Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

EDIT: Et spørsmål til. Jeg har gameface, men det ser helt motbydelig ut,

 

Hm, så det vil si at du ikke er noe glansbilde?

 

Godt mulig, men det jeg har nå er det noe galt med. Dessuten får jeg ikke laget nytt bilde. Det skjer noe med plug-in modulen i nettleseren, ikke spør meg.

 

Spørsmålet mitt er hvordan jeg endrer på utseenet i selve spillet. Det går jo ikke etter jeg laget GameFace!

Lenke til kommentar

Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen?

 

Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass.

 

noen som har tips for å vinne fler kamper, hvordan man skal spille,formasjoner etc.?

 

For å kunne hjelpe så blir det lettere hvis du kan fortelle hvilket nivå du er på og hva slags modus du spiller. Det er stor forskjell på å spille online og å bare spille mot AI.

 

Hvis jeg skal gi et enkelt tips som er universalt og gjelder for alle nivå så må det være å gi slipp på sprinte-knappen.

Lenke til kommentar

Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen?

 

Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass.

 

 

 

Holder å lage ny gamertag og kjøpe nytt online pass. Trenger ikke å kjøpe et nytt spill.

Trenger ikke å kjøpe noe nytt,jeg har 2 forskjellige psn er som jeg spiller online på med samme ``online pass``

Lenke til kommentar

Er det mulig å slette online-stats og begynne på 0 igjen?

 

Nei, med mindre du kjøper en utgave til av spillet og lager et nytt online-pass.

 

noen som har tips for å vinne fler kamper, hvordan man skal spille,formasjoner etc.?

 

For å kunne hjelpe så blir det lettere hvis du kan fortelle hvilket nivå du er på og hva slags modus du spiller. Det er stor forskjell på å spille online og å bare spille mot AI.

 

Hvis jeg skal gi et enkelt tips som er universalt og gjelder for alle nivå så må det være å gi slipp på sprinte-knappen.

spiller for det meste online med barcelona

nivå 14

Lenke til kommentar

hei jeg lurer på hvor mange spilere jeg burdet ha på laget/eller er rurdt å ha.

og hvor mange forsvar spillere osv. slik som HV,SM SDM, S, og alle andre posisoner i laget,

er det noen so kan svare på dette. jeg spiller 4-4-2

 

jeg spiller med manchester united

 

tusen takk om du kunne hjelpe meg

Lenke til kommentar

hei jeg lurer på hvor mange spilere jeg burdet ha på laget/eller er rurdt å ha.

og hvor mange forsvar spillere osv. slik som HV,SM SDM, S, og alle andre posisoner i laget,

er det noen so kan svare på dette. jeg spiller 4-4-2

 

jeg spiller med manchester united

 

tusen takk om du kunne hjelpe meg

 

Om du spiller 4-4-2 så burde du ha:

 

1 keeper

4 forsvarspillere

4 midtbanespillere

2 spisser

 

på laget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei. Jeg spiller 2 sesong med Barcelona i karrieremodus, i 4-5-1 formasjon. Lurte på om noen har noen tips til gode spillere jeg burde kjøpe? Og noen tips til formasjoner og taktikker?

 

Har lånt ut 2-3 spillere, og kjøpt F. Llortente, Alex, T. Walcott.

Endret av Torgisbarca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...