Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var hos en kompis igår og bytte på å spille litt online. Han var/er skikkelig dårlig, men jeg lærte ham LB+Y fra egen halvdel. Egentlig rart at EA ikke har fiksa dette, da..?

For å utdype.

Motstanderen mister ballen eller keeperen min får den. LB+ holde Y/trekant = alene mot keeper. Når keeperen har den trrykker du på Y/trekant så han har ballen på bakken og gjør det samme.

For øvrig enig i det med at forsvareren demper ballen for spissene istedenfor å klarerere når du hamrer på knappen.. Lett å misbruke også.

NM blir vel en konkurranse i expoilts fremfor å faktisk demonstrere skills hvis noen fortsatt spiller dette, da..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

For å utdype.

Motstanderen mister ballen eller keeperen min får den. LB+ holde Y/trekant = alene mot keeper. Når keeperen har den trrykker du på Y/trekant så han har ballen på bakken og gjør det samme.

For øvrig enig i det med at forsvareren demper ballen for spissene istedenfor å klarerere når du hamrer på knappen.. Lett å misbruke også.

NM blir vel en konkurranse i expoilts fremfor å faktisk demonstrere skills hvis noen fortsatt spiller dette, da..

Skjønner ikke helt hva du prøver å forklare. Veldig dårlig forklart, slik jeg kan se det.

Forresten blir det garantert lite exploits i NM. Så å si ingen våger å ta i bruk slikt når man står ansikt til ansikt, og med mange tilskuere.

Dette er vanlig online, men mindre utbredt i live konkurranser:

- 5 forsvarsspillere

- Ultradefensiv mentalitet

- Bug abuse

- Abuse

NM i fjor i Trondheim, var i hvert fall helt uten slikt.

Lenke til kommentar

Tja. Regn også med noen hånlige kommentarer. Misset miserabelt på noen manuelle chipper i fjor, og det var minst én person som kom med ironiske kommentarer. Men i motsetning til dem, så kom jeg i det minste til finalen. Og da var det lite liv, for å si det slikt.

Lenke til kommentar

Sånn, da slipper jeg å bekymre meg over irriterende ting i Fifa lenger.. Min siste håndkontroller røyk i veggen akkurat i en 1v1 kamp hvor dommeren presterte å ikke bruke fordelsparagrafen når jeg hadde 3 stk alene med keeper.

0 planer om å skaffe meg ny kontroll :p

Lenke til kommentar

Var hos en kompis igår og bytte på å spille litt online. Han var/er skikkelig dårlig, men jeg lærte ham LB+Y fra egen halvdel. Egentlig rart at EA ikke har fiksa dette, da..?

For å utdype.

Heisann. Kan du utdype dette over til PS3 kontrollern????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...