Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Career mode hørtes spennende ut. Muligheten til å utvikle seg fra spiller til spillende manager/manager gir litt motivasjon til å holde på i flere sesonger.Men er spent på hvor mye bugs det blir. Virker som at det er det samme år etter år når de fortsetter å legge inn nye features. Kan også være morsomt å utvikle en keeper. Men ser for meg mye dødtid på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Turnering med pro online club. Helaften here we come.

Hvor leste du dette?

Det var i en EA podcast - det er ihvertfall 4 tråder som bekrefter det i fifa-forumet.

Her er en av dem.

Det kommer mer info om dette på gamescon, men jeg vet at det er noe sånt som fire lag som møter hverandre, kan man håpe på 8 eller 16? Blir kanskje litt mye...?

Kommer muligens mer info om å styre keeper og hvorvidt man kan gjøre dette i random matches osv.

Demodato blir ihvertfall avslørt i morgen og demoen er nærmere enn man skulle tro :thumbup: - bare en mistanke...

Lenke til kommentar

Blir i såfall konge med turneringer, blir dette slik som det har vært i world cup mon tro?

Har ikke spilt world cup, men jeg ser for meg korte turneringer med 4 lag hvor man spiller en kamp hver og så møtes vinnerne i en finale. Håper jeg tar feil og at det kan velges litt flere lag. Hadde vært gøy, men så er jeg nerd nok til å sitte og se på en kamp og kjenne på spenningen...:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...