg riktig i forkant av headingen.

 

Har 3 lag på gang nå:

 

Serie A -basert lag:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fRdhz08J99s0

Mangler Maicon og eventuelle fremtidige IF.

 

Norsk + svenske tippeligaspillere sølvlag:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ctO6xE2J99sX

Mangler Demidov.

 

Norsk landslag:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bBUKPlpH99s4

Mangler Demidov og forhåpentligvis IF Pedersen.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Det irriterer litt når det eneste motstanderen gjør er høye gjennombrudd - og jeg er godt klar over det. Jeg faller av tidlig, og har egentlig full kontroll hver gang.

Dessverre hender det at forsvareren plutselig hopper for å heade en ball han ikke når, for så å stoppe helt opp.

Andre ganger demper de ballen på brystet i stedet for å heade den til en medspiller ved siden av seg. Selvsagt er dempingen elendig for forsvareren, men perfekt for angriperen som kan dundre på mot mål.

Headinger tilbake til keeper har jeg for lengst gitt opp, om jeg ikke er på 16 meter og ser keeper på 11 meteren..

 

Dette er én av de to elementene i spillet som er mest irriterbart. Duellstyrken til spissene kontra forsvarsspillerne er den andre. Det er rett og slett tilnærmet å unngå baklensmål mot spillere som konstant sender inn crossere, fordi spissen i mange tilfeller kommer først på ballen, selv om forsvarsspilleren har den DESIDERT beste posisjonen i forhold til innlegget. Og selv om spissen blir forstyrret av forsvarsspilleren, får han den lett på mål. Hva gjør keeperen med ballen, om ballen kommer mot mål etter et innlegg? Han slenger seg vilt til én eller annen retning, selv om han kan stå og ta imot ballen. Dermed blir det altfor lett å skåre på innlegg. Kombinér dette med lobbed through passes, og du har godt over 90% av målene jeg slipper inn i h2h på FIFA. I tillegg hater jeg at EA har proklamert for "Pro Passing System". Noe som i realiteten betyr at kortpasningsspillet har blitt mye vanskeligere enn tidligere, mens å pælme ballen til helvete idet du mottar den, tydeligvis skal belønnes.

 

Alle vurderinger er gjort i forhold til Fifa World Cup 10. Synes faktisk at de siste to mesterskapsspillene har hatt de beste og mest balanserte gameplayene på NG. Bare synd at litt mange av modusene mangler på FIFA WC 10.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med mitt UT lag, men sliter litt med med høge gjennombruddspasninger over forsvaret ja.

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dkZPaJvC99xa

 

Mangler casillias og c.ronaldo /evt messi, ellers er jeg ganske fornøyd med laget:)

 

Ser at Senna er i første 11'ern, han er egentlig benk da det er xavi som vanligvis spiller på sentral sammen med alonso:)

Endret av Predacton
Lenke til kommentar

At ekstra moduser som BAP, VP, Ultimate team osv har bugs bryr jeg meg lite om. Det er bare ekstra spill uansett. Men er jo alltid kjipt med bugs selvsagt.

 

Det viktige er jo vanlige kamper. Og på det er fifa 11 det beste spillet til nå, mener jeg.

Du skal være passe dramaqueen om du går tilbake til eldre spill :p

 

Og langpasninger er ikke for bra i fifa11. Du må være dårlige i forsvar isåfall.

Morsomt å se folk som ikke klarer å time headingen og bare stusser den i bakrommet :)

 

Sovehest: De du har snakket med trenger brillene til profilbildet ditt. Fifa 11 er likt som fifa 10/WC?, bare de har fikset på småting(som spamming av pasninger, taklinger ).

 

Og det er morsomt at de mest ihuga fifa spillerne plutselig hatet spillet, etter lovprisning av demoen og de første ukene. :!:

Lenke til kommentar

Ett BRA spill, er du heeeeeeeeeelt på bærtur? Om du syns Fifa 11 er ett bra spill så har du enten: NETTOPP begynt å spille, eller ALDRI spilt ett BRA fotballspill før.

Syns det grenser til at folk er litt bortskjemte når de nettopp har fått enda ett kvalitets fotballspill fra EA

Du var visst heeeeelt på bærtur du og ;)

Sånn som deg er veldig vanskelig å ha med å gjøre, mest fordi du ikke skjønner hva folk EGENTLIG mener, mon tro om det innlegget du har rotet frem var sarkastisk ment.... :hmm:

 

Skjønner ikke helt på poenget med å skulle poengtere for andre som faktisk liker spillet at DU syntes det er et drittspill, hvem i hælvete ser ut til å bry seg?

 

Du ser jo ut til å bry deg for du kommer jo med kjeppen din hver eneste gang eg sier noe, og OM eg sier 999 ganger at EG syns spillet ikke lever opp til det forventningspresset som det hadde før release, så kan igrunn ikke du gjøre noe med det siden dette er ett DISKUSJONSFORUM og tråden IKKE heter " Fifa 11 er verdens beste spill"

 

I starten klaga du på alle som sa noe negativt om spillet, mens nå har du endra helt mening og klager på alle som faktisk liker spillet. 

 

Greit den skal eg faktisk ta på meg, men eneste grunnen til det var at eg KUN nerdet Virtual Pro i starten for å få han opp i 100% så fort som mulig, og dermed ikke fikk med meg all dritten som var samlet seg opp i feks Karriere modus. Så om det får deg til å føle deg bedre, så unnskyld :!:

 

Kan du ikke bare holde meningene for deg selv om du ikke har noe konstruktivt å komme med. 

 

Igjen, om eg sier min mening 56 dusin ganger her inne så må du bare godta det, og viss du vil begynne med konstruktive innlegg så kan du jo prøve å skrive noe som du selv har på hjertet, ikke bare komme etter meg med de rosa håndjernene dine for å arrestere meg for hver eneste ting eg sier.

Du virker jo som du er totalt blottet for egne meninger, enten det eller så har du ikke cojones til å komme med dem... Du sitter jo nesten og sikler mens du venter på mitt neste innlegg slik at du kan komme med kjeften din på vidt gap.

 

Greit at det er bugs i spillet, men det har vel blitt nevnt 1000 ganger nå, og jeg trur ikke EA gjør mye med det selv om du sitter å griner over spillet på forumet.

 

Det har blitt nevnt 100 ganger ja, og det kommer til å bli nevnt 3000 ganger til helt til det evt blir gjort noe med fra EA sin side, det må du faktisk regne med når EA har opphauset dette spillet i forkant og så presterer å levere dette "spillet" til BETALENDE fans.

 

Så da håper eg at du skal komme med pekefingeren for hvert eneste innlegg som inneholder kritikk av Fifa 11 fremover for det virker mer på meg som det er du som sitter å griner hver gang du leser noe stygt om den lille gullklumpen din..en dritt pakket inn i sølvpapir er fortsatt en dritt.

 

Du må forresten gjerne holde deg til hva du sa tidligere:

Greit, da kommer det ikke flere innlegg fra meg i denne tråden.

 

 

Så flink du har vært, å brukt tid på å lete frem det innlegget fra meg. Så siden du sier at eg må gjerne holde meg til hva eg sa så burde eg gjøre det? Vel, siden så vidt eg kan se de eneste gangene du er innom tråden er for å slenge med leppa min vei så tror eg at eg holder meg her for eg gleder meg til å se hva som skjer når du går tom for NYE ting du kan kritisere meg for...du kan jo prøve deg som en her oppe gjorde med å hinte til at noen som klager over spillet er de som ikke får det til/er for dårlig og se hvor langt du kommer med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...