Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Kvifor får man ikje Rank poeng online vist folk quitter? Har spilt 4 kamper der motstanderen har quitta igjenom første omgang. Å forsatt har eg berre 1395 poeng.

 

Du får poengene, tar bare lii tid får de kommer.

 

ah :) Men kor sjekker man kor mangen man har vunnet og tapt?

 

Man får vise ikkje oppdattert rankpoengene før man har gjennomført en hel kamp uten å quitte. SÅ nå fikk eg poengene:)

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sku tatt en titt i tråden før du kjøpte spillet. Nå gjorde du samme tabbe som alle andre her inne.

 

Hva da?

 

Sikkert at spillet er full av bugs, server problemer osv osv.

Mitt Fifa får ikke komme inn i Xboxen igjen før ny patch slippes og jeg kommer til å teste Fifa Clubs, er det lagg, så går det rett i esken igjen.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Fy faen så irriterendes med dem som gjør alt for at du skal quitte. Spilte mot Real Madrid nå, tapte 2 - 0. Har ikje spilt med en personen som skal sjå kvar einaste reprise gang etter gang og de siste 10 minutta sto han å brukte alle fintene som Ronaldo kunne. Fristet sykt å quitte akkurat der, men skal slutte med det så måtte komme igjennom smerten!

Lenke til kommentar

Fy faen så irriterendes med dem som gjør alt for at du skal quitte. Spilte mot Real Madrid nå, tapte 2 - 0. Har ikje spilt med en personen som skal sjå kvar einaste reprise gang etter gang og de siste 10 minutta sto han å brukte alle fintene som Ronaldo kunne. Fristet sykt å quitte akkurat der, men skal slutte med det så måtte komme igjennom smerten!

 

Eller de som flakser seg til et drittmål, for så å kun spille ballen mellom sine egne spillere uten å gå lenger ut enn sin egen 16 meter. Fristet å finne ip adressen og dra å besøke han.

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Fy faen så irriterendes med dem som gjør alt for at du skal quitte. Spilte mot Real Madrid nå, tapte 2 - 0. Har ikje spilt med en personen som skal sjå kvar einaste reprise gang etter gang og de siste 10 minutta sto han å brukte alle fintene som Ronaldo kunne. Fristet sykt å quitte akkurat der, men skal slutte med det så måtte komme igjennom smerten!

 

Eller de som flakser seg til et drittmål, for så å kun spille ballen mellom sine egne spillere uten å gå lenger ut enn sin egen 16 meter. Fristet å finne ip adressen og dra å besøke han.

 

Det har eg ikkje opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg spiller FIFA11 :new_woot:

 

Bra! Det er et bra spill :)

 

Jeg vurderer NM i Bergen. Vært på fifa konkurranse på bergen kino før, endte på 4 plass. :cool: Jeg tror ikke det var NM, men var ganske mange med.

Eneste kjipe er at de konkurransene varer langt utover natten - morgningen. Blir så trøtt og lei at man ikke orker å spille bra mer. Ganske dårlig timing med tanke på eksamener.

Men det er kult når du har en full kino bak deg. :!:

Lenke til kommentar

Ett BRA spill, er du heeeeeeeeeelt på bærtur? Om du syns Fifa 11 er ett bra spill så har du enten: NETTOPP begynt å spille, eller ALDRI spilt ett BRA fotballspill før.

Han syns det er et bra spill, ferdig med den saken. Det er ikke opp til deg om spillet er bra eller ikke. Han er nok ikke den eneste som synes det er et ålreit spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ett BRA spill, er du heeeeeeeeeelt på bærtur? Om du syns Fifa 11 er ett bra spill så har du enten: NETTOPP begynt å spille, eller ALDRI spilt ett BRA fotballspill før.

Han syns det er et bra spill, ferdig med den saken. Det er ikke opp til deg om spillet er bra eller ikke. Han er nok ikke den eneste som synes det er et ålreit spill.

 

Hør med majoriteten her på Fifa delen av forumet du da. Og hvem er du til å henge deg opp i hva eg mener og ikke? Om du også mener det er ett bra spill så mistenker eg at du er en av de som har vært med å utviklet dette makkverket av et spill.For kan ikke være mange Fifa fantaster der ute med sine fulle fem som feks spiller Fifa 11 fremfor 09 eller 10 for den del.

 

Av de Fifa nerdene eg har på min venneliste på PSN så var det litt morsomt å se den første uke var det Fifa 11 de fleste spilte, mens nå er det Fifa 10 eller rett å slett ett HELT annet spill i en annen sjanger det går i.

 

Og om du fortsatt er i tvil så kan du lese innleggene på denne siden og noen sider bakover så ser du fort hvor folk ligger an.

 

Det sier sitt. "ferdig med den saken"

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...