Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Spiller stort sett med Villareal. Om noen velger Barca velger jeg Real eller Chelsea. Om noen velger Chelsea velger jeg Real. Om noen velger Real, finner jeg ny match...

 

 

Jeg spiller stort sett med 4 eller 4,5* lag. Samma hvilke for jeg har en del å ta av og jeg elsker å tilpasse meg lagtaktikken og spillerne. Men det er helt håpløst mot Barca, Real og co, akkurat som ifjor. Tror jeg får ta tilbake taktikken med å velge samme laget når folk bare skal spille med Barca, Real og co..

 

Bare å velge Milan :-) 4 Bautaer i forsvar, OK midtbane og 2 taktikkere/sprintere på kant samt Zlatan på topp, som ifjor også var rimelig uslåelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble rumpekjørt i supercup'en her på forumet med Milan, men det skal sies at jeg spilte mot Norgeseliten i Fifa11 på xbox ha ha.

 

Spiller nesten bare med CSKA Moskva. Slår både Real og Chelski med min custom taktikk smile.gif NULL bakrom, dvs forsvaret ligger lavt. Kontrer de fleste i senk wink.gif

 

Det er det mange som har sagt. Må jo nesten prøve dette i noen kamper i kveld. Kan du gi meg et hint på customtact'en din?

Jeg spiller vanligvis med 4-3-3 eller lignende, og nærmest null pressure (ordner pressure selv - presser med secondary og dekker løp med min egen spiller). I angrep er det possesion som gjelder.

Lenke til kommentar

Milan har et forferdelig forsvar i mine ønye. Jeg synes de er ustrutkuert og generelt trege.

Bruker man Real Madrid mot dem, så er det f.eks. ingen som står å passer på Ronaldo. Så er jo bare å slå på han, er man god og setter sjansene man får. Ja greit, da vinner man over Milan.

 

Men det finnes jo folk som er gode offensive og klarer å forsvare seg, og da kan Milan fungere.

Lenke til kommentar

PS3? Har du to kontroller? Hvis ja, så er dette den letteste metoden:

 

1. Start en vanlig kamp mot datamaskinen på legendarisk nivå.

2. Før avspark går du på "velg side" og setter den andre kontrollen på motstanderens lag. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få beskjed om at bragdene ikke vil lagres.

3. Trykk på trekant, slik at kontrolloppsettet kommer opp.

4. Gå ut av oppsettet igjen, og gå ut av "velg side"-menyen. Du vil ikke få meldingen om at bragdene ikke lagres.

5. Du spiller nå med to kontroller, og kan fortsatt ta legendariske bragder. Fullfør de bragdene du mangler.

6. Før overtiden begynner går du tilbake til "velg side"-menyen. Sett kontroll nr. to på datamaskinen. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få samme beskjed som i punkt 2.

7. Gjør punkt 3 og 4 om igjen.

8. Fullfør de siste minuttene mot datamaskinen. Ved kampslutt vil du få fullført bragdene.

 

Virker ikke som om dette funker hos meg. (Har ps3) Gjorde som jeg fikk beskjed om, men ingen av bragdene jeg tok ble registrert verken etter eller da kampen fortsatt foregikk. Noen tips?

 

Funket litt bedre nå. Prøvde samme rutine i en ny kamp, da fikk jeg en fysikk-bragd jeg ikke en gang prøvde å låse opp. Men bragden jeg forsøkte å låse opp kom ikke i det hele tatt. Jeg prøvde på "2 fra 29 eller mer", ved å holde på ballen med min VP på midten, og sende ut keeper med trekant og skyte i mål med plassert skudd.

Noen som skjønner noe av dette?

Lenke til kommentar

Mulig den bragden du fikk var en beginner bragd og da kan du spille med to kontrollere. Virker som du gjør ett eller annet galt.

 

For meg så funker det å spille en helt vanlig kamp på legendary med to kontrollere, for så å bytte 2.playeren til midten(altså at 2.playeren ikke styrer noe lag) 5 min får slutt for så å skaffe meg aktivere bragdene ved å for eksempel score et mål.

 

Rart hvis det ikek funker for deg.

Lenke til kommentar

Mulig den bragden du fikk var en beginner bragd og da kan du spille med to kontrollere. Virker som du gjør ett eller annet galt.

 

For meg så funker det å spille en helt vanlig kamp på legendary med to kontrollere, for så å bytte 2.playeren til midten(altså at 2.playeren ikke styrer noe lag) 5 min får slutt for så å skaffe meg aktivere bragdene ved å for eksempel score et mål.

 

Rart hvis det ikek funker for deg.

 

Hmm, så jeg må altså avslutte bragden mot ai-en? F.eks. å score et mål fra 29+ slik som jeg beskrev får så å skifte tilbake og prøve å få til mål nr 2 mot ai-en?

Lenke til kommentar

Jeg tviler på det. De nye replay-funksjonene i Fifa er ubrukelige. Hurra, du kan lagre replays, men du får ikke laste de opp på nettet etter at du har lagret dem. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å få til, når det finnes så lett tilgjengelig i andre EA-spill.

 

Du har brukt mye tid på replay centre tipper jeg?

Er fult mulig å lagre på maskina også laste opp til EA.com.

Dette burde være ganske lett å finne svar på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...