Emils. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 De aller fleste er vel klar over NM, men FIFA interessen har dabbet litt av etter fallet EA ga oss med spillet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Var hos en kompis igår og bytte på å spille litt online. Han var/er skikkelig dårlig, men jeg lærte ham LB+Y fra egen halvdel. Egentlig rart at EA ikke har fiksa dette, da..? For å utdype. Motstanderen mister ballen eller keeperen min får den. LB+ holde Y/trekant = alene mot keeper. Når keeperen har den trrykker du på Y/trekant så han har ballen på bakken og gjør det samme. For øvrig enig i det med at forsvareren demper ballen for spissene istedenfor å klarerere når du hamrer på knappen.. Lett å misbruke også. NM blir vel en konkurranse i expoilts fremfor å faktisk demonstrere skills hvis noen fortsatt spiller dette, da.. Endret 20. november 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Selv om det er irriterende så går det ihvertfall å forsvare seg imot, det er ikke like ille som lobbene ifjor som var garantert mål. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Patchen har ødelagt hele spillet.. Good bye Fifa 11 sier jeg bare. Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 For å utdype. Motstanderen mister ballen eller keeperen min får den. LB+ holde Y/trekant = alene mot keeper. Når keeperen har den trrykker du på Y/trekant så han har ballen på bakken og gjør det samme. For øvrig enig i det med at forsvareren demper ballen for spissene istedenfor å klarerere når du hamrer på knappen.. Lett å misbruke også. NM blir vel en konkurranse i expoilts fremfor å faktisk demonstrere skills hvis noen fortsatt spiller dette, da.. Skjønner ikke helt hva du prøver å forklare. Veldig dårlig forklart, slik jeg kan se det. Forresten blir det garantert lite exploits i NM. Så å si ingen våger å ta i bruk slikt når man står ansikt til ansikt, og med mange tilskuere. Dette er vanlig online, men mindre utbredt i live konkurranser: - 5 forsvarsspillere - Ultradefensiv mentalitet - Bug abuse - Abuse NM i fjor i Trondheim, var i hvert fall helt uten slikt. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 En kompis av meg var med i fjor. Han fikk applaus fra publikum når han driblet.. hehe, må være gøyt Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tja. Regn også med noen hånlige kommentarer. Misset miserabelt på noen manuelle chipper i fjor, og det var minst én person som kom med ironiske kommentarer. Men i motsetning til dem, så kom jeg i det minste til finalen. Og da var det lite liv, for å si det slikt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wow...Skal si. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Å herregud så dårlig eg er til å sette sjansene mine. Hadde 27-8 i skudd så blir stillingen 1-1. Hadde 5 skudd i stolpen. -_- Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sånn, da slipper jeg å bekymre meg over irriterende ting i Fifa lenger.. Min siste håndkontroller røyk i veggen akkurat i en 1v1 kamp hvor dommeren presterte å ikke bruke fordelsparagrafen når jeg hadde 3 stk alene med keeper. 0 planer om å skaffe meg ny kontroll Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har du bare Fifa 11 du da? Lenke til kommentar
hoyen75 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var hos en kompis igår og bytte på å spille litt online. Han var/er skikkelig dårlig, men jeg lærte ham LB+Y fra egen halvdel. Egentlig rart at EA ikke har fiksa dette, da..? For å utdype. Motstanderen mister ballen eller keeperen min får den. LB+ holde Y/trekant = alene mot keeper. Når keeperen har den trrykker du på Y/trekant så han har ballen på bakken og gjør det samme. For øvrig enig i det med at forsvareren demper ballen for spissene istedenfor å klarerere når du hamrer på knappen.. Lett å misbruke også. NM blir vel en konkurranse i expoilts fremfor å faktisk demonstrere skills hvis noen fortsatt spiller dette, da.. Heisann. Kan du utdype dette over til PS3 kontrollern???? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har du bare Fifa 11 du da? Nope, men Fifa 11 er det eneste jeg spiller av spill på PS3. Bruker PC'en til alt annet.. Etter litt nøyere undersøkelse så røyk ikke kontrollen heeelt, så den skal fortsatt virke greit til streaming og sånn Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kvifor får man ikje Rank poeng online vist folk quitter? Har spilt 4 kamper der motstanderen har quitta igjenom første omgang. Å forsatt har eg berre 1395 poeng. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du sa det selv, fordi de quitter. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da synest eg virkelig at quitterene slipper billig unna Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du får i det minste seieren da. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 jaja, mn kjekkere med litt mer motstand nå.. Ikkje at dem eg spiller mot nå ikje er god, mn vil ha noen der eg kan slite litt, slik at eg også kan bli betre. Sliter forsatt med å utnytte passninger i luften. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har noen tips til å vinne hodedueller. Merker at jeg blir knust i hodedueller online noen ganger. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kvifor får man ikje Rank poeng online vist folk quitter? Har spilt 4 kamper der motstanderen har quitta igjenom første omgang. Å forsatt har eg berre 1395 poeng. Du får poengene, tar bare lii tid får de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå