Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Fordi UT bare er noe ekstra drit som EA har kommet med. Fifa er ett fotballSPILL, ikke noe "vri-åtter"

 

Om EA skulle gitt ut UT så kunne de gjort de i ett separat spill og konsentrert seg om å fikse buggene og feilene i Fifa serien, nå når UT henger på Fifa som en blodigle blir det bare mer arbeid på EA og vi ser jo hva de prioriterer..

 

Tja. UT er jo like mye fotball som de andre spill- modusene som finne i spillet. Er jo en slags online karriere. Jeg er ikke plaget av bugs, mulig jeg har hatt flaks. Men er enig i at de burde prioritere dette om det er et stort problem for mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilene ligger i FIFA 11 alene. Det følger også med i UT. At UT nå kommer gratis, er vel for at flere skal bli fristet til å kjøpe fotballpakker (mikrotransaksjoner).

 

Jeg synes også UT er fantastisk artig - men det burde vært noe kvalifisering/grupper man spiller laget sitt frem i. Nå møter jeg 2 stjerners lag og 5 stjerners lag om hverandre. Moser dem alle som en! (16-0-4)

 

Håper iallefall de raker ut en haug av online bugs når de oppdaterer. Jeg spiller nesten aldri FIFA offline uansett..

Lenke til kommentar

Feilene ligger i FIFA 11 alene. Det følger også med i UT. At UT nå kommer gratis, er vel for at flere skal bli fristet til å kjøpe fotballpakker (mikrotransaksjoner).

 

Jeg synes også UT er fantastisk artig - men det burde vært noe kvalifisering/grupper man spiller laget sitt frem i. Nå møter jeg 2 stjerners lag og 5 stjerners lag om hverandre. Moser dem alle som en! (16-0-4)

 

Håper iallefall de raker ut en haug av online bugs når de oppdaterer. Jeg spiller nesten aldri FIFA offline uansett..

 

 

Enig i det. Nettopp startet og laget mitt er vel nå 3 stjerner. Vanskelig å tjene penger når jeg for tiden kun møter 5 stjerners lag. Alt jeg tjener går til fitness utvikling/ skade kort og kontrakter :blush: Hvordan ser laget ditt ut forresten?

Lenke til kommentar

Det er ikke samme stock som jobber med UT og gameplay.

 

And.rs:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#g7zgFdJJ957A

 

Jeg har også jukset og kjøpt en jumbopakke med gullkort. 10-15kr for en haug med nye kontraktskort, og skuffende få spillerkort. Ellers kjøper jeg stort sett spillere rett fra markedet.

It's like FM, only way cooler! :D

 

Edit:

Goldwing, bytt det inn mot NHL2k eller NHL 2011. Langt mindre bugs der. Sannsynligvis en 100-lapp i mellomlegg.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Ja, for det der du som sitter på fasit for hvilke moduser som skal inkluderes i FIFA? Du må fatte at folk har forskjellige prefereanser. Jeg kunne godt vært foruten BAP, men jeg skjønner at andre liker det, og dermed at EA jobber med det.

Begynner å bli lei av å se folk klage på at UT får fokus. Det er en artig modus, og EA tjener godt på det.

 

Idiotien er å tro at UT på noen måte har bidratt til utsettelse av patchen. Det er rett og slett feil.

Lenke til kommentar

Ja, for det der du som sitter på fasit for hvilke moduser som skal inkluderes i FIFA? Du må fatte at folk har forskjellige prefereanser.

 

 

Takk det samme.

 

Jeg kunne godt vært foruten BAP, men jeg skjønner at andre liker det, og dermed at EA jobber med det.

Begynner å bli lei av å se folk klage på at UT får fokus. Det er en artig modus, og EA tjener godt på det.

 

EA tjener på at folk kjøper spillet for de tror gang på gang at de får ett BRA produkt, men denne gangen kunne de faktisk konsentrert seg om noe så simpelt som UT, for det andre er ikke verdt en dritt.

 

Idiotien er å tro at UT på noen måte har bidratt til utsettelse av patchen. Det er rett og slett feil.

 

Ingen som tror det heller, men det eg TROR er at de har FOR mye møkk i spillet som de må tydeligvis hele tiden tweake og fikse på for de får det aldri til, så da hadde eg foretrukket ett spill som ikke inneholdt så mye piss som ikke har noe med fotballgleden å gjøre, og at de da kanskje hadde fått til ett bedre sluttprodukt.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Det er vel ingen utenfor EA som utvikler UT? Regner med at dette gjøres hos EA. Derfor koster det penger og tid å utvikle. Det jeg mener er at de kunne satt FLERE mennesker til å jobbe med patchen og gjøre den klar. I stede for å ha hastverk med å få ut UT 3 november.

 

BAP er uansett mye kulere da du kan bruke den i karriere, online og offline. Så EA burde IHVERTFALL ikke fjerne den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...