Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg legger hele Virtual Pro på hyllen. Jeg liker slett ikke å oppgradere spilleren ved å gjøre accomplishments. Det er bare tungvint og dritkjedelig syns jeg. Hadde foretrukket et annet system med noe alà XP e.l alt etter hvordan en presterer i kamp.

 

Sånn tenkte jeg også i fifa10, men jeg forelska meg skikkelig i Be a Pro online, og før jeg ante det hadde jeg tatt unna ganske mange accomplishmentsallikevel.

 

I fifa11 så kommer ganske mange samtidig i starten også, jeg tror rekorden min var 7-8 ila av en kamp. Og det skjedde i flere kamper, så sånn sett er min tolkning at det bare er 10-15% accomplishments du må jobbe skikkelig for..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klag på spillet, du har tydeligvis fått feil versjon. Sleng på at du krever ertatning også, gjerne et gratis spill.

Ja, ser også at bak på spillet står det EASPORTS.CO.UK/FIFA

 

regner med dette betyr jeg fikk amerikanske versionen.

 

om det er 360 du spiller på er det meg bekjent ikke norsk?

.co.uk er forsåvidt et britisk domene, så nei, da har du nok fått den britiske utgaven som også er utgaven som er i Norge

Jeg kjenner folk som har 360 som har fifa 11 på norsk, så det stemmer ikke.

 

Så lenge det går ann å spille det så er det ikke et amerkansk spill, da hadde det ikke gått ann å spille det på xboxen din. Regner med at det ståt PAL og ikke NTSC på coveret. Jeg ville sendt en klage, sendt spillet i retur og bedt om å få den norske/skandinaviske versjonen.

Lenke til kommentar

Så sinnsykt mye krangler det var her nå da :thumbdown:

 

Et spørsmål: Frispark online.

Frispark fra 16m til 30(?)m eller noe, de som man gjerne scorer på. Jeg skrur ballen alltid over muren, og får mål ganske ofte. Men nå har alle online begynt å sette en spiller i målet! Og uansett så klarer den jævlen som står i målet å dempe ballen! og hindre mål. :mad:

 

Sinnssykt irriterende. :no: Tips?

Lenke til kommentar

Ta og bytt frisparktager, da forsvinner fyren på streken. Så må du bare skyte fort får han rekker å gå på streken.

 

Eventuelt så kan du gjøre som meg å lage en innøvd variant som setter noen av dine spillere på løp på 5 meteren slik at du bare kan chippe den inn på de. Det blir ikke offside siden han setter en på streken. Og dropper han å sette en på streken så kan du bare skyte som vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ta og bytt frisparktager, da forsvinner fyren på streken. Så må du bare skyte fort får han rekker å gå på streken.

 

Eventuelt så kan du gjøre som meg å lage en innøvd variant som setter noen av dine spillere på løp på 5 meteren slik at du bare kan chippe den inn på de. Det blir ikke offside siden han setter en på streken. Og dropper han å sette en på streken så kan du bare skyte som vanlig.

 

Takk! skal prøves ut :)

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg legger hele Virtual Pro på hyllen. Jeg liker slett ikke å oppgradere spilleren ved å gjøre accomplishments. Det er bare tungvint og dritkjedelig syns jeg. Hadde foretrukket et annet system med noe alà XP e.l alt etter hvordan en presterer i kamp.

 

Sånn tenkte jeg også i fifa10, men jeg forelska meg skikkelig i Be a Pro online, og før jeg ante det hadde jeg tatt unna ganske mange accomplishmentsallikevel.

 

I fifa11 så kommer ganske mange samtidig i starten også, jeg tror rekorden min var 7-8 ila av en kamp. Og det skjedde i flere kamper, så sånn sett er min tolkning at det bare er 10-15% accomplishments du må jobbe skikkelig for..

 

Joda, jeg ser den. Men det irriterer meg grenseløst at en må spille som forsvarer eller keeper for å fullføre flere av bragdene. Dersom de skal fortsette med dette kjipe systemet, så bør de hvertfall eksludere de bragdene som strengt tatt ikke har noe å si for den posisjonen en faktisk spiller på banen, f.eks en spiss trenger ikke gjennomføre keeper-bragder etc.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg legger hele Virtual Pro på hyllen. Jeg liker slett ikke å oppgradere spilleren ved å gjøre accomplishments. Det er bare tungvint og dritkjedelig syns jeg. Hadde foretrukket et annet system med noe alà XP e.l alt etter hvordan en presterer i kamp.

 

Sånn tenkte jeg også i fifa10, men jeg forelska meg skikkelig i Be a Pro online, og før jeg ante det hadde jeg tatt unna ganske mange accomplishmentsallikevel.

 

I fifa11 så kommer ganske mange samtidig i starten også, jeg tror rekorden min var 7-8 ila av en kamp. Og det skjedde i flere kamper, så sånn sett er min tolkning at det bare er 10-15% accomplishments du må jobbe skikkelig for..

 

Joda, jeg ser den. Men det irriterer meg grenseløst at en må spille som forsvarer eller keeper for å fullføre flere av bragdene. Dersom de skal fortsette med dette kjipe systemet, så bør de hvertfall eksludere de bragdene som strengt tatt ikke har noe å si for den posisjonen en faktisk spiller på banen, f.eks en spiss trenger ikke gjennomføre keeper-bragder etc.

 

Nå trenger ikke du å gjøre keeperbragder hvis det er spiss, ikke forsvarsbragder heller. Så hvorfor klage over de? De gjør deg ikke noe bedre til spiss rollen. Så hvis du ikke bryr deg om å ta alle bragdene så har du ingen ting å klage over.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Sliter fortsatt med å skape gode sjanser på World Class men merker klar bedring etter at jeg begynte å ta det mer med ro. Spesielt i forsvar er jeg blitt mye bedre og slipper nå ikke inn idiotiske mål.

 

En av de tingene som har hjulpet meg mest nå er å konsekvent skifte til en av backene med en gang jeg mister ballen. Jeg har lagt merke til at hvis man ikke gjør det så tar de automatisk noen skritt opp i banen og man blir ekstremt sårbar for høye gjennombrudds-passninger. Etter at jeg begynte å gjøre det så virker det som at AI'en har gått tom for angrepsideer og går nå bare sakte rundt med ballen helt til jeg får hjerneblødning og begynner å presse hehe.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil men er det ikke slik at det du går opp i som forsvarer også kan gagne deg som spiss? Eller et bedre eksempel, hvis du liker å spille sentral midtbane så er du pent nødt til å ta alle bragder bortsett fra keeper-delen for å bli så god som mulig.

 

På forsvarsbragdene blir du bedre på 3 ting, sliding tackle, standing tackle og markering. Disse er selvfølgelig et pluss å ha uansett hvor du spiller, men er du spiss så er det ikke nødvendig å ha dem.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil men er det ikke slik at det du går opp i som forsvarer også kan gagne deg som spiss? Eller et bedre eksempel, hvis du liker å spille sentral midtbane så er du pent nødt til å ta alle bragder bortsett fra keeper-delen for å bli så god som mulig.

 

På forsvarsbragdene blir du bedre på 3 ting, sliding tackle, standing tackle og markering. Disse er selvfølgelig et pluss å ha uansett hvor du spiller, men er du spiss så er det ikke nødvendig å ha dem.

 

 

Enig. Og keeperbragdene er utelukkende hvis du skal være keeper. Jeg satte proen min som keeper og spilte vanlig head to head og styrte alle på laget. Unlocka en hel haug med bragder på den måten så jeg slapp å måtte styre keeperen gjennom hele kamper (grøss)

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

PS3? Har du to kontroller? Hvis ja, så er dette den letteste metoden:

 

1. Start en vanlig kamp mot datamaskinen på legendarisk nivå.

2. Før avspark går du på "velg side" og setter den andre kontrollen på motstanderens lag. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få beskjed om at bragdene ikke vil lagres.

3. Trykk på trekant, slik at kontrolloppsettet kommer opp.

4. Gå ut av oppsettet igjen, og gå ut av "velg side"-menyen. Du vil ikke få meldingen om at bragdene ikke lagres.

5. Du spiller nå med to kontroller, og kan fortsatt ta legendariske bragder. Fullfør de bragdene du mangler.

6. Før overtiden begynner går du tilbake til "velg side"-menyen. Sett kontroll nr. to på datamaskinen. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få samme beskjed som i punkt 2.

7. Gjør punkt 3 og 4 om igjen.

8. Fullfør de siste minuttene mot datamaskinen. Ved kampslutt vil du få fullført bragdene.

 

Virker ikke som om dette funker hos meg. (Har ps3) Gjorde som jeg fikk beskjed om, men ingen av bragdene jeg tok ble registrert verken etter eller da kampen fortsatt foregikk. Noen tips?

Lenke til kommentar

Skikkelig syting incoming:

Jeg begynner å nære et instendig hat mot Barca. Spilte fire kamper mot en fyr online her, med forholdsvis Lyon, Porto, Marseille og Roma og tapte hver bidige gang. Til tider ble jeg så forbanna at jeg kunne kastet både kontroller og tv ut av vinduet og jeg er egentlig ikke en dårlig taper (hence at jeg utsatte meg for Barca 4 ganger med drittlag ha ha).

Simpelthen bare eeeelsker de følelsene dette spillet klarer å gi meg...

Lenke til kommentar

Spiller stort sett med Villareal. Om noen velger Barca velger jeg Real eller Chelsea. Om noen velger Chelsea velger jeg Real. Om noen velger Real, finner jeg ny match...

 

 

Jeg spiller stort sett med 4 eller 4,5* lag. Samma hvilke for jeg har en del å ta av og jeg elsker å tilpasse meg lagtaktikken og spillerne. Men det er helt håpløst mot Barca, Real og co, akkurat som ifjor. Tror jeg får ta tilbake taktikken med å velge samme laget når folk bare skal spille med Barca, Real og co..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...