Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg får fortsatt ingen flyt på FIFA 11. Spillere bruker mye lenger tid på å få kontroll på ballen om du spiller dem gjennom, og pasninger på 2-3 meter er umulig om man ikke er Barcelona.

 

FIFA WC var så bra at jeg gledet meg vilt til FIFA 11. Demoen til FIFA 11 var så dårlig at jeg og vennegjengen holdt oss til FIFA WC (Demoen til FIFA 10 ble lett foretrukket fremfor FIFA 09 fullversjon på spillekvelder).

 

Sist måtte vi ty til PES og NHL for å få litt flyt i spillet. Eneste som fungerer bedre enn på FIFA 10 er innlegg og løp av motsatt ving. Ballkontrollen til alle på lag med mindre enn 4 stjerner tilsvarer noe vi hadde på Sensible Soccer på PC/Amiga, hvor spillerne kun kunne løpe rett frem med ballen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt alle klagene på bugs og lagg. Jeg opplever ikke noe mer feil enn på fifa 10. :thumbup:

 

edit: ok, er kanskje litt mer bugs enn det burde..

3 kamper på rad nå har klikket, jeg fikk serien tho.

og startet en kamp som real madrid online, men laget som var på banen var vålrenga (som jeg brukte sist når det klikket) lol.

 

btw, noen andre som har møtt en kis som har et lag med 90,90,90 i stats?

Endret av mroystein
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt alle klagene på bugs og lagg. Jeg opplever ikke noe mer feil enn på fifa 10. :thumbup:

 

edit: ok, er kanskje litt mer bugs enn det burde..

3 kamper på rad nå har klikket, jeg fikk serien tho.

og startet en kamp som real madrid online, men laget som var på banen var vålrenga (som jeg brukte sist når det klikket) lol.

 

btw, noen andre som har møtt en kis som har et lag med 90,90,90 i stats?

 

Han spiller ikke tilfeldigvis met Athen eller noe sånt? er en bug som de spiller med slik at de bruker world/classic laget. Spillet har ikke klikket en gang for meg enda i online og har ikke sett en bug enda.

Lenke til kommentar

Når eg spela online og skårer et flott mål på slutten av kampen. Og har plana om å lagre det etter kampen. Men når eg går inn på høydepunkter, så stoppa dei på sjansebom i det 55 minutt.

 

Er det slik for alle?

om ja, har ea tenkt å fikse det?

 

Er slik for meg og. Scorte et sinnsykt mål for et par dager siden, fikk ikke lagret det.

Lenke til kommentar

Hm, jeg og en kamerat hadde en liten idè her for noen timer siden, tenkte vi skulle velge spillere og lage et lag hver som vi kunne bruke mot hverandre etter gode gamle 1. og 2. valgsprinsippet fra barneskolen. Men fant ingen mulighet for å velge spillere fra spillet i creations centre. Er ikke dette mulig lenger? Husker det gikk kjempegreit på de gamle spillene rundt 2000...

Lenke til kommentar

Hm, jeg og en kamerat hadde en liten idè her for noen timer siden, tenkte vi skulle velge spillere og lage et lag hver som vi kunne bruke mot hverandre etter gode gamle 1. og 2. valgsprinsippet fra barneskolen. Men fant ingen mulighet for å velge spillere fra spillet i creations centre. Er ikke dette mulig lenger? Husker det gikk kjempegreit på de gamle spillene rundt 2000...

 

Du kan gjøre det på ''rediger lag'' inne på spillet.

Lenke til kommentar

Jeg får fortsatt ingen flyt på FIFA 11. Spillere bruker mye lenger tid på å få kontroll på ballen om du spiller dem gjennom, og pasninger på 2-3 meter er umulig om man ikke er Barcelona.

 

 

Jeg oxo sliter med å flyt i spillet, det er for mye idiotiske dommeravgjørelser å for dårlig kontroll med spillerne, hvis man ikke er Rooney eller messi er det forferdelig vanskelig, greit at det ikke bare skal være plankekjøring, men det må da finnes en mellomting

Lenke til kommentar

Jeg sliter veldig med å "miste forbindelsen". Plutselig kommer den j**** loadesirkelen opp og kampen timer ut. Samtidig ser jeg at linja er fin ved at det ikke er noe avbrudd i en "ping www.vg.no -t" som jeg kjører på datamaskinen.

 

Jeg mistenker at dette stammer fra roten til alt ondt: Thomson-modemet. Men er det noe jeg kan gjøre for å bøte på dette? Jeg har satt opp statisk IP mot min playstation og porter åpnes med UPNP, alt annet er default.

 

Jeg har ikke fått fullført en eneste kamp på flere uker nå, scenarioet er alltid som akkurat nå; I første kampen ragelogga motstanderen, i andre kampen "mista" jeg tilkoblingen.

 

Hjelp mottas med takk.

Endret av Spøkelseskladden
Lenke til kommentar

Er det noen andre som sliter med å komme inn på FIFA 11 forumene nå? Jeg får bare opp denne beskjeden: "You have been banned from this forum. If you have any questions, please contact the Administrator. Thank you"

 

Men jeg har aldri vært innlogget der (tror jeg) og jeg har ihvertfall aldri skrevet et innlegg så det er jo litt rart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...