Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det noen nye ting adda til fifa 2011? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hands er vel mulig den viktikgste og største endringen. Og muligheten for å kunne spille som keeper. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja ok.. frister ikke veldig akkurat. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Manager mode har er vel den delen som vi vet om enda som har fått den største overhalingen, og gjerne den delen av Fifa som trengte størst overhaling. Mye småtteri som har blitt bedre i Fifa 11 også, så eg ser VELDIG frem til sluttproduktet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er jo ganske sikkert andre ting som FIFA enda ikkje har annonsert som kommer til å bli nytt i FIFA11. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Gamezone. Har forhåndsbestilt for leeeeenge siden. http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=41617 Hvorfor derfra istedet for f.eks Cdon? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fordi Gamezone er sinnsyke i leveringstid, kundeservice og generelt inntrykk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Enda flere gode nyheter: Gary (Patterson) har forklart at man kan velge mellom to designer på nettene og 3 - TRE - forskjellige nettyper. Tight, Normal og Loose. Da er dette et sikkert kjøp ha ha Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noe er tross alt viktigere enn å endre alle bugene som nesten ødelegger spillet Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dei som har spelt FIFA World Cup 2010 har på ein måte fått ein snikkikk på korleis FIFA11 kommer til å bli. Spesielt med tanke på grafikk. Er også ein del bug som er fikset og det kommer heilt sikkert til å bli fikset mange av dei nåværende bugsa. Trur det er førsteprioriteringen til EA å fikse eventuelle bugs. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 FIfa 11 kommer ikke til å være fritt for bugs det heller, uansett hvor mye de skal jobbe med det.... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bugfritt? Langt ifra. Men dei fleste bugsa fra FIFA 10 blir nok mest sannsynlig eliminert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Mulig det, men eg forventer ikke ett bugfritt Fifa 11 uansett. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Noen som forresten vet når demoen kommer ut? Er jo drøyt halvannen måned til spiller kommer ut nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kommer vel i begynnelsen på September.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Starten av September som alltid, antar eg. Det er ikkje blitt gitt ein spesifikk dato enda, men det pleier å være rundt den tiden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Flere nett > bugs Jeg synes det er fint at ihvertfall EA hører på fanbasen sin. Leste litt i ett eller annet patetisk Fifa blog-forum at alle var så sinte fordi de la til nett fremfor å bedre gameplay. Ingen der som har skjønt at en spillutvikler har flere avdelinger, så å be de som driver med grafikk og layout til å "bedre gameplay/rette bugs" blir som å få vaktmesteren til å sette firmaets økonomiske mål det neste tertialet. Skjønner at aldersnivået på det forumet må være passe lavt siden de lever i en så enkel verden he he Endret 8. august 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er forventet info som får folk til å vippe av pinnen rundt gamescon i Tyskland om en ti dagers tid. Det spekuleres i mer info om Creation centre, manager mode og ting som ikke er avslørt ennå.. Gleder meg!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, får nå håpe de kommer med ting som ikke er avslørt enda, ellers så vipper de ikke meg av pinnen Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Evt at det ikke blir online klubbspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå