olehenri Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 bare de får fiksa noen småting i gameplay så er jeg fornøyd, detta leaderboards greiene er jeg heldigvis ikke nerd nok til å bry meg om, vil bare spille jeg Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For min del holder det at de fikser be-a-pro feilen. Laget man spiller på er så sinnsykt dårlig, så det er på tide at de fikser den feilen!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For min del holder det at de fikser be-a-pro feilen hele spillet. Laget man spiller på Fifa 11 er så sinnsykt dårlig, så det er på tide at de fikser den feilen å bytte inn spillet!! Korrigert Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) De har vel ikke sluppet noen direkte patcher, men fikset litt på server osv. Men nå har COD vært ute i 2 dager. Så kan ikke klandre de for det, det er heller ikke noen store bugs som plager folk med 360 eller ps3. Er PC brukerene det går utover, men det er snart fiksa, så det er ikke noe problem. Poenget mitt var ikke hvor mye Treyarch har sluppet, men hvor effektivt og hvor høyt de prioriterer å gjøre spillet bra! EA har heller ikke sluppet noen patch. UPDATE: So I've received word there's a good chance the X360 update will be available tomorrow at the same time as the PS3 update. Not 100% confirmed but thanks to our MS liaisons for working with MS on this. Cheers - PW. Får håpe EA endelig kan innfri noe! Endret 12. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men nå har COD vært ute i 2 dager. ps3. En kamerat sliter med at COD lagger som faen til tider. Og det var bare i singleplayer. På PS3. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men nå har COD vært ute i 2 dager. ps3. En kamerat sliter med at COD lagger som faen til tider. Og det var bare i singleplayer. På PS3. Merkelig. Fullført SP selv, merka ingenting til lagg eller lignende. Må være noe problem hos han, har ikke hørt at noen andre har problemer med SP. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men nå har COD vært ute i 2 dager. ps3. En kamerat sliter med at COD lagger som faen til tider. Og det var bare i singleplayer. På PS3. Merkelig. Fullført SP selv, merka ingenting til lagg eller lignende. Må være noe problem hos han, har ikke hørt at noen andre har problemer med SP. Fullført? Tok det lang tid? Har bare tatt de to første oppdragene ennå - blir jo helt stresse av spillet (på en bra måte) og må legge det fra meg. Ang Fifa: Antar at det kommer opp her når patchen kommer ut så jeg håper folk prøver ut litt av de tingene som har vært feil og som har vært mest irriterene sånn at vi får svar på om det er fiksa (og om det er fiksa ordentlig ) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan noen av dere hjemmesittere si fra når patchen kommer, samt si om dere merker forskjell i gameplay? I går spilte jeg 3-4 kamper online, og spillerne mine bommer på 5-10 meters pasninger. Ene kampen var jeg Arsenal mot Milan, og til pause lå jeg under 0-1 til tross for dominans på banespill og 7-8 skudd på mål. Motstander hadde 1 skudd på mål og 95 % treffsikkerhet på pasningsspill, i tillegg var min possession på 65 %. Av en eller annen grunn klarer ikke forsvarerne mine å stoppe ballen til tross for at jeg faller av og står i veien for pasningen. Motstanderne vinner stort sett ballen ved å holde inne X og O (evnt. A og B), samt løpeknapp. Det irriterer meg grønn at å forsvare seg er blitt så latterlig enkelt for enkelte. Prøver jeg på samme taktikk går ballen selvsagt rett gjennom spillerne mine. Jeg kom forøvrig tilbake og vant kampen 4-2, får så å gå på kjempesmeller mot Real i neste kamp (0-5 tap, ny motstander, samme kampopplegg...) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men nå har COD vært ute i 2 dager. ps3. En kamerat sliter med at COD lagger som faen til tider. Og det var bare i singleplayer. På PS3. Merkelig. Fullført SP selv, merka ingenting til lagg eller lignende. Må være noe problem hos han, har ikke hørt at noen andre har problemer med SP. Fullført? Tok det lang tid? Har bare tatt de to første oppdragene ennå - blir jo helt stresse av spillet (på en bra måte) og må legge det fra meg. Ang Fifa: Antar at det kommer opp her når patchen kommer ut så jeg håper folk prøver ut litt av de tingene som har vært feil og som har vært mest irriterene sånn at vi får svar på om det er fiksa (og om det er fiksa ordentlig ) var ferdig med SP tirsdag formiddag jeg : p men tok noen timer, brukte vel oppimot 7 timer. Patchen skal være ute til PS3 nå. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Gleder meg til å komme hjem å teste be-a-pro Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I går spilte jeg 3-4 kamper online, og spillerne mine bommer på 5-10 meters pasninger. Ene kampen var jeg Arsenal mot Milan, og til pause lå jeg under 0-1 til tross for dominans på banespill og 7-8 skudd på mål. Motstander hadde 1 skudd på mål og 95 % treffsikkerhet på pasningsspill, i tillegg var min possession på 65 %. Han var effektiv, du var ikke effektiv. Desuten var han en mye bedre pasningspiller enn deg. Hva er problemet? Desuten hvor kommer skuddene dine fra, mange jeg spiller med og mot skyter med engang de får sjansen noe som gjør at de har flere skudd enn meg, men jeg scorer flere mål siden jeg skyter når jeg vet jeg scorer. Virker som fyren du spilte mot bare var en meget god pasningspiller, og det er ikke noe bug... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Han var ikke bedre enn meg. Jeg merket jo det at han holdt inne o+x hver gang jeg hadde ballen, og jaget med 2 spillere. Derfor sentret jeg mange 5-10 meters pasninger. Av en eller annen grunn klarte ikke spillere som Fabregas å treffe medspillere som var 5-10 meter unna. I tillegg virker det som om det er lettere å vinne ballen om man bare jager med 1-2 spillere, enn om man faller av og skjærer av pasninger. Spilleren mine var som spøkelser, og ballen gikk stort sett rett gjennom. Samtlige skudd var forøvrig fra innenfor 16 meter, relativt midt på mål. Jobber fortsatt med å bli like effektiv som på FIFA WC når det kommer til skudd. Scorer stort sett på å sentre til helt åpen spiller, eller med en eller annen form for innlegg. Fatigue eller stamina er også litt sær. Uansett hvor lenge han jaget med spillere og ble sliten, mens mine bare trillet ball, så ble mine spillere også helt utslitt. Det burde være mer sammenheng i hvor mye man løper/sender på løp og hvor mye stamina man har igjen mot slutten av kampen. Slik det er i dag kan tydeligvis Gattuso jage i 90 minutter uten å bli sliten, mens Van Persie er utslitt etter 60 minutt uten å ha beveget seg. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Leaderboardsene ble ikke restartet:( Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har noen testet be-a-pro? Har laget man spiller på blitt bedre, eller er det fortsatt like dårlig? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har ikke testet, men gutta på EA forumet sier at det ikke er noe forskjell. Det er også fortsatt micro pausing i spillet. Eneste synbare endringen er at offisde er fikset og at Inter og Man City er blitt 5 stjerner. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har patchen kommet til Xbox? Så at den kun var på 5mb... Noen som har funnet ut om player growth-buggen er fikset? Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Leste noe morsomt akkurat nå. Sikkert mange her har hørt at Call of Duty Black Ops sliter med noen bugs. Det jeg fant interessant her var at Treyarch, altså uvikleren av spillet, jobber på spreng for å fixe alt av bugs og gjøre spillet så prefekt som over hode mulig. De har også allerede fixet flere ting til både xbox, ps3 og pc. Vel og merke har spille bare vært ute i 2! dager. Ser her synlig forskjell på hvor seriøst et firma er fra et annet. EA bruker 1 og halv mnd, og klarer ikke å få med seg alt. Treyarch, etter 2 dager, klarer å gjør flere kunder fornøyd. Er det som kjennetegner et toppspill. Sier bare, se og lær EA. Men da må jeg spørre, hvordan kan det ha seg slik at MS og Sony på godkjenne alt og det tar så lang tid når Treyarch får alt igjennom så fort?! Her har man tydeligvis glemt at EA slapp ut en patch noen dager etter at spillet ble gitt ut. Dette gjelder faktisk for de fleste FIFA-spillene som har blitt gitt ut, men ikke mesterskapsspillene. Viktig å få med seg fakta når man klager. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og den patchen gjorde mye? NEI! Men uansett det gjør ikke patchen som kom i dag heller. Eneste jeg har merka er at Ronaldo har blitt 90 isteden for 89. Tydelig at EA ikke er stand til å fikse søppelet dem lagde. For å si det enkelt merket jeg ikke noe til at FIFA har forandre "så mye". De har tydeligvis fokusert på det som er utenfor gameplayet, og glemt det viktige. Hvordan anmeldere kan gi det spillet her en 10 og andre spill som er bedre en 9er viser hvor forhåndsdømt FIFA er. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har så vidt testa den på be-a-pro og jeg merket ikke sotre forskjeller..kan hende det har skjedd noe, men ikke vet jeg. Fikk ikke spillt så mye, så får teste det mer senere. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva fixet EA rent konkret med den patchen de lanserte to dager etter release? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå