monzilla Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Foreslår at vi alle tipser spillverket og gamer.no sine skribenter. Får de nok til bakemeldinger kan jo det hende at ballen begynner å rulle. Spillverket: Finner ingen tips/kontakt oss-mail? Gamer.no : [email protected] Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) De er jo FIFA frelst alle som jobber der. De vil jo heller dø enn å skrive noe negativt om FIFA. De klarer jo å påpeke feil i COD. Men FIFA, der spillet består av 90 % bugs, klarer de faktisk ikke å se. Forundrer meg ikke om de kårer FIFA til årets spill. De har jo også sikkert vært innom EAs FIFA forumet og det går ikke an å komme inn der uten å lese side opp og ned med dritt om spillet. Allikevel er det eneste de klarer å få ut at patchen kommer og at den skal gjøre FIFA så "bra". Nei faktisk har jeg 0 tillit til norske spillanmeldere, ihvertfall etter det som har foregått den siste tiden. Men for all del. Kan hende det hjelper hvis dem får noen mailer fra folk som mener det samme. Men burde vi ikke skrive det samme? Endret 13. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg gir meg ende over. Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 De er jo FIFA frelst alle som jobber der. De vil jo heller dø enn å skrive noe negativt om FIFA. De klarer jo å påpeke feil i COD. Men FIFA, der spillet består av 90 % bugs, klarer de faktisk ikke å se. Forundrer meg ikke om de kårer FIFA til årets spill. De har jo også sikkert vært innom EAs FIFA forumet og det går ikke an å komme inn der uten å lese side opp og ned med dritt om spillet. Allikevel er det eneste de klarer å få ut at patchen kommer og at den skal gjøre FIFA så "bra". 99,9% av det som står på ea sitt forum, er dritt som ble skrevet under frustrasjon etter et uheldig tap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Okei. 99,9% av det folk har skrevet når de har tapt kommer av at spillet består av bugs som ødelegger for dem. Men hvis du ikke klarer å se at FIFA består av bugs, ja vel. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 De er jo FIFA frelst alle som jobber der. De vil jo heller dø enn å skrive noe negativt om FIFA. De klarer jo å påpeke feil i COD. Men FIFA, der spillet består av 90 % bugs, klarer de faktisk ikke å se. Forundrer meg ikke om de kårer FIFA til årets spill. De har jo også sikkert vært innom EAs FIFA forumet og det går ikke an å komme inn der uten å lese side opp og ned med dritt om spillet. Allikevel er det eneste de klarer å få ut at patchen kommer og at den skal gjøre FIFA så "bra". 99,9% av det som står på ea sitt forum, er dritt som ble skrevet under frustrasjon etter et uheldig tap. Ha ha, bra. Dette kan du! /sarkasme Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 EA furumet består av ekstremt mye whining av folk som er dårlige. Var en som skrev rundt 10 innlegg om hvor idioter EA var som ikke klarte å fikse offside bugen og at de ikke kunne reglene i fotball. Så viser det seg når fyren viser film av situasjonen at "offsiden" skjer på egen banehalvdel, noe som gjør at det ikke er offside. Den vanlige laggen som folk møter i ranked matcher er også litt fjernet, men de som har crap linje har fortsatt lagg og legger skylda på EA. Men selvsagt er det bugs og EA oppførerer seg som om de kan gjøre hva de vil uten at det får konsekvenser. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det som skuffer meg mest er at det er et totalt fravær av kritiskt søkelys mot EA både i internasjonal og nasjonal media. Hvordan kan nettsider/mediahus som hevder å spesialisere seg på spillbransjen la dette gå hus forbi? Det eneste jeg har lest om FIFA 11 i det siste er artikler som så helt åpenbart er rene pressemeldinger ang patchen, mao ikke et eneste spørsmål er stilt fra journalistenes side. Bare les artiklene på vg, dagbladet og her på spillverket.no. De er en gjeng med amatører disse s.k spillanmelderne også. Egentlig synes jeg dette er en tendens som er tydelig i all media som rapporterer om spill. Det kan virke som at det er en gjeng med 17 år gamle gutter (ikke ille ment mot 17-åringer) som lar seg blende hver gang en utvikler roper NYTT! BEDRE! TØFFERE! ENNÅ FLERE FUNKSJONER! etc... Les f.eks artikkelen om patchen på dagbladet (eller var det her på spillverket?), mener å huske at overskriften var noe sånt som "Nå blir Fifa 11 ENNÅ BEDRE!" Vet ikke om jeg skal le eller gråte. JEg har ikke lest den offisielle pressemeldingen ang patchen men det hadde ikke forundret meg om den startet med akkurat den samme setningen. Hvordan kan et spill som er så gjennomsyret av feil få 8/10 av anmelderen her på spillverket? Samtidig har PES fått 6/10. Nå har ikke jeg spilt PES, men jeg lurer på hva som egentlgi er viktigst for forbrukeren? Er det alle disse nye funksjonene (som ikke funker), eller er det basic gameplay som betyr noe? Eller er det så lett som at det er viktigere å få på plass den riktige bortedrakta for Licoln City enn å sørge for at spillet ikke fryser midtveis eller har moduser som ikke en gang går å spille? Jeg la inn et innlegg tidligere i uka under anmeldelsen av FIFA 11 der jeg ba om at artikkelforfatteren tok et nytt blikk på spillet og ikke minst på internettforum rundt omkring for å ta tempen på hva folk egentlig mener om dette spillet. Nå er det snart jul og flere kan komme til å bli direkte påvirket av gode anmeldelser som er like mye reinspikka løgn som det EA serverer på sine nettsider dag ut og inn. Jeg trodde at det å være journalist betydde at man over alt annet hadde den personlige egenskapen som kalles for integritet, men det er tydelig at det å være internett"journalist" nå egentlig handler mest om å være først ute med en nyhet, sannhetsgestalten kan det være så som så med. Forøvrig 100% enig i dette. Sjelden jeg "liker" innlegg, men der fikk du av meg iallefall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blir uansett mindre whining på gode spill. Så hvis EA hadde lagd spill godt, som de sa, hadde vel heller forumet vært mer der folk prata om taktikker, spillere osv. Ja vet det er noe der, men seriøst, forumet deres er jo hvor folk sier hvor hardt de hater FIFA Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 90% bugs i fifa 11?? Sorry ordbruket, men da trur jeg du ser oppi rævhølet til naboen din mens du spiller, eller lever i en verden av tvangstanker. Bugs, JA! 90%? Ikke faen! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 90% bugs i fifa 11?? Sorry ordbruket, men da trur jeg du ser oppi rævhølet til naboen din mens du spiller, eller lever i en verden av tvangstanker. Bugs, JA! 90%? Ikke faen! Nei, etter patchen er vi nok oppe i 96% minst Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg spiller riktig nok bare online, men er det så fryktelig mange bugs? Det eneste jeg har lagt merke til er at lyden forsvinner og at chants blir spilt i stedet for musikken i menyene. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 90% bugs i fifa 11?? Sorry ordbruket, men da trur jeg du ser oppi rævhølet til naboen din mens du spiller, eller lever i en verden av tvangstanker. Bugs, JA! 90%? Ikke faen! At du ikke forsto at det var satt på kanten. Jævla fanboy Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At du ikke forsto at det var satt på kanten. Jævla fanboy Ble litt interessant dette. Hva vil du anslå at andelen bugs i Fifa 11 ligger på? Forklar gjerne hvordan du går frem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 At du ikke forsto at det var satt på kanten. Jævla fanboy Ble litt interessant dette. Hva vil du anslå at andelen bugs i Fifa 11 ligger på? Forklar gjerne hvordan du går frem. Hvordan jeg går frem? Jeg mener enkelt at mesteparten av bugs til FIFA 11 ligger i kjernen, nemlig gameplayet. Det med hands når du blir spent er 1, offside er 2, micropausing er 3, ødelagte fordeler er 4 etc. Du trenger ikke mange kamper med FIFA før du merker en eller annen bug. Det er de store bugs som ødelegger spillet. Det med drakter og feil i navn osv ødelegger mindre, men det er det som straffer deg som setter sinne i kok. Kan du si at en bug aldri har ødelagt et angrep eller spill for deg? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 90% bugs i fifa 11?? Sorry ordbruket, men da trur jeg du ser oppi rævhølet til naboen din mens du spiller, eller lever i en verden av tvangstanker. Bugs, JA! 90%? Ikke faen! At du ikke forsto at det var satt på kanten. Jævla fanboy ................? Who did not understand.......? Ja, fifa har bugs men om det er såpass mye at det ødelegger hele dagen din såpass at du kun surver, surver og surver her inne så vil jeg gi deg ett vennlig tips, få deg frisk luft og spill litt ball på løkka Jeg er ingen fanboy, og jeg irriterer meg av og til over bugs men kun når de ødelegger matcher for meg etc, stortsett så klarer jeg å leve med det og har fortsatt en fin spillopplevelse Men, så er jeg ikke så kravstor, thank god! God Natt Pusææn Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hehe, okei. Det jeg mener er ikke at FIFA består av bare bugs, satt det bare litt på kanten. Nei, jeg er her å diskuterer spillet, de siste sidene har handlet om bugs derfor har jeg kommentert hva jeg synes om det. Det er ikke sånn at jeg taper en kamp, går inn her å skriver hvor hardt jeg hater FIFA også går jeg ut igjen. Selv om du kanskje tror jeg er sånn, men whatever. Var bare måten du fremsto på som virket som en fanboy-aktig måte. Er du ikke det, så greit. Alle har allikevel forskjellige meninger om spill. Tydeligvis har FIFA samlet mange på samme side, så det er jo noe godt de har gjort! Jeg spiller jo FIFA selv om det ikke er perfekt! For FIFA 11 er det beste fotballspillet i FIFA serien (Har ikke prøvd PES 11). Det er bare når bugs skal avgjøre eller spille en sentral rolle i en kamp. Jeg bryr meg som sagt kun om bugsene i gameplayet, det som er rundt ødelegger ikke spillopplevelsen min til den grad. Jeg kan allikevel forstå at EA kan ha vanskeligheter med å patche spillet når kanskje selve gameplayet er kodet veldig avansert og en patch vil kanskje ikke fungere. Jeg håper INDERLIG at FIFA 12 lærer av feilene til 11 og at flere testere skal til. Kanskje til og med gi flere personer utenfra EAs test apparat til å se igjennom spillet. Da kanskje å teste gameplayet aller mest, da det meste i menyer osv sikkert er lettere å patche. Uten at jeg skal si for mye der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er så mange som syter over ting som overhodet ikke er bugs, og det er det som irriterer meg aller mest. Når du ikke gidder å sette deg inn i spillet, og blir sur fordi du ikke skjønte at noen brukte Live-Season online, som for øvrig ikke er noe nytt i årets utgave er det latterlig. Jeg må også bare fortelle den personen som ikke klarer å slå 5 - 10m pasninger på FIFA om å legge opp FIFA-karrieren eller lære seg å spille. Det er ingen bug at du er en dårlig FIFA-spiller. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vel jeg viste ikke at Live Season kunne brukes mot folk som ikke hadde kjøpt det. Må være lov å spørre om det, var forsovet ikke sur eller jeg klagde ikke. Jeg bare viste ikke at det var mulig å bruke det online mot folk som ikke hadde det. Har ikke noe problemer med å slå kortpasninger, går som regler greit 90 % av gangene. De siste 10 går pasningene bak hvor jeg siktet eller altfor hardt og forbi. Det var nemlig ikke slik på FIFA 10 derfor er det uvant at pasningene ikke alltid går som de burde. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det er så mange som syter over ting ... 100% enig. Det virker som om enkelte først nå har begynt å spille mye FIFA, og alle skjønnhetsfeil treffer dem rett i trynet. Jeg spiller kun online, så denne gameplay-"kjernen" er alt jeg bryr meg om. Det er absolutt ikke flere problemer med årets utgivelse enn ved tidligere år. EA må i stor grad fornye spillmotoren hvert år. De vil aldri i verden kunne slippe unna med det de drev med på PC-versjonene, der forskjellene fra utgivelse til utgivelse stort sett var overgangsoppdateringer og små kosmetiske endringer. Om de skulle perfeksjonert hver endring i spillmotoren så er jeg sikker på at vi hadde sittet og spilt Fifa 09 fremdeles. Vi hadde vært uendelig lei av å se nøyaktig de samme situasjonene gang på gang, år etter år. To år fra nå, når de har luket vekk 100% av de rare situasjonen økt frihetsgrad medfører, kunne vi kanskje fått se 360 graders bevegelsesfrihet. Svar til oven: Hvis du sliter så mye med pasningene, må du rett og slett trene mer. Jeg bommer på pasninger jeg og, men det er faen meg min feil, ikke spillets. Endret 14. november 2010 av fredes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå