Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Horepikksatan!!! Nødt til å få ut litt frustrasjon nå! Spilte nettop en kamp, jeg var Chelsea, han Real Madrid.

Statistikken: Chelsea 19(10) i målsjangser, Real Madrid 2(1). I tillegg eide jeg han på pasningsprosent, possesion og alt annet også.

Resultat......: 1-1. Idioten tok selvfølgelig avslutt som uavgjort. Er helt matt, orker ikke mer i kveld. I morgen kveld er det skuddtrening fra 18-24...

Lenke til kommentar

Er noe jeg synes er veldig rart når jeg spiller karriere med BAP min. Når jeg får 9,5 og blir banenst beste og scorer 3 mål så kommer jeg ikke på rundens lag eller noe, men hvis jeg får 6,5 og ikke gjør en dritt. Da kommer jeg på rundens lag. Det er jo helt bak mål, det burde jo være omvendt. Ble jo årets spiller i Juventus, uten å komme på rundens lag 1 gang, mens spillere som er dårlig, de kommer dit.

Det er ikke at det er plagsomt, bare fordi det er helt latterlig at det er sånn. Bare noe jeg har lagt merke til over 3 sesonger nå.

Lenke til kommentar

Er noe jeg synes er veldig rart når jeg spiller karriere med BAP min. Når jeg får 9,5 og blir banenst beste og scorer 3 mål så kommer jeg ikke på rundens lag eller noe, men hvis jeg får 6,5 og ikke gjør en dritt. Da kommer jeg på rundens lag. Det er jo helt bak mål, det burde jo være omvendt. Ble jo årets spiller i Juventus, uten å komme på rundens lag 1 gang, mens spillere som er dårlig, de kommer dit.

Det er ikke at det er plagsomt, bare fordi det er helt latterlig at det er sånn. Bare noe jeg har lagt merke til over 3 sesonger nå.

 

Opplevde akkurat det samme. Jeg strevde i 4 sesonger med å få det trofeet og når jeg i sesongens nest siste kamp spilte til 9.7 på børsen så tenkte jeg at "nå! endelig har jeg klart det", men neida. Kampen etter fikk jeg 5.7 og kom på ukens lag :new_woot: Det føyer seg i rekken av små irriterende ting med CM som forringer totalopplevelsen.

 

En annen ting som jeg merker at jeg begynner å bli lei av er dommeravgjørelsene som går i konstant favør av AI. Denne synes jeg er fin, tar en skuddfinte med Huddlestone og tror jeg er forbi men så blåser dommeren frispark andre veien (og nei det var ikke for offside). Døm selv: FIFA 11 video (kanskje den finnes en filme-knapp, det ser jo mistenkelig ut som noe Chamakh kunne funnet på å gjøre ;) )

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Spilt spillet noe mer nå og jeg sliter veldig med å bli nevneverdig engasjert i det. Det er et eller annet som gjør at jeg ikke får godfølelsen av det. Jeg tror jeg er litt for casual til at jeg får fullt utbytte av FIFA11. Litt usikker på hvor lenge jeg kommer til å beholde det. Spillet er jo flott å se på og er stappfullt av det meste en fan av fotball liker, men jeg finner ikke sjarmen.

Lenke til kommentar

En annen ting som jeg merker at jeg begynner å bli lei av er dommeravgjørelsene som går i konstant favør av AI. Denne synes jeg er fin, tar en skuddfinte med Huddlestone og tror jeg er forbi men så blåser dommeren frispark andre veien (og nei det var ikke for offside). Døm selv: FIFA 11 video (kanskje den finnes en filme-knapp, det ser jo mistenkelig ut som noe Chamakh kunne funnet på å gjøre ;) )

 

Ser ut som Huddlestone treffer ballen med hånden og dermed er det hands. Veldig irriterende bug, som skjer alt for ofte.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at FIFA 10 ikke hadde i nærheten av så mange feil som FIFA 11. Så noe har godt feil i prosessen her. Uansett skal det ikke være LOVLIG av EA, med all sin ære og makt, skal klare å slippe et spill så fult av bugs og andre ting som er uferdig.

Det eneste jeg kommer på som er likt mellom 10 og 11, er vel at EA serveren har en oppetid og stabilitet på 10 %.

 

Jeg elsker FIFA serien, men nå har EA dreti ordentlig på draget. Dette skal ikke være mulig å prestere dårligere.

 

Men er det flere som meg som har "Kunne ikke finne data" på den store tavla når man er på menyen?

Står snart på ALT der. Noen måte å fikse det på?

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...