genser Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bare så jeg ikke driter meg ut i viktig kamp her, bortemålsregelen i CL gjelder i FIFA karrierespill? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Oi så sinna Me2...^^ Det er lov å diskutere behersket og saklig (også) her i huset Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tenkte jeg skulle prøve å legge inn custom chants idag, er det noen som kan anbefale en bra side om dette eller som evt har en direkte link til chants for nedlasting? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tenkte jeg skulle prøve å legge inn custom chants idag, er det noen som kan anbefale en bra side om dette eller som evt har en direkte link til chants for nedlasting? Sett av litt tid og sjekk: http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page Burde ha alt du trenger.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Består EA's FIFA-avdeling av en gjeng innesluttede autister? Selve spillet er godt snekret sammen og byr på en god helhetsopplevelse, men i hver fordømte utgave leveres med de samme feilene og irritasjonsmomentene. Som feks. at man ikke kan lagre en fast spilletropp til onlinekamper, at man må spille med en gjest i en rematch hvis du hadde med en venn i første runde, at radaren består av draktfarger det innimellom er umulig å skille, at spillet finner ut at det innimellom er kjempeartig å bytte hvem som styrer hvilke spillere på komplett ulogiske tidspunkt og så videre. Lista er lang som ønskelista mi til jul og det må da være en eller en annen jypling i bedriftens enorme stab som ser og påpeker disse småfeilene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Og hvert år er det NOEN som syter og griner over de samme feilene, og HVERT år blir de fikset med patcher og updates. Eneste som er litt trist er at det kan ta noen uker før de kommer og at noen har altfor liten tolmodighet. Men slapp av, fixes kommer 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva skal man gjøre når motstanderen forlater kampen, men det ikke kommer opp sånn melding om at "motstanderen har forlatt kampen" ? Altså, jeg er liksom fortsatt inne i kampen, men alt står stille, og jeg får ikke gjort noe som helst. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) @ KjemikerJon Dårlige testere er grunnen. Men den siste greia du nevner kan du faktisk fikse. Ta å endre på switchinga på controler settingsa til air balls eller manual. Blir i alle fall litt bedre. Serr LunaticFanatic. Det er lov til å se på FIFA med litt nøytrale øyne. Det er faktisk lov til å forvente at man ikke trenger patcher til å fikse spillet. Og selfølgelig har har folk lov til å kommentere feil i spillet når de er der. Endret 23. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Her er det EA jobber på akkurat nå. Patch kommer forhåpentligvis iløpet av neste uke. As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following:- Various crashes reported through our automated systems; - Micro-pausing in offline and online matches; - OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting; - Gameplay fixes around positioning and advantage rule; - Career Mode fixes around stat display and growth; - Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment; - Custom Chants issues. We will update you as soon as we can on progress there. We’re working around the clock to make sure we can address them all, either directly on our game servers or via a game patch – and that’s something we’re aiming to deliver as soon as we possibly can. Your Live Team. UPDATE Oct 12 - Deploying new online code to our TEST servers, that should perform better at peak and allow easier match-making, esp. in Clubs; once we're happy with it, we will deploy to PROD; - Fixing more online exploits (World/Classic XI); - Addressing Cup Draw issue in Career Mode; - Compiling and testing the code for already-fixed issues; - Working with our partners towards a patch date. UPDATE Oct 13 - We just deployed the above mentioned code code to our production servers. This will allow for better performance during peak usage and allow for easier match-making, especially in clubs. UPDATE Oct 15 - More deploys tonight! These should address stat reporting and cup progress, in Clubs; - We're also adding extra logging to track the lag issue in Club matches. ANOTHER UPDATE Oct 15 - Most Career Mode changes we're looking at will NOT require you to restart your career. Some, like the improved draw system, will actually work right away! - And I insist - we are working on offline issues at least as much as we are working on online ones, and we have lots of fixes ready to integrate. UPDATE Oct 19 - Reporting and Cup progress now seem fine, looking at the past 3 days of Club data on 360; - Still focusing on tracking the lag issue; - The patch for PS3 and 360 is looking good, tons of fixes going into it (like micro-pausing on PS3 and Career Mode issues on both platforms); - We are actively working with our partners towards the patch release date; unfortunately this takes some time, as we need to submit the patch through Microsoft and Sony certification; we'll get the patch out as fast as we can! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hva skal man gjøre når motstanderen forlater kampen, men det ikke kommer opp sånn melding om at "motstanderen har forlatt kampen" ? Altså, jeg er liksom fortsatt inne i kampen, men alt står stille, og jeg får ikke gjort noe som helst. Da er det ikke motstanderen som forlater kampen heller. Endret 23. oktober 2010 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva skal man gjøre når motstanderen forlater kampen, men det ikke kommer opp sånn melding om at "motstanderen har forlatt kampen" ? Altså, jeg er liksom fortsatt inne i kampen, men alt står stille, og jeg får ikke gjort noe som helst. Da er det ikke motstanderen som forlater kampen heller. Så det var bare tilfeldig at når jeg scorte 4-0 etter 20 min, og med en gang han skulle ta avspark, så gikk den inn på pause, og plutselig hang det seg? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hva skal man gjøre når motstanderen forlater kampen, men det ikke kommer opp sånn melding om at "motstanderen har forlatt kampen" ? Altså, jeg er liksom fortsatt inne i kampen, men alt står stille, og jeg får ikke gjort noe som helst. Da er det ikke motstanderen som forlater kampen heller. Så det var bare tilfeldig at når jeg scorte 4-0 etter 20 min, og med en gang han skulle ta avspark, så gikk den inn på pause, og plutselig hang det seg? Har lest at det er en bug hvor noen klarer det kunststykket å fryse spillet og bare vente på at den andre gir seg slik at man får seieren selv. Vet ikke om jeg tror på at det er så komplisert, tror selv at det er så enkelt som at spillet henger seg når noen quitter og at EA-serverene ikke får det med seg. Har lest om at folk både får tildelt tap og noen ganger seier i slike tilfeller. Tenkte jeg skulle prøve å legge inn custom chants idag, er det noen som kan anbefale en bra side om dette eller som evt har en direkte link til chants for nedlasting? Sett av litt tid og sjekk: http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page Burde ha alt du trenger.. Har sett den tråden men den er så innmari lang at jeg håpet noen her kunne tilby en snarvei Endret 23. oktober 2010 av Solaar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva skal man gjøre når motstanderen forlater kampen, men det ikke kommer opp sånn melding om at "motstanderen har forlatt kampen" ? Altså, jeg er liksom fortsatt inne i kampen, men alt står stille, og jeg får ikke gjort noe som helst. Da er det ikke motstanderen som forlater kampen heller. Så det var bare tilfeldig at når jeg scorte 4-0 etter 20 min, og med en gang han skulle ta avspark, så gikk den inn på pause, og plutselig hang det seg? Nei det vet eg ikke, men det KAN være det ja, har opplevd det samme selv bare da i VP Pro club 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Og hvert år er det NOEN som syter og griner over de samme feilene, og HVERT år blir de fikset med patcher og updates. Jeg uthevet ordet "samme" fordi det er jo akkurat det som gjør opplegget så latterlig. De samme feilene og unødvendighetene gjentar seg fra versjon til versjon og alle ser det, bortsett fra de late, udugelige EA-testerne og deres overordnede. Du snakker også om å smøre meg med tålmodighet og vente på en patch, og ja, kanskje den vil fjerne litt smårusk i FIFA-maskineriet, men det vil høyst sansynlig ikke feks. fikse at jeg kan lagre et fast lag online eller at jeg blir kastet tilbake i hovedmenyen hver gang jeg ikke finner en motstander. @ KjemikerJon Dårlige testere er grunnen. Men den siste greia du nevner kan du faktisk fikse. Ta å endre på switchinga på controler settingsa til air balls eller manual. Blir i alle fall litt bedre. Jeg spilte med to bekjente amatører og kun 1-playerkontrolleren kunne gå inn å bytte på dette. Det løste ikke problemet for de to andre fjollene som stadig måtte spytte ut ukvemsord og slå knyttneven i bordet hver gang FIFA bestemte seg for å lage karneval i forsvarsrekka vår. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Veit ikke helt hva du mener, men det skal fint gå ann å bytte controler settingsa med alle kontrollerne. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gått til innkjøp av FIFA 11 i dag og lurer på en ting. Hva er den greieste måten å levle opp Virtual Pro? Det er står sikkert en eller annen plass tidligere i tråden, men orker rett og slett ikke tråle gjennom alt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 PS3? Har du to kontroller? Hvis ja, så er dette den letteste metoden: 1. Start en vanlig kamp mot datamaskinen på legendarisk nivå. 2. Før avspark går du på "velg side" og setter den andre kontrollen på motstanderens lag. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få beskjed om at bragdene ikke vil lagres. 3. Trykk på trekant, slik at kontrolloppsettet kommer opp. 4. Gå ut av oppsettet igjen, og gå ut av "velg side"-menyen. Du vil ikke få meldingen om at bragdene ikke lagres. 5. Du spiller nå med to kontroller, og kan fortsatt ta legendariske bragder. Fullfør de bragdene du mangler. 6. Før overtiden begynner går du tilbake til "velg side"-menyen. Sett kontroll nr. to på datamaskinen. Ikke gå ut av "velg side"-menyen, ellers vil du få samme beskjed som i punkt 2. 7. Gjør punkt 3 og 4 om igjen. 8. Fullfør de siste minuttene mot datamaskinen. Ved kampslutt vil du få fullført bragdene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lite spørsmål her, på FIFA Clubs så er det et valg som er: Accept New Members, her har jeg satt på ja, og dette har gjort at vi har fått 6 transfer requests fra randoms. Hvis jeg setter Accept New Members på nei, vil det da gå ann for folk jeg kjenner å sende transfer request eller vil dette da være umulig for dem? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 FIFA 11 PS3 Cup. Én ledig plass igjen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1269661 join! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå