Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Godt spørsmål. Husker det var en patch, men hva de fikset var sikkert ingenting. Merkelig at når EA skal slippe et patch så fikser de ikke tavla i menyen. Jævla irriterende at det står "Kunne ikke finne data" der nå. Selv etter en patch. Men patchen har faila, sett at flere fortsatt har problemer med micropausing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og den patchen gjorde mye? NEI!

 

Men uansett det gjør ikke patchen som kom i dag heller. Eneste jeg har merka er at Ronaldo har blitt 90 isteden for 89. Tydelig at EA ikke er stand til å fikse søppelet dem lagde. For å si det enkelt merket jeg ikke noe til at FIFA har forandre "så mye". De har tydeligvis fokusert på det som er utenfor gameplayet, og glemt det viktige. Hvordan anmeldere kan gi det spillet her en 10 og andre spill som er bedre en 9er viser hvor forhåndsdømt FIFA er.

 

Og hvor mye har patchen til Treyarch gjort så langt? Du vet ikke! Du baserer deg på at Treyarch vil fikse noe, mens de muligens ikke vil ha fikset en dritt når patchen har blitt sluppet ut. EA har jobbet med patcher, men ikke lykkes helt. Treyarch jobber med en patch, som du allerede mener beviser at de prøver å fikse et problem. Som om EA ikke har prøvd på det samme?

Lenke til kommentar

Ganske godt oppsummert det. Hvis FIFA skal bli en suksess under treet i år, burde EA sette i gang å få patchen ut i god tid før jul så folk faktisk kan anbefale FIFA. Vet om flere som skulle vente til en evt patch før de kjøpte spillet, lurer på hva de gjør med det nå.

 

Kan si noe jeg merke når jeg skulle prøve å game online. Jeg møtte da en som var Real Madrid, jeg var også Real Madrid. Det som er interessant her er statsen på laget mitt er 84-82-82, mens Real laget hans var 84-83-86. Var altså H2H. Merkelig..

 

Må bare spørre dere som har updata. Blir kommentatorene hos dere helt borte?

Hører dem ikke lenger jeg, selv om det er fult bråk på stadium. Eneste jeg hører er små mumling fra dem. Utrolig irriterende : s

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Så dette var patchen? Ha ha ha ha lol omg herregud.. rofl.osv

 

Bra man har venta siden release på dette, vil det si at neste patch (om det kommer noe mer) burde være ihende sånn om en drøy måned? Husk at ikke alt kan patches heller, så jeg tror det som er fiksa nå, det er det EA kan fikse med en patch.

Sånn var det iallefall ifjor når folk klagde og klagde på Manager mode som var full av bugs hvis jeg husker riktig - EA kunne rett og slett ikke patche det pga måten det var koda på.

 

Men uansett - EA takker for pengene, FUT er fokus frem til Fifa 12 som hele verden også kommer til å kjøpe..bortsett fra meg.

Lenke til kommentar

 

Må bare spørre dere som har updata. Blir kommentatorene hos dere helt borte?

Hører dem ikke lenger jeg, selv om det er fult bråk på stadium. Eneste jeg hører er små mumling fra dem. Utrolig irriterende : s

 

Hos meg også. Blir bare mumling og skurring....

 

Hmm, ja det er det som skjer her og. Faen meg håpløst da, blir jo bare bråk. Litt av en patch..

 

Men folkens, dette er ikke første gang EA har skuffa sine kunder. Folk husker vel NFS-serien? Hvor jævli de klarte å rote bort den og hvor lite attraktivt dem lagde hele serien. Dette gjorde jo at Forza og andre bil spill raste forbi.

 

Konami må vel sitte å kose seg skikkelig fortiden? Bare vite at EA kjører verdens største fotballspill i grøfta. PES12 har alle muligheter nå, de har jo i tillegg lisens til CL og EL. Så Konami har nå til å kapre veldig mange FIFA fanatikere.

Lenke til kommentar

Kan si noe jeg merke når jeg skulle prøve å game online. Jeg møtte da en som var Real Madrid, jeg var også Real Madrid. Det som er interessant her er statsen på laget mitt er 84-82-82, mens Real laget hans var 84-83-86. Var altså H2H. Merkelig..

 

Enkelt og greit: Han har ALS, du har ikke ALS. Ikke noen bug, men så smått urettferdig.

Lenke til kommentar

Beklager at det blir mye quoting fra FIFA11-forumet fra meg, men her er en kar som jeg føler treffer spot on både med hva som er feil med utvilkeren, SONY/MS og måten de har håndtert dette på

 

Fellow frustrated posters...

 

Every singe thing regarding the horrific bugs in this game and the sunsequent lack of repsonse / patching is a sham. I know this because I work as a developer of PS3 and 360 games. I'm not at liberty to say who I work for but please take it as truth that I'm not saying this simply to look informed or superior.

 

Within hours of my launch day purchase of PS3 FIFA 11 I found numerous bugs ranging from minor annoyances to show stopping failures that every single publisher that I've worked for woud never allow to be present on a shipped title. I'm absolutely astounded that EA with it's massive QA dept either failed to spot these issues / spotted them but the dev team failed to fix. I'm also astounded that both Sony and Microsoft let these issues slide or failed to spot them during submission. In my experience both companies are VERY stringent about quality control regarding both general bugs and gameplay killing issues, both of which FIFA 11 has in spades.

 

I've remained silent on this forum to date in the hope that EA were going to release a patch that resolved the multitude of issues that exist but after todays non-event I feel compelled to post. The lack of communication from EA has been disgracefull and disrespectfull in the extreem. With regards to the offline issues, it would have been simple for EA to release a comprehensive list of all the features that they had fixed in the patch. The online issues are slightly more difficult to be 100% certain of as there are a LOT of external factors but again, were talking EA here. It's not like they don't have a QA dept that's arguably the largest in the entire games industry.

 

In my opinion the patch never addressed any of the issues that almost all informed gamers care about, to name but a few - micro pausing, player growth, BAP team mate AI etc. This being the case I can only assume the following. Please bear with me as it may sound outlandish but it's the only logical conclusion.

 

EA's QA dept MUST have spotted these bugs as lets be honest, anybody could spot them.

The bugs were then obviously not fixed by the dev team.

EA's QA then did not care / were overuled from up high about these bugs still being present at submission.

Sony & Microsoft didn't spot these bugs (so unlikely it's borderline impossible) OR they turned a blind eye.

 

Conclusion - we've been screwed by all 3 companies.

Lenke til kommentar

Breaking News!!

 

anyways - it seems i have figured out the problems with the AI in the Be a Pro or Player Career Mode how its called nowadays. you have to switch the assisting options on, to get the AI of your own team on the same level as your oponent ones. otherwise they will keep running into the next player, losing the ball after ~3 seconds.

 

Prøver dette nå. Fint om noen andre kunne ha forsøkt også, krysser fingrene!

Lenke til kommentar

Breaking News!!

 

anyways - it seems i have figured out the problems with the AI in the Be a Pro or Player Career Mode how its called nowadays. you have to switch the assisting options on, to get the AI of your own team on the same level as your oponent ones. otherwise they will keep running into the next player, losing the ball after ~3 seconds.

 

Prøver dette nå. Fint om noen andre kunne ha forsøkt også, krysser fingrene!

 

Hmm, en bug som faktisk bidrar til at spillet blir bedre. EA må ha gått tom for kjipe bugs...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som skuffer meg mest er at det er et totalt fravær av kritiskt søkelys mot EA både i internasjonal og nasjonal media.

 

Hvordan kan nettsider/mediahus som hevder å spesialisere seg på spillbransjen la dette gå hus forbi?

 

Det eneste jeg har lest om FIFA 11 i det siste er artikler som så helt åpenbart er rene pressemeldinger ang patchen, mao ikke et eneste spørsmål er stilt fra journalistenes side. Bare les artiklene på vg, dagbladet og her på spillverket.no. De er en gjeng med amatører disse s.k spillanmelderne også.

 

Egentlig synes jeg dette er en tendens som er tydelig i all media som rapporterer om spill. Det kan virke som at det er en gjeng med 17 år gamle gutter (ikke ille ment mot 17-åringer) som lar seg blende hver gang en utvikler roper NYTT! BEDRE! TØFFERE! ENNÅ FLERE FUNKSJONER! etc...

 

Les f.eks artikkelen om patchen på dagbladet (eller var det her på spillverket?), mener å huske at overskriften var noe sånt som "Nå blir Fifa 11 ENNÅ BEDRE!" Vet ikke om jeg skal le eller gråte. JEg har ikke lest den offisielle pressemeldingen ang patchen men det hadde ikke forundret meg om den startet med akkurat den samme setningen.

 

Hvordan kan et spill som er så gjennomsyret av feil få 8/10 av anmelderen her på spillverket? Samtidig har PES fått 6/10. Nå har ikke jeg spilt PES, men jeg lurer på hva som egentlgi er viktigst for forbrukeren? Er det alle disse nye funksjonene (som ikke funker), eller er det basic gameplay som betyr noe? Eller er det så lett som at det er viktigere å få på plass den riktige bortedrakta for Licoln City enn å sørge for at spillet ikke fryser midtveis eller har moduser som ikke en gang går å spille?

 

Jeg la inn et innlegg tidligere i uka under anmeldelsen av FIFA 11 der jeg ba om at artikkelforfatteren tok et nytt blikk på spillet og ikke minst på internettforum rundt omkring for å ta tempen på hva folk egentlig mener om dette spillet.

 

Nå er det snart jul og flere kan komme til å bli direkte påvirket av gode anmeldelser som er like mye reinspikka løgn som det EA serverer på sine nettsider dag ut og inn. Jeg trodde at det å være journalist betydde at man over alt annet hadde den personlige egenskapen som kalles for integritet, men det er tydelig at det å være internett"journalist" nå egentlig handler mest om å være først ute med en nyhet, sannhetsgestalten kan det være så som så med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Breaking News!!

 

anyways - it seems i have figured out the problems with the AI in the Be a Pro or Player Career Mode how its called nowadays. you have to switch the assisting options on, to get the AI of your own team on the same level as your oponent ones. otherwise they will keep running into the next player, losing the ball after ~3 seconds.

 

Prøver dette nå. Fint om noen andre kunne ha forsøkt også, krysser fingrene!

 

Hmm, en bug som faktisk bidrar til at spillet blir bedre. EA må ha gått tom for kjipe bugs...

 

 

Haha :lol:

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...