IcedInsanity Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du tåler vel en liten spøk du? Eller tar jeg feil? Såklart, var en spøk også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 6/10. Det er helt greit. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gir det 5.5/10. For mye feil til at det kan nytes fult ut. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 EDIT: Et spørsmål til. Jeg har gameface, men det ser helt motbydelig ut, Hm, så det vil si at du ikke er noe glansbilde? Godt mulig, men det jeg har nå er det noe galt med. Dessuten får jeg ikke laget nytt bilde. Det skjer noe med plug-in modulen i nettleseren, ikke spør meg. Spørsmålet mitt er hvordan jeg endrer på utseenet i selve spillet. Det går jo ikke etter jeg laget GameFace! Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Logg in på EA sidene, og fiks på profilen din der. Ting du kan kjøpe osv til avataren din blir tatt fra poengene du tjener fra å vinne kamper osv. Kan du forklare nærmere? Er inne på EA sidene, men får ikke fikset noe under en sånn avatar. Hvilke linker skal jeg klikke på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Logg inn her: http://www.easports.com/ Så trykker du på navnet ditt oppe på siden. Så velger du Browse store under avataren din på venstre side. Så kan du dille og dalle med bildet ditt. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Akkuratt, takk for det, fant det ut nå! Så at jeg har en avatar der fra før, i 2d. Hvorfor vises ikke denne når jeg spiller fifa? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) noen som har tips for å vinne fler kamper, hvordan man skal spille,formasjoner etc.? Endret 6. november 2010 av johan1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen? Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass. noen som har tips for å vinne fler kamper, hvordan man skal spille,formasjoner etc.? For å kunne hjelpe så blir det lettere hvis du kan fortelle hvilket nivå du er på og hva slags modus du spiller. Det er stor forskjell på å spille online og å bare spille mot AI. Hvis jeg skal gi et enkelt tips som er universalt og gjelder for alle nivå så må det være å gi slipp på sprinte-knappen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen? Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass. Holder å lage ny gamertag og kjøpe nytt online pass. Trenger ikke å kjøpe et nytt spill. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen? Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass. Holder å lage ny gamertag og kjøpe nytt online pass. Trenger ikke å kjøpe et nytt spill. Trenger ikke å kjøpe noe nytt,jeg har 2 forskjellige psn er som jeg spiller online på med samme ``online pass`` Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen? Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass. noen som har tips for å vinne fler kamper, hvordan man skal spille,formasjoner etc.? For å kunne hjelpe så blir det lettere hvis du kan fortelle hvilket nivå du er på og hva slags modus du spiller. Det er stor forskjell på å spille online og å bare spille mot AI. Hvis jeg skal gi et enkelt tips som er universalt og gjelder for alle nivå så må det være å gi slipp på sprinte-knappen. spiller for det meste online med barcelona nivå 14 Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hei jeg lurer på hvor mange spilere jeg burdet ha på laget/eller er rurdt å ha. og hvor mange forsvar spillere osv. slik som HV,SM SDM, S, og alle andre posisoner i laget, er det noen so kan svare på dette. jeg spiller 4-4-2 jeg spiller med manchester united tusen takk om du kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Noen som har noen tips til å spille med Norge? Formasjoner? Mentalitet(Offensiv,ultradefensiv osv)? Hvilke spillere? Hvordan bygge opp spill? Osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hei jeg lurer på hvor mange spilere jeg burdet ha på laget/eller er rurdt å ha. og hvor mange forsvar spillere osv. slik som HV,SM SDM, S, og alle andre posisoner i laget, er det noen so kan svare på dette. jeg spiller 4-4-2 jeg spiller med manchester united tusen takk om du kunne hjelpe meg Om du spiller 4-4-2 så burde du ha: 1 keeper 4 forsvarspillere 4 midtbanespillere 2 spisser på laget. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det har blitt bekreftet at fra og med tirsdag den 9 november vil EA serverne være stabile og lette å koble til! Endret 7. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
larveball Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hei. Jeg spiller 2 sesong med Barcelona i karrieremodus, i 4-5-1 formasjon. Lurte på om noen har noen tips til gode spillere jeg burde kjøpe? Og noen tips til formasjoner og taktikker? Har lånt ut 2-3 spillere, og kjøpt F. Llortente, Alex, T. Walcott. Endret 7. november 2010 av Torgisbarca Lenke til kommentar
fnats Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bruk heller 4-5-1 eller 4-4-2 istedenfor 4-5-2 hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå