Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

2K er vel amerikansk? Og med tanke på hvor lite soccer er så har jeg ikke troa på noe 2K FIFA. Men EA har laget et meget bra Madden og et fantastisk NHL så de burde klare å lage et godt FIFA.

 

Se for deg det markedet Madden og NHL har i statene. Som jeg har sag tidligere, hadde fotball hatt den statusen som hockey og amerikansfotball er, da hadde nok EA brent opp budsjettet og fylt på med finesser, og bugs hadde vel hvert så og si fraverende!

 

Enig med deg Emils.

 

2K er litt over det hele, men mest amerikansk, ja. Å sammenligne EA's NBA mot 2K10/11 blir som å sammenligne Dolly Duck mot Heidi Klum: Med mindre du er glad i nebb så lar du vær, liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2K er vel amerikansk? Og med tanke på hvor lite soccer er så har jeg ikke troa på noe 2K FIFA. Men EA har laget et meget bra Madden og et fantastisk NHL så de burde klare å lage et godt FIFA.

 

Se for deg det markedet Madden og NHL har i statene. Som jeg har sag tidligere, hadde fotball hatt den statusen som hockey og amerikansfotball er, da hadde nok EA brent opp budsjettet og fylt på med finesser, og bugs hadde vel hvert så og si fraverende!

 

Seff, det er det jeg også skriver. :thumbup: Selv en stor fan av NHL og det spiller er så og si fullkomment. Hadde vært inntresangt å se budsjettet til NHL mot FIFA og hvor mange som jobber med spillene.

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært det! Men JEG mener at EA uansett begår en feil der. Greit nok at det er utrolig mye større marked for NHL enn FIFA. Men EA må klare å lansere ett spill som faktisk er slik det skal være. Kan bare tenke meg hva som hadde skjedd hvis NHL ble lansert med like mye bugs. Tenk hvor mye EA hadde tapt, og ikke minst hvor mye tillit dem hadde mistet. Men i 2010 er det sånn, USA bestemmer, resten henger på å får det vi får. Desverre får vi kvaliteten FIFA 11 gir oss, noe som ikke burde være mulig av EA i 2010.

 

Ikke at jeg skal påstå noe her, men er FIFA 11 det spille flest er misfornøyde?

Lenke til kommentar

Større marked for NHL enn FIFA? Jeg leste en oversikt for en tid tilbake, og da var FIFA serien det mest solgte sportsspillet til PS3 og Xbox 360 (både til sammen, og hver for seg).

Tviler på dette har endret seg.

 

Problemet er at utviklerne er amerikansk, så de tror kanskje NHL er større enn FIFA, men det selges mest av FIFA - det er jeg rimelig sikker på. Finn gjerne tall som motbeviser meg.

 

http://playstationlifestyle.net/2010/11/03/fifa-11-scores-8-million-units/

Lenke til kommentar

Er i alle fall flere som spiller FIFA online enn de andre EA spillene, så er nok riktig at FIFA selger bedre enn NHL og Madden.

 

Uansett er det helt idiotisk at brukerne og kundene ikke blir hørt på av EA, og når de største problemene på spillet ikke har blitt sett på lover ikke dette godt. I tilegg så er dette problemer som nærmest blir større og større for hvert år, og ikke mindre. Og vi får også nye bugs som ikke var på forrige spill.

Lenke til kommentar

Faktum er at vanvittig mange sluttet å spille online pga. den bugen det er snakk om. Derfor florerer det av middelmådigheter som spiller 300-400 kamper mot noobs for å bli høyt rangert. Absolutt ikke noe tap å resete leaderboarden, da de proffe faktisk spiller mot høytrangerte spillere, og får mange rankingpoeng iløpet av få kamper.

Lenke til kommentar

Leaderborden var jo helt fucked uansett. Alle på topp 10 hadde jukset seg opp. Jeg bryr meg uansett mer om gameplay enn leaderboard (selv om jeg selvsagt skal knive meg opp igjen mot venner..).

 

Jeg bryr meg veldig lite om de på toppen har juksa eller ikke. Jeg er bare opptatt av å komme meg oppover på ærlig vis og sammenligne med kamerater. Så lenge jeg vet at jeg har fortjent det, så kan de andre jukse så mye de bare vil for min del.

Lenke til kommentar

Helt ærlig bryr jeg meg mye om folk jukser, jeg har lyst til å være så høyt oppe som ovehodet mulig, og det er ikke mulig når 1000 + folk cheater seg til 50 000 poeng. Nå skjer ikke dette ukset på nasjonsidene, så man får se hvilken plassering man har i landet, men hadde vært fint og faktisk fått den ordtenlige plasseringen sin i verden også.

Lenke til kommentar

Leste noe morsomt akkurat nå.

Sikkert mange her har hørt at Call of Duty Black Ops sliter med noen bugs. Det jeg fant interessant her var at Treyarch, altså uvikleren av spillet, jobber på spreng for å fixe alt av bugs og gjøre spillet så prefekt som over hode mulig. De har også allerede fixet flere ting til både xbox, ps3 og pc. Vel og merke har spille bare vært ute i 2! dager.

 

Ser her synlig forskjell på hvor seriøst et firma er fra et annet. EA bruker 1 og halv mnd, og klarer ikke å få med seg alt. Treyarch, etter 2 dager, klarer å gjør flere kunder fornøyd. Er det som kjennetegner et toppspill.

Sier bare, se og lær EA.

 

Men da må jeg spørre, hvordan kan det ha seg slik at MS og Sony på godkjenne alt og det tar så lang tid når Treyarch får alt igjennom så fort?!

Lenke til kommentar

Black Ops burde fremdeles ikke vært sluppet. Jævla morsomt å spille når det er hakk, hakk, hakk.

 

Er vel PC det?

Merker ikke noe til det på Xbox, jeg ihvertfall.

 

Men du mener vel FIFA ikke er hakk, hakk, hakk?

 

Han mener PC-bugge hvor det ikke er mulig å få fin flyt uansett hva slags monster du skjuler inni pc'en ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...