Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Dropp FIFA da! Faen heller. Enten lærer man seg spillet, eller så holder man kjeft og gir faen i det. Er vi nødt til å høre på sytingen din kun fordi du suger i spillet? Alle er lei av deg og resten av hylekoret.

Gi faen i å svar når du ikke gidder å lese hele innlegget til folk. Eller kan du ikke norsk og engelsk godt nok, Vamos, til å skjønne: 40, win streak og legendary

PS. Og som skrevet så er spillet morsomt bortsett fra når alle feilene dukker opp for ofte, og da særlig i avgjørende kamper.

Det at folk blir så defensive når jeg kritiserer Fifas åpenbare feil innbiller meg at:

'1. Fanboys

'2. Kan ikke fotballregler som offside og fordel

'3. Eier ikke kvalitetsfølelse og bytter på å spille Fifa og Big Rigs (http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/index.html)

Håper på patch snart........................

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fifa 11 er ikke perfekt, men det er da bedre enn Fifa 10.

Offsideproblemet er latterlig, fordi det fungerte utmerket på forrige versjon, men fordeler og frispark\ ikke frispark har aldri fungert optimalt.

Og 40 kampers win streak på legendary? Mener du å si at du ikke valset over AI-en på Fifa 10, uansett vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar

Fifa 11 er ikke perfekt, men det er da bedre enn Fifa 10.

Offsideproblemet er latterlig, fordi det fungerte utmerket på forrige versjon, men fordeler og frispark\ ikke frispark har aldri fungert optimalt.

Og 40 kampers win streak på legendary? Mener du å si at du ikke valset over AI-en på Fifa 10, uansett vanskelighetsgrad?

AI'en på 10'ern var lett, men av andre grunner. I 11 ser det ut som at større vanskelighetsgrad = flere som presser og løper fortere hele kampen igjennom selv om de har 72 i running speed og du har 88. Spill rundt de som presser, ut langs vingen, legg inn til høy spiss som nikker i mål.

LB+A ftw :w00t:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Slutt å boost deg selv opp i skyene da. Så fordi du har en helt "fantastisk" streak så har ikke folk lov til å si at de er lei av sytingene din? Viss spillet er så dårlig som du sier det er så hvorfor spiller du det såpass mye da? (utifra streaken din å dømme).

Vi har fått med oss buggene vi også, ja vi har spillet vi andre også, kan nesten vedde en tier på at eg har flere kamper enn deg også, men imotsetning til deg så har ikke eg en indre trang til å grine og syte på ett forum over feilene spillet har i hvert eneste innlegg eg skriver.

Kalte du ikke nettopp Fifa 11 for " ikke et middelmådig spill for aper?"

Vil du ha en banan da Julius? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selv om spillet er blitt mere realistisk så ville jeg heller spilt Fifa 10 med transfer update.

Noe av det som irriterer meg aller mest på Fifa 11 er at farten er så lik. Det må da være mulig for Rooney å spurte fra de fleste Premier League stopperene, men neida.

Greit nok at spillet har blitt mere realistisk og at du må slite for seierene, men uansett, likte Fifa 10 bedre, desverre.. Stor nedtur i forhold til hva jeg forventa utifra Fifa WC fra min side hvertfall

Lenke til kommentar

Noe av det som irriterer meg aller mest på Fifa 11 er at farten er så lik. Det må da være mulig for Rooney å spurte fra de fleste Premier League stopperene, men neida.

Hahaha... herregud

Lim inn R2 og spill Fifa 10 da.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Hahaha... herregud

Lim inn R2 og spill Fifa 10 da.

Greit nok, men må da gå ann å ta en mellomting..

Lenke til kommentar

Ja, FIFA 11 går saktere enn FIFA 10. Men FIFA 10 gikk jo urealistisk fort. Så lenge du fortsetter å spille FIFA 10 kombinert med FIFA 11, vil alltid 11 gå saktere. Så hvorfor ikke bare holde deg til den bedre versjonen?

Til alle "bugsa" 11 inneholder er det bedre enn 10ern uansett. De synes jo faktisk alle her tydeligvis, ellers hadde de vel kasta FIFA 11. Noe de ikke gjør.

Legendary på FIFA 11 er ikke så vrient som det var i starten. De går ann å slå hvis man spiller greit.

Lenke til kommentar

Slutt å boost deg selv opp i skyene da. Så fordi du har en helt "fantastisk" streak så har ikke folk lov til å si at de er lei av sytingene din? Viss spillet er så dårlig som du sier det er så hvorfor spiller du det såpass mye da? (utifra streaken din å dømme).

Vi har fått med oss buggene vi også, ja vi har spillet vi andre også, kan nesten vedde en tier på at eg har flere kamper enn deg også, men imotsetning til deg så har ikke eg en indre trang til å grine og syte på ett forum over feilene spillet har i hvert eneste innlegg eg skriver.

Kalte du ikke nettopp Fifa 11 for " ikke et middelmådig spill for aper?"

Vil du ha en banan da Julius? smile.gif

Siden du er eksperten her: Hvordan booster jeg laget mitt i CM? hmm.gif øøøh..

Og hvis du tror at Pro'en utgjør en like stor forskjell som i Fifa10 hvor du kunne løpe rundt på hele banen hele kampen så tar du feil. Og det beviser jo nivået ditt hvis du tror det. (PS. Det er du som har 100% boosta VP, min er på 70% elns.. inv_biggrin.gif )

..

Dama i morges når jeg tok bildene: "Skal du spille nå?" - "Ja, jøss.." Spiller heller Kung Fu Panda...

post-116700-1287723510,6565_thumb.jpgpost-116700-1287723519,1063_thumb.jpg

La med bilde av langskuddet mitt - noe som skjer når man har spilt 70+ kamper..

Men seriøst:

Spiller spillet for det, men jeg håper de ordner bugsene. Fifa11 er jo bra når det er bra, bedre enn PES og Fifa10, men akk bugs, bugs og atter bugs..

PS. Det med fanboys viste seg å stemme gitt - fælt så mange som følte seg tråkket på tærne ha ha. Men sånn er det jo. Man må jo forsvare det man har brukt alle pengene sine på - innrømmer jo aldri at man har kjøpt bæsj.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

hei... har ikke spillt så altfor mange kamper enda og spiller mest VP player... en ting som irriterer meg er at som spiss blir man stående å se på at sitt eget lag blir rundspillt ved høyere grad en semi -pro... ikke bare er det andre laget bedre, men mitt eget lag springer rundt som hodeløse høns.... så et spm... er som sagt vp player... får jeg tilbud om å bli player manager etter endt sesong eller må jeg vente til vp'en min blir rundt 30år?

Lenke til kommentar

Er så piss lei av at folk slenger ut fanboys hver gang noen er uenig med kritikk. FIFA har helt klart en haug med bugs. Kan vi en gang for alle la det jævla begrepet ligge?!

100% enig. Det må være lov til å diskutere pros and cons med et spill uten at noen må være forumpoliti fordi de er lett-irriterte.. :roll:

Lenke til kommentar

hei... har ikke spillt så altfor mange kamper enda og spiller mest VP player... en ting som irriterer meg er at som spiss blir man stående å se på at sitt eget lag blir rundspillt ved høyere grad en semi -pro... ikke bare er det andre laget bedre, men mitt eget lag springer rundt som hodeløse høns.... så et spm... er som sagt vp player... får jeg tilbud om å bli player manager etter endt sesong eller må jeg vente til vp'en min blir rundt 30år?

Har du prøvd å kontrollere alle spillerne? Det er enklere og bedre synes jeg.

Lenke til kommentar

Er så piss lei av at folk slenger ut fanboys hver gang noen er uenig med kritikk. FIFA har helt klart en haug med bugs. Kan vi en gang for alle la det jævla begrepet ligge?!

100% enig. Det må være lov til å diskutere pros and cons med et spill uten at noen må være forumpoliti fordi de er lett-irriterte.. rolleyes.gif

Gjelder selvsagt i begge retninger, vi fifa-addicts vet godt at det er haugevis med bugs i spillet, og andre veien så må de som kritiserer opp og ned tåle å få argumenter imot seg uten at de driver med "fanboying" (direkte oversatt fra begrepet hitling)

Har du prøvd å kontrollere alle spillerne? Det er enklere og bedre synes jeg.

Dette sliter jeg også med. Virker som at medspillerne i karrieremodus er på amatør-nivå, mens motspillerne spiller på det nivået man ønsker at de skal spille på. Et veldig rart fenomen med tanke på at spiller man en ekeltkamp med proen sin, så fungerer medspillerne slik de skal fungere.

Lenke til kommentar

For det første, det med boosting var ment som en kommentar til at du skryter så vooooldsomt over deg selv, derav ordet "booste" deg selv.

For det andre, FANBOYS? Bare fordi eg og andre her ikke syter konstant over spillet så er vi fanboys? Vi er sikkert like klar om ikke mer klar over buggene i Fifa enn det du er.Vi vet at spillet sliter med bugger både i karrieremodus, Online Pro Club og Online 1vs1 for å nevne noen.

For det tredje :

Og hvis du tror at Pro'en utgjør en like stor forskjell som i Fifa10 hvor du kunne løpe rundt på hele banen hele kampen så tar du feil. Og det beviser jo nivået ditt hvis du tror det. (PS. Det er du som har 100% boosta VP, min er på 70% elns.. :D )

Det blir jo bare mer og mer tydelig at det ikke går ann å ta deg seriøst, hvor i svarte satan tok du dette ifra? Dikter opp ting som du TROR eg mener for så å rakke ned på meg fordi du tror eg mener dette? Applaus for den.

Dette ble mitt siste innlegg rettet mot deg fordi eg ikke klarer å ta deg seriøst mer, om du vil spy ut mer dritt om spillet og hva du TROR eg mener om hvordan en skal spille med sin VirtualPro, eller hvilken lagoppstilling som er best når en bruker Arsenal eller Kolbotn så er du hjertelig velkommen til å gjøre det, men ikke kom med påstander om andres meninger som du TROR de har èn eneste gang til.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...