Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hi all!

 

Firstly, thank you for your patience and feedback while we have been investigating the issues you've raised since the launch of the game. Your feedback has, as always, been invaluable.

 

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:

- Various crashes reported through our automated systems;

- Micro-pausing in offline and online matches;

- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;

- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;

- Career Mode fixes around stat display and growth;

- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;

- Custom Chants issues.

 

We will update you as soon as we can on progress there. We're working around the clock to make sure we can address them all, either directly on our game servers or via a game patch – and that's something we're aiming to deliver as soon as we possibly can.

 

Your Live Team.

 

http://forum.ea.com/...list/20488.page

 

Too little, too late..

 

Venter bare på neste releasedato på et spill jeg skal ha og da ryker Fifa på en innbyttesmell. Best å bytte det inn nå før Gamespot og co lukter lunta og ikke tilbyr en krone for dette sølet her.. Rart at Fifa ikke har anmeldt EA, for dette grenser til hærverk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt i spillet på to uker, kommer ikke til å gjøre det før patch er ute.

 

Vittig at de angivelig sitter på en komplett liste av offline-bugs, men ikke slipper den.

 

Jeg tror vi ser desember i kalenderen før patchen kommer.

 

Du er tydeligvis en av de som irriterer seg mest over spillet her inne. Hva irriterer deg mest? :p Er litt nysgjerrig

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe særlig problemer online. Lite problemer med lagg, og ser ikke mye til problematikken de andre her inne beskriver.

 

Hei heller når jeg spiller kamerater.

 

Men karrieremodus irriterer vettet av meg. Må gjøre et spill ferdig før jeg greier å legge det fra meg, og det er helt umulig. Spesielt det å bare styre en spiller, det går rett og slett ikke. Så irriterer jeg meg over at det går an å slippe et spill uten å oppdage helt elementære feil. Som feks AI-en som du har selv slete med. Har de i det heletatt prøvd den ferdige versjonen før de la det ut for salg?

Lenke til kommentar

Det her er første gangen i FIFA serier hvor jeg kan legge fra meg spillet og vite at jeg ikke kommer til å ha lyst til å spille det på en uke.

Med FIFA 10 var 1 dag pain, med FIFA 11 er det 1 dag fryd og gammen. Det er for meg hovedforskjellen på hvorfor FIFA 11 er flopp og BURDE være å finne på topp 10 lista over de mest skuffende spillene.

Lenke til kommentar

Rundt 90 % av alle innlegg på det offisielle engelske FIFA 11 forumet er negative, men det er svært mye av kritikken som er usaklig dog.

 

Det jeg ser at folk irriterer seg mest over er den manglende oppfølgingen fra EA.

 

Enig med du. Jeg har ikke orket å sjekke Fifaforumene til EA mer siden førstesiden er gjennomsyra med sure innlegg, noen mer gjennomtenkte enn andre.

 

Kom jo til å tenke på: Black Ops kommer jo ut i dag, så der røyk Fifa gitt. Uff EA, fool me once..

Lenke til kommentar

De bør slutte med denne årlige releasen hver oktober. Er ikke tvil på at vi hadde fått et mye bedre produkt om den hadde blitt lansert i desember etter et par mnd testing.

 

 

Har jo ingen ting å si. 1 år er 1 år uansett når man har release. De tester spillet nå også, problemet er at de tester det alt for dårlig og de som er testere er komplette idioter.

Lenke til kommentar

De 90 % som klager står på sitt tørre. EA satte sinne i kok fullstendig når nyheten om at ut kom den 3 nov, mens patchen enda måtte vente. Så djevelens dag for EA i dag. Var så vidt jeg kunne se GANSKE mange som satt å game Black Ops i natt. Lurer da på hvor mange av de som ikke vender tilbake til djevelens spill!

Lenke til kommentar

Fordi UT bare er noe ekstra drit som EA har kommet med. Fifa er ett fotballSPILL, ikke noe "vri-åtter"

 

Om EA skulle gitt ut UT så kunne de gjort de i ett separat spill og konsentrert seg om å fikse buggene og feilene i Fifa serien, nå når UT henger på Fifa som en blodigle blir det bare mer arbeid på EA og vi ser jo hva de prioriterer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...