Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Det var nemlig ikke slik på FIFA 10 derfor er det uvant at pasningene ikke alltid går som de burde.

 

Det er jo der problemet ditt ligger, det var ikke sånn på Fifa10!

Jeg har spillt en del Fifa11, helt greit spill, ny måte å spille på, kult. Legger jeg merke til alle whinebugs? NEI! Ja jeg legger merke til noen bugs her og der, men jeg river meg ikke i håret å begynner å gråte fordi et spill har bugs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har slitt mer med micro-pausing etter patchen? Har aldri hatt problemet før jeg innstalerte patchen, hadde skjedd kanksje 2 ganger på over 100 kamper. Mens i går skjedde det 3-4 ganger i hver eneste kamp.

 

Vet ikke om dette har noe med at vi spilte med 4 stykker i går, før har det vært 2, men rart var det uansett.

 

Spiller btw på Xbox.

Lenke til kommentar

Skjedde for meg offline i går i alle fall. Tror det er der problemet ligger. Online så er det 5 sec buttonlag i Pro Clubs og lagg ellers som er problemet. Selv om jeg ikke har merket mye lagg i det siste i Ranked Matcher.

 

Hadde heller ikke problemer med micropausing før patchen, men skjer dette online eller offline?

Hva er micropausing?:)

 

Spillet henger seg opp i 3-5 sekunder før spillet fortsetter igjen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ja, men tror du missforsto litt hva jeg mente. Styrer jeg en stopper og sender den andre stopperen ut i press, blir det automatisk er rom bak den stopperen. Jeg kunne jo så klart ha dekket det, men som regel er jeg opptatt av å dekke en annen, dette gir jo en liten sprekk i forsvaret. Det jeg skulle ønske var mulig er at f.eks. backen eller en midtbane spillet går ned å dekker det rommet som stopperen åpner.

Lenke til kommentar

Årets Fifa er en vits til alle fotballspill når det kommer til bugs å tilfeldigheter... Her skulle eg prøve spille etter 4 dager uten. Der var det en update. Kjempe tenkte eg. Prøver 3 klubb kamper. 2 av dem mister en av mine lagkamerater. I den tredje låser spillet seg 5-6 ganger i løpet av 50 min. Gav opp og slo av. Fifa11 er det Fifa som eg gleder meg minst til å spille. Realistisk sier EA? Er jo bare høye gjennombruddspasninger, folk spiller jo som en gjeng med folk som ikke kan spille. KLubb er jo enda verre, der møtte man ofte folk som har spillerne sine på 160 i høyde og 96 på fart. Men de kan jo ikke vinne dueller, har vel bare 30 på styrke. Men det gjør ingenting. De ANY spillerne er jo enda svakere uansett. Nei triste greier dette Fifa,

Lenke til kommentar

Det med klubb klikk skjedde med meg akkurat nå. Skulle spille klubbkamp. Spillet frøs 5 av 5 ganger når jeg prøvde. Det endte med at jeg må slå av spillet og gi opp. Prøvde igjen nå, da funka det. Men er helt umulig hvis du planlegger å spille også må du starte maskina 5 ganger på nytt bare fordi FIFA henger opp konsollen til de grader!

Lenke til kommentar

Tips til dere som spiller BAP med mindre gode lag som feks Magpies. Bredt press (67) fungerer klart best. Pass også på at midtstopperne kun har defensive posisjoneringoppgaver slik at en ikke støter frem og blottlegger rom. For mye aggressivitet funker også ræva.

 

Tro meg, det fungerer gull. De vinner igjen ballen mye enklere fordi CPUen ikke kan bruke kantene til å spille på og derfor blir det lite rom mellom spillerne, noe som igjen gjør at CPU-bottene blir en mot en og nuller ut hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...