fnats Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Regner med at den blir sluppet ut når playstation storen oppdateres. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er vel imorgen.... Så den kommer tvilsomt da. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ikke hold pusten. EA sin representant på FIFA-forumet sier at de ikke har touchet noen AI-problematikker. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Alle svarene er fra en EA ansatt. Button delay in Pro Club is not addressed yet I am afraid. We have narrowed it down to UK rebroadcasters, xbox-only, peak-time only. But no fix deployed at this point. cem_ea_id.Markoose16 wrote:Has the constant "connection to opponent has been lost" when in the lobby for Pro Ranked matches been fixed? The 'list' wasn't exactly clear Match making improvements had been done on the server a little while ago... so if you are still seeing that, the patch is not fixing it, unfortunately. ps3.galloitaliano wrote: What about high pressure, tackling and AI's teammates? Any news Lots of questions around this... Truth be told, these areas have not been touched, to my knowledge. Unless the dev team added more changes that I am not aware of, but I doubt it. I believe the fix involves a leaderboard wipe EA er særiøst idioter...Blir bare verre og verre... Endret 10. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Leaderboardwipe igjen? Jeg har gitt spillet opp allerede, men utrolig kjipt for de som har klatret høyt på rankingen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er vel fordi det er så mange som jukser seg til toppen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han nevner at de har banna de som har jukset, i alle fall de som har jukset synelig. Men at statsen dems fortsatt er synelig selv om de er banna. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva skal man si? Man venter dag og natt på en patch. Når man først får vite noe om den tar den ikke for seg det som plager folk mest. Nei, gi FIFA pinnen til noen andre EA, dere er tydeligvis ikke kvalifisert nok til å bære et fotballspill med navnet FIFA. Skam. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg setter ikke Fifa 11 i xboxen før torsdag 19. november. Oppdager jeg button delay i klubb kamper då blir fifa 11 pakket ned til langt ut på nyåret en gang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vi skulle laget et felles klagebrev eller en underskriftskampanje elns. Så blir forhåpentligvis ikke 2012 like ræva Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hvilke bugger er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) hvis dette virkelig er alt som blir fikset, blir fifa kastet i hylla. jeg er med på underskriftskampanje/klagebrev. desto flere vi er, desto større sjanse er det for at vi blir hørt å ikke ignorert Endret 10. november 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som har snappet opp en IF Cavani enda? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, så mye som de har hørt på klagene når det gjelder buggene, så tar de nok ett klagebrev til etterretning. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan noen si hva disse buggene er, har ikke spilt veldig mue og mest to player, men er det noen som kan si hva alle buggene er Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bare til å lese i denne posten fra releasedatoen så får du nok med deg det meste. Skandaløst dersom det stemmer at EA ikke har rørt AIen. Da kan de likesågodt fjerne hele modusen der man styrer kun èn spiller i karrieremodus. Den modulen er ubrukelig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Rart, egentlig. Kom til å tenke på NBA Elite og NBA 2K11. Begge disse har NBA-lisensen. Er Fifalisensen utelukket solgt til EA, eller er det bare et spørsmål om penger? 2kSPORTS lage fotballspill.. Hmm... Og ang patchen - fortsatt ikke overraska annet enn at de gadd å svare på hve de ikke har rørt. Satt den langt inne, eller Gary? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 2K er vel amerikansk? Og med tanke på hvor lite soccer er så har jeg ikke troa på noe 2K FIFA. Men EA har laget et meget bra Madden og et fantastisk NHL så de burde klare å lage et godt FIFA. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg er av den oppfatning at FIFA ville vært et glimrende spill om de hadde fått ryddet opp i alt rotet de har laget istand. Feks en mer omfattende testing ville ha løst mye. Lengre utviklingsperiode og lengre testeperiode. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) 2K er vel amerikansk? Og med tanke på hvor lite soccer er så har jeg ikke troa på noe 2K FIFA. Men EA har laget et meget bra Madden og et fantastisk NHL så de burde klare å lage et godt FIFA. Se for deg det markedet Madden og NHL har i statene. Som jeg har sag tidligere, hadde fotball hatt den statusen som hockey og amerikansfotball er, da hadde nok EA brent opp budsjettet og fylt på med finesser, og bugs hadde vel hvert så og si fraverende! Endret 10. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå