Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er født med uflaks i dette spillet. Ballen spretter aldri min vei. 100 skudd som treffer innsiden av stolpen og går så vidt ikke inn, redninger på strek, kjører totalt kampen - så scorer motstanderen på et drittmål der ballen spretter random rett i beina, eller på retur. Slår ikke feil, og aner ikke hvor mange kamper jeg har tapt slik nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de fikser fordelsbug asap. I går ble jeg taklet rundt midten og får fordel. Neste spiller slår en høy gjennombruddspasning som det blir en duell av. Hans spiller faller, og spissen min blir stående når ballen spretter 1-2 meter mot mål. Dommeren blåser av fordi jeg ikke lenger har ballen og fordelen visstnok ikke lenger er tilstede.

Jeg får frispark rundt midtbanen og jeg får selvsagt ingenting ut av situasjonen..

 

Ultimate team! :)

Lenke til kommentar

ÅH! Sitter å spiller karrieremodus nå! Må bare få ut litt aggresjon. FY SØREN SÅ DÅRLIG DET ER! Noen gnager klikker jeg i vinkel. FIFA 11 er egentlig et sinnsykt bra spill, men det er ÉN stor feil, og den er så stor at det er nok til å knekke CDen, dra til butikken og kjøpe ny CD og knekke den og! Jeg spiller spillende manager og styrer meg selv i kampene, altså ikke hele laget. Det jeg merker er at laget mitt SUGER! Hvis motstanderlaget har ballen, så kan spiller de med hverandre, de kan drible forbi spillerne mine og faktisk score.

 

Mitt lag kan intet! Jeg føler at ballen må innom meg hver gang vi skal sentre. Jeg er innblandet i ALLE scoringer. Rent generelt er laget mitt elendig og det er et under at vi ikke taper hver kamp 10-0. Jeg irriterer meg over at spillerne på mitt lag ikke får til noe. Hver gang de får ballen stopper de omtrent bare opp og piller seg i nesa og deretter spiser busa. Alt for ikke å sentre vidre til en medspiller eller skyte. Det ender med at ballposition står 90-10 etter kamp. Hater det!! Er det flere som har samme problem som meg eller er det bare jeg som er helt elendig? Jeg tror FIFA hater meg

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ble nettopp ferdig med min sessong som spillende trener i Liverpool. Deretter valgte jeg å fortsette, men ser nå at min virtual pro ikke lenger er på laget. Hvordan får jeg han tilbake?

 

EDIT: Et spørsmål til. Jeg har gameface, men det ser helt motbydelig ut, så jeg gikk inn på easportsfootball og trykka på reset. Jeg kan fortsatt ikke endre utseende på spilleren min inne på spillet. Er det låst for alltid?

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Nå som de fleste av oss har hatt spillet i en måned eller mer og lagt ned et vesentlig antall timer på å spille det - på en skala fra 1 til 10, hvilken karakter ville dere gitt spilelt slik det fremstår idag?

 

Ufattelig skuffa over det EA har klart å levere. De fyrer opp forventinger med propassing, og alt som skulle være så bra. I stede får du et spilt som er i en tidlig beta versjon.

Det EA da klarer er å prioritere UT før de fixer en bug som skal komme 1 og halv mnd etter release.

 

Så FIFA 11 er ikke verdig mer enn 4/10. Skuffa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...