Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nå lagde jeg ny GameFace uten bilde av meg selv. Det ble helt annerledes enn på PC1! Nå vil jeg lage annsiket mitt fra FIFA, men det går jo ikke etter jeg har lastet opp GameFace. Anyone? Er det ikke mulig å endre utseene på spilleren direkte fra FIFA spillet eller MÅ man innom PC1?

Lenke til kommentar

Fy flaten å teit virtualpro -proff kamp er. Umulig å få noe høy score. La oss si jeg spiller offensiv ving. Min jobb er i hovedsak å løpe ned kanten og slå innlegg inn mot mål. Dette klarer jeg fint. Men så lenge medspillerne mine ikke får ballen på hode så får JEG minuspoeng? Wtf....? Blir så sint jeg har lyst å grine. Eneste måte å rette opp feilen på minuspoeng da er:

 

1: Ikke rør ballen men løp dit pilen peker.

2: Lag et mål.

Lenke til kommentar

hei jeg lurer på hvor mange spilere jeg burdet ha på laget/eller er rurdt å ha.

og hvor mange forsvar spillere osv. slik som HV,SM SDM, S, og alle andre posisoner i laget,

er det noen so kan svare på dette. jeg spiller 4-4-2

 

jeg spiller med manchester united

 

tusen takk om du kunne hjelpe meg

 

Om du spiller 4-4-2 så burde du ha:

 

1 keeper

4 forsvarspillere

4 midtbanespillere

2 spisser

 

på laget.

 

 

det vet jeg men vist jeg skal ha eksta spillere til inbytte og på tanke vist man har 2 kamper med bare et par, 3 dagers mellom rom. slik at man har ekstra spillere til det,

om du sjønner?

Lenke til kommentar

Haha, nå lagde jeg ny GameFace uten bilde av meg selv. Det ble helt annerledes enn på PC1! Nå vil jeg lage annsiket mitt fra FIFA, men det går jo ikke etter jeg har lastet opp GameFace. Anyone? Er det ikke mulig å endre utseene på spilleren direkte fra FIFA spillet eller MÅ man innom PC1?

Må innpå pc;)

 

Må inn på PC? Så når man først har bruk PC til å endre på spilleren kan man ikke gå tilbake til selve spillet? Så sykt teit

Lenke til kommentar

Ja UT tar faktisk kaka på hvor godt FIFA 11 er. Makan til shitcrap, og at EA presterer å gi oss det før de faktisk gir oss en opplevese.

Vel krigen er over, ser ut som VELDIG mange vil komme til å legge bort/kaste FIFA 11 til fordel for Black Ops, inkludert meg selv.

Så resten som tviholder på FIFA 11 vil sikkert få servere som sliter med å takle presset !

Lenke til kommentar

Godt å se at folk har fått opp øya.

 

EA er en skam som tar sine fifa-fans for gitt, så uhorvelig mye penger de soper inn på oss naive europeere. Sjekk ut NFL spillene osv, det er en helt annen verden i kvalitet. Patetisk at de ikke engang oppdaterer sine bugs og feil på flekken. Ser ikke ut som de har jobbet med spillet i mer enn et par timer.

 

boooooooo

Lenke til kommentar
Hi all!

 

Firstly, thank you for your patience and feedback while we have been investigating the issues you’ve raised since the launch of the game. Your feedback has, as always, been invaluable.

 

As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:

- Various crashes reported through our automated systems;

- Micro-pausing in offline and online matches;

- OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting;

- Gameplay fixes around positioning and advantage rule;

- Career Mode fixes around stat display and growth;

- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;

- Custom Chants issues.

 

We will update you as soon as we can on progress there. We’re working around the clock to make sure we can address them all, either directly on our game servers or via a game patch – and that’s something we’re aiming to deliver as soon as we possibly can.

 

Your Live Team.

 

http://forum.ea.com/uk/posts/list/20488.page

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...