Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe kjempeproblem å forsvare seg mot høye gjennombruddspasninger - man må bare falle av tidlig nok. Det de burde fiksa var at forsvareren ikke enten gjør en demping for spissen, eller header ballen 2-3 meter bakover, slik at spissen som kommer med større fart får klar bane mot mål.

Synes forøvrig det er lettere å forsvare seg mot høye gjennomspill enn det var å forsvare seg mot plasserte langskudd på 09 eller 10 (husker ikke hvilken av dem jeg slet med det på).

Lenke til kommentar

Høye gjennombruddsballer er uansett ikke det mest effektive å bruke. Funker veldig bra når det er naturlig å bruke det, men bruker man det blindt så kommer du til å tape på det. Gode spillere klarer også å forsvare seg mot det som oftest.

Helt enig med Sovehest angående at forsvarspillerne damper ballen for deg eller tar en dårlig heading. Skjer litt for ofte, spesielt når man nærmest spammer klaringsknappen for å bli kvitt ballen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter stort med to ting i fifa 11 på ps3.

Jeg renger sykt med sjanser for å få mål. Ene kampen her vant jeg sjanse statistikken 24-2, men tapte 2-0. Han hadde to skudd på mål godt utenfor 16, og begge satt klistret i hjørnet.

Jeg varierer veldig mine angrep, alt fra alene med keeper og innlegg til skudd fra rundt 16, men gang på gang ender det i stolpe eller like utenfor.

Noen tips her til å faktisk få til å få satt noen av sjansene?

En annen ting er ved pasninger langs bakken så er de så sykt dårlig på å møte ballen, og når de mottar ballen er mottaket så sykt dårlig at jeg mister ballen ofte.

Tar gjerne i mot noen tips her også:-)

Lenke til kommentar

Jeg sliter stort med to ting i fifa 11 på ps3.

Jeg renger sykt med sjanser for å få mål. Ene kampen her vant jeg sjanse statistikken 24-2, men tapte 2-0. Han hadde to skudd på mål godt utenfor 16, og begge satt klistret i hjørnet.

Jeg varierer veldig mine angrep, alt fra alene med keeper og innlegg til skudd fra rundt 16, men gang på gang ender det i stolpe eller like utenfor.

Noen tips her til å faktisk få til å få satt noen av sjansene?

En annen ting er ved pasninger langs bakken så er de så sykt dårlig på å møte ballen, og når de mottar ballen er mottaket så sykt dårlig at jeg mister ballen ofte.

Tar gjerne i mot noen tips her også:-)

Sakt ned spilleren når du skal skyte, jo raskere du beveger deg dess dårligere blir presisjonen. For bedre kontroll ved mottak, hold inn L2.

Lenke til kommentar

Ringen Kino? Regner med at jeg melder meg på i morgen.

Edit: Da er jeg meldt på i Oslo. Finalen er så vidt jeg skjønner i Bergen den 10.? Det er 5 dager før eksamen, noe som selvsagt er kjipt, men hvis jeg går dit skal jeg iallfall dra. Nå skal jeg legge meg i hardkjøret fremover.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...