Armageddon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Career mode hørtes spennende ut. Muligheten til å utvikle seg fra spiller til spillende manager/manager gir litt motivasjon til å holde på i flere sesonger.Men er spent på hvor mye bugs det blir. Virker som at det er det samme år etter år når de fortsetter å legge inn nye features. Kan også være morsomt å utvikle en keeper. Men ser for meg mye dødtid på banen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva er egentlig forskjellen på Career mode og MM? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Manager mode da er du..ja..manager og har ansvar for alt en manager har ansvar for Career da er du en spiller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så Career er egentlig det samme som be a pro? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Utifra hva jeg har forstått er Be a Pro og Manager mode slått sammen til Career mode, hvor man kan velge om man vil være manager, spiller eller begge deler. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Utifra hva jeg har forstått er Be a Pro og Manager mode slått sammen til Career mode, hvor man kan velge om man vil være manager, spiller eller begge deler. Stemmer Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Jeg gleder meg bare mer og mer, si ifra så fort dere vet om en releasedato for demoen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZhoK_YK1vuk&feature=player_embedded#! Mye spennende news om den nye Career mode Endret 11. august 2010 av LunaticFanatic 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Fifa 11 gameplay. Og litt om Personality + fra David http://www.youtube.com/watch?v=kRsqvDm1074&feature=related Endret 14. august 2010 av LunaticFanatic 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Old Classic spillere på Fifa 11?? http://www.videogameszone.de/FIFA-11-PS3-234851/News/FIFA-11-Neues-Gameplay-Video-enthuellt-Klassik-Spieler-plus-ungesehene-Spielszenen-767632/ Endret 16. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 -Turnering med pro online club. Helaften here we come. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det kommer offisiell FIFA 11 trailer 17. august ifølge EA Sports FIFA på Facebook. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 -Turnering med pro online club. Helaften here we come. Hvor leste du dette? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det kommer offisiell FIFA 11 trailer 17. august ifølge EA Sports FIFA på Facebook. Inatt på franske sider... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 -Turnering med pro online club. Helaften here we come. Hvor leste du dette? Det var i en EA podcast - det er ihvertfall 4 tråder som bekrefter det i fifa-forumet. Her er en av dem. Det kommer mer info om dette på gamescon, men jeg vet at det er noe sånt som fire lag som møter hverandre, kan man håpe på 8 eller 16? Blir kanskje litt mye...? Kommer muligens mer info om å styre keeper og hvorvidt man kan gjøre dette i random matches osv. Demodato blir ihvertfall avslørt i morgen og demoen er nærmere enn man skulle tro - bare en mistanke... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Blir i såfall konge med turneringer, blir dette slik som det har vært i world cup mon tro? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Blir i såfall konge med turneringer, blir dette slik som det har vært i world cup mon tro? Har ikke spilt world cup, men jeg ser for meg korte turneringer med 4 lag hvor man spiller en kamp hver og så møtes vinnerne i en finale. Håper jeg tar feil og at det kan velges litt flere lag. Hadde vært gøy, men så er jeg nerd nok til å sitte og se på en kamp og kjenne på spenningen... Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 pro club turnering. Vil det si at man må ha lag med flere andre online spillere, ellere går det med turnering alene? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Det kommer offisiell FIFA 11 trailer 17. august ifølge EA Sports FIFA på Facebook. Inatt på franske sider... Link? Endret 16. august 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå