Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Takk det samme.

Oppfatter du ikke ting du leser, eller leser du ikke det jeg skriver? JEG forstår at folk har forskjellige meninger om BAP \ UT, og at begge bør videreføres av EA. Og du trenger ikke komme rekende med det jeg skrev lenger opp. Det var bare for å få en forutsigbar noldus på kroken.

 

Det er vel ingen utenfor EA som utvikler UT? Regner med at dette gjøres hos EA. Derfor koster det penger og tid å utvikle. Det jeg mener er at de kunne satt FLERE mennesker til å jobbe med patchen og gjøre den klar. I stede for å ha hastverk med å få ut UT 3 november.BAP er uansett mye kulere da du kan bruke den i karriere, online og offline. Så EA burde IHVERTFALL ikke fjerne den!

3-4 ganger har du blitt forklart at dette ikke har noen sammenheng.

 

UT var ferdig før FIFA 11 ble lansert.

Arbeid med patchen ble påbegynt etter lansering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som sagt et annet team som jobber på UT. De har etter hva jeg har skjønt, ingenting med gameplay å gjøre.

 

EA har alltid kommet med patcher av FIFA tidligere også (det har dog vært langt mindre bugs i hovedutgivelsen), men UT har kommet langt senere. I år var det bestemt tidlig at UT komme før jul. At dette irriterer folk fordi de mener EA bruker resurser feil høres merkelig ut.

 

Om Volvo har problemer med motoren på bilene sine, så kan man ikke skylde på dem som leverer stereoanlegget fordi de leverer tidligere enn normalt. Man kan iallefall ikke bli sint på dem som lager stereoen fordi dem som jobber med motoren ikke har kontroll på sitt arbeid.

 

Håper forøvrig på patch jeg også. Jeg håper også en jævla mye kortere intro. I dag quitet jeg før kampen startet, fordi idioten jeg spilte mot ville se lagene håndhilse osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ang det med intro og reprise. Nå som man kan se sjanser osv etter kamp, hvorfor skal på liv og død folk se 3 repriser av den i kampen?

Og noe som burde vært fjerna og borte for lengst er det som skjer etter kampen. Hvorfor kan du ikke når kampen er ferdig trykke deg ut. Er du heldig å møter en dårlig taper så skal han se på alt, og DU må vente, selv om du har spilt ferdig og vunnet. Det er JÆVLA irriterende til tider.

 

Da har jeg en glad nyhet til dere:

 

FIFA 11 Patch – The Details

 

First of all, thanks once more for your patience while we’ve taken in all your feedback since the game’s launch. After we received your feedback, the process began to replicate and understand what you were seeing, and then get to work making improvements.

 

We’re now at the stage of that process where we are able to give you some more detail about what improvements to FIFA 11 you can expect. Sorry we’ve been a bit quiet on this stuff until now, but as you know we can’t really talk about these things until they’re locked down and confirmed.

 

The patch release dates are November 12th for PS3 and November 17th for Xbox 360.

 

Also, here’s an overview of the things we’ve done. If you have questions about anything you see here, or want more detail on anything in particular, feel free to post them in this thread and we’ll do our best to answer them.

 

GAMEPLAY

You’ll now find that the implementation of the offside rule in the game is more accurate, both in terms of when the infringement is called and in terms of player positions when it happens. Occasional strange player positioning at kick-off have also gone away, while shooting from weak volleys has been improved, too. Importantly, so-called ‘micro-pausing’ during gameplay will also be a thing of the past. Overall, your gameplay experience should now be even better.

 

CAREER MODE

There are a lot of improvements you’ll notice here, which will all further boost the realism of the mode, but in summary: Your match fixtures during the season for cups and leagues, as well as the time of day they all happen, should now be much more realistic. We’ve also improved how accurately player ratings and growth are displayed, as well as making sure the players get the awards they deserve, when they deserve them. Using an odd exploit to secure a whopping $2 billion budget has now gone away, while the emails you receive as a manager will be more appropriate and players you’ve loaned out will now be easier to see and manage.

 

ONLINE HEAD TO HEAD

Matchmaking will be enhanced, particularly in terms of initially connecting to an opponent, while we’ve removed a couple of exploits that people were using to gain an unfair advantage over their opponents. Also, players will now no longer be able to use Passing Power Assistance in ranked matches.

 

ONLINE CLUBS

We’ve already made a lot of server-side improvements to the Clubs experience, particularly in terms of matchmaking, match results and progress in Cups. With the game update we’ll be making a range of improvements to stats and league-table presentation, too, as well as improving the camera motion when your player is a long way from the ball.

 

PRESENTATION

You’ll now find that cut-scenes are improved during substitutions, along with a range of more subtle improvements around of the game.

 

AUDIO

Creation Centre teams will now benefit from crowd chants, while we’ve improved the custom chants area as well. We’ve also managed to enhance a few audio triggers during gameplay, meaning you’ll get an even better atmosphere as things happen during a match.

 

CREATION CENTRE

The general performance of the game when it involves teams and players created via the Creation Centre has been improved. Also, you’ll now find that the formations and attributes you set on the web will now transfer more accurately to the console.

 

FIFA STORE

We’ve made sure that Live Season will be available for multiple users on the same console. Some people who had switched from an inactive XBL account to a Gold Account were having problems seeing the content of the store – we’ve got that covered, too.

 

KITS

Lincoln City and Montpellier fans, your teams’ kits should now be right on the money.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Det jeg har ment er at EA må satse mer på patch enn UT. Ikke prioritere UT.

Og dette har heldigvis ikke vært et problem, selv om du liker å påstå det. UT og patch har ikke vært jobbet med samtidig.

 

 

Hva menes med micro-pausing? Er det en spiller-exploit eller mener de små hiccups i spillet? Når de sier pausing høres det ut som om noen kontrollerer det, men jeg regner med det er noe annet.. ?

Jeg har opplevd at spillet har stoppet opp to ganger, begge var første gang en chant eller sang ble avspilt i kamp. Altså ved intro og scoring. De neste gangene gikk det glatt.

Lenke til kommentar

Ang det med intro og reprise. Nå som man kan se sjanser osv etter kamp, hvorfor skal på liv og død folk se 3 repriser av den i kampen?

Og noe som burde vært fjerna og borte for lengst er det som skjer etter kampen. Hvorfor kan du ikke når kampen er ferdig trykke deg ut. Er du heldig å møter en dårlig taper så skal han se på alt, og DU må vente, selv om du har spilt ferdig og vunnet. Det er JÆVLA irriterende til tider.

 

Da har jeg en glad nyhet til dere:

 

FIFA 11 Patch – The Details

 

First of all, nblah blah o'blah

 

Uff da, eller bra alt ettersom. Føler at dette er mye "glatting" siden en del ikke er spesifikt, men at de har tatt tak i en del er helt sikkert.

 

Akkurat nå tør jeg ikke å åpne tråden til patchgutta i EA for den er sikkert full av negative kommentarer og lister over hva folk har krevd fiksa siden release. (Ok jeg åpnet den)

Lenke til kommentar

Vet EA noe om fotball? Feks ta staminaen på karrieremodusen. Om du tar 99 i stasene er du likevel på rødt og kjørt i kjelleren selv i august når det er tre kamper på ei uke. Hallo, det er to til tre kamper i uka hele året for mange fotballspillere og selv ikke Benny McCarthy aka McDonalds har kondis som en 80åring med kols. Det er hinsides at dette tydeligvis ikke er på agendaen.

 

Flott de fikser terminlista dog, hvor fake var ikke den? Møter de samme lagene i cupen og alle topplaga etter hverandre uansett hva. Hvor kjipt.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...