Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Grmpf! :mad: Jeg har virkelig stagnert i dette spillet. Har sakte men sikkert jobbet meg opp til å håndtere world class men nå har det stoppet opp. Jeg vinner og taper omtrent like mange kamper og alle er veldig jevnspilte. Slipper inn alt for mange dumme mål og klarer ikke å skape mange nok gode sjanser. Tror faktisk at jeg har blitt dårligere av å spille på world class fordi jeg er mye mer stresset i spillestilen.

Dere som er et hakk over denne vanskelighetsgraden, hva er deres beste tips for å skape flere sjanser (gjerne annet enn vanlige innlegg)?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet tournament med Bayern, mens jeg venter på at det skal komme patch. Har satt ned til World Class, og storkoser meg. Blir jevne kamper mot gode lag, og mot dårlige så renner målene inn. Sånn som det skal være. Hadde 1-1 til pause mot et nyopprykket lag jeg ikke husker navnet på. Etter pausen kjørte jeg alt jeg hadde fremover og scoret 7 mål.

Så tipset er vel å spille litt med gode lag om du føler det lugger litt imot.

Lenke til kommentar

Og hvert år er det NOEN som syter og griner over de samme feilene, og HVERT år blir de fikset med patcher og updates. Eneste som er litt trist er at det kan ta noen uker før de kommer og at noen har altfor liten tolmodighet. Men slapp av, fixes kommer :)

Så vidt jeg ser så heter denne tråden "FIFA 11: Den Gigantiske Tråden", ikke "FIFA 11 Den fantastiske gi skryt til spillet tråden og elsk FIFA, så kan vi gå ut å male regnbuer sammen" harhar.gif

Endret av haddis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei men for all del, bare forsur tråden med pisspreik og grining for annenhvert innlegg en leser.Eg har ikke sagt at vi skal male regnbuer sammen heller, det var dine ord, men det er noen brukere som har sluttet besøke tråden her og/eller bltt mindre aktiv ene og alene fordi det 97% av tiden er grining fra Fifa 10 "eksperter" som ikke får til en dritt i Fifa 11 og dermed lar sin barnslige frustrasjon koke utover i denne tråden.

Eg er like mye som deg for å poengtere feilene og buggene i Fifa11, men eg leser stort sett de samme klagene for hver eneste side som blir skrevet i tråden, og når folk skriver igjen og igjen hvorfor de HATER Fifa11 så kan de like godt slå av maskinen og ta seg en sårt tiltrengt tur ut i guds frie natur i stedefor å IGJEN skriver og klage på noe som garantert har blitt nevnt 423 ganger før i tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nei men for all del, bare forsur tråden med pisspreik og grining for annenhvert innlegg en leser.Eg har ikke sagt at vi skal male regnbuer sammen heller, det var dine ord, men det er noen brukere som har sluttet besøke tråden her og/eller bltt mindre aktiv ene og alene fordi det 97% av tiden er grining fra Fifa 10 "eksperter" som ikke får til en dritt i Fifa 11 og dermed lar sin barnslige frustrasjon koke utover i denne tråden.

Eg er like mye som deg for å poengtere feilene og buggene i Fifa11, men eg leser stort sett de samme klagene for hver eneste side som blir skrevet i tråden, og når folk skriver igjen og igjen hvorfor de HATER Fifa11 så kan de like godt slå av maskinen og ta seg en sårt tiltrengt tur ut i guds frie natur i stedefor å IGJEN skriver og klage på noe som garantert har blitt nevnt 423 ganger før i tråden.

Jeg synes du forsurer denne tråden mer, siden annenhver post du kommer med utelukkende er rettet mot andre brukere som ikke forholder seg til dine forumregler..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så hvorfor er det tilsynelatende ingen som har noe positivt å si om 11 da, det virker som om noen ikke har egne meninger siden det nesten ordrett er det samme som blir sagt gang på gang.Det er lov å ha egne meninger men når noen nærmest copy/paster andre sine drittkommentarer om spillet bare for å provosere meg og andre så blir det bare dumt, da kan en vel bare ti still? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg legger hele Virtual Pro på hyllen. Jeg liker slett ikke å oppgradere spilleren ved å gjøre accomplishments. Det er bare tungvint og dritkjedelig syns jeg. Hadde foretrukket et annet system med noe alà XP e.l alt etter hvordan en presterer i kamp.

Endret av Zahl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte spillet fra absoluttspill.

Jeg fikk spillet for ei stund siden, og når jeg starta det kunne jeg ikke velge språket norsk. Trodde dette var vanlig siden det ikke var norsk på WC, men nå har jeg funnet ut at andre kan velge norsk, og at det står på norsk bak på koveret til andre, mitt står det engelsk på. ER det noen mulighet å laste ned språkpakker? eventuelt klage? er ikke noe stor greie liksom, men hadde vært litt morsomt med norsk også

Lenke til kommentar

Klag på spillet, du har tydeligvis fått feil versjon. Sleng på at du krever ertatning også, gjerne et gratis spill.

Ja, ser også at bak på spillet står det EASPORTS.CO.UK/FIFA

regner med dette betyr jeg fikk amerikanske versionen.

om det er 360 du spiller på er det meg bekjent ikke norsk?

.co.uk er forsåvidt et britisk domene, så nei, da har du nok fått den britiske utgaven som også er utgaven som er i Norge

Lenke til kommentar

Klag på spillet, du har tydeligvis fått feil versjon. Sleng på at du krever ertatning også, gjerne et gratis spill.

Ja, ser også at bak på spillet står det EASPORTS.CO.UK/FIFA

regner med dette betyr jeg fikk amerikanske versionen.

om det er 360 du spiller på er det meg bekjent ikke norsk?

.co.uk er forsåvidt et britisk domene, så nei, da har du nok fått den britiske utgaven som også er utgaven som er i Norge

Jeg kjenner folk som har 360 som har fifa 11 på norsk, så det stemmer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...