Solaar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det eneste jeg har opplevd som har vært merkelig er en gang jeg vant en kamp mot en kompis mens han var overbevist om at han hadde vunnet. Etter å ha sjekket så fant vi ut at vi hadde spilt to forskjellige kamper selv om vi startet kampen mot hverandre. Dette var et kjent problem på Fifa 10. Du var nødt til å switche litt frem og tilbake på innstilligner for kampen, før du sendte invitasjonen. Om du ikke gjorde dette ville du bli paret med en random person. Beklager dobbel. Trodde innleggene ville slå seg sammen automatisk. Jeg opplevde aldri det med FIFA 10 men det har skjedd to ganger med FIFA 11. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg bare lurer på en ting, en venn av meg som jeg spiller med klager på lagging. Jeg merker ingenting til dette. Er det da mitt eller hans internett som er dårlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Behøver ikke være nettet, men flaks. Jeg og en kamerat har ca 20 Mbit-linjer og når vi spiller mot hverandre har det hakket. Serverne til EA er beyond drit! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg bare lurer på en ting, en venn av meg som jeg spiller med klager på lagging. Jeg merker ingenting til dette. Er det da mitt eller hans internett som er dårlig? Du vet vel selv om du har et dårlig nett eller ikke? Men uansett, selv om du har et veldig bra nett så kan det lagge(vil det lagge) hvis du driver med andre ting samtidig. Laster du ned en film eller lignende så kommer det til å legge noe voldsomt. Og det er veldig ofte at den som det lagger for har det beste nettet, siden du drar han ned siden du har dårligere nett enn han. Min erfaring er at dette gjelder mest når den med dårlig nett hoster. Han som hoster klarer seg fint, mens han andre må slite. Det er også smart å ha kabel og ikke tråløst hvis nettet ikke er megabra(fiber f. eks). Og prøv å ikke gjøre andre ting på nettet samtidig, dette kan være vanskelig hvis man er mange i familien f. eks. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skru av torrents, hvis du har på. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jaja, vet det her, men en venn av meg mener det er jeg som har dårlig nett når han lagger og jeg ikke ser snurten av noe lagg. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Noen som vet hvilken adresse man sender inn klager til EA sports ? Jeg skal nemlig klage litt (kommer ikke til å funke, men men) Endret 21. oktober 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du kan bare spare deg uansett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jaja, vet det her, men en venn av meg mener det er jeg som har dårlig nett når han lagger og jeg ikke ser snurten av noe lagg. Og dette er helt vanlig. jeg har selv supernett og møter ingen problemer sålenge EA ikke kødder det til. Men når jeg spilte mot en kompis som var på hytta, med andre ord hadde han elendig nett, så lagga jeg, men ikke han. Finn ut om hva slags nett du har så kanskej vi kan hjelpe deg og om det er en annen løsning. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som vet hvilken adresse man sender inn klager til EA sports ? Jeg skal nemlig klage litt (kommer ikke til å funke, men men) Har du tenkt å klage på FIFA 10? [email protected] Husk at du må skrive klagen på tysk. Forvent svar innen 5-6 timer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, om du skal klage på Fifa 10 da kan du vertfall drite i det. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, om du skal klage på Fifa 10 da kan du vertfall drite i det. Nei, skal du klage på fifa10 følger du linken. Fifa11 vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Smarting, du tok ikke den? Si meg, hva er vitsen med å klage på Fifa 10 nå når Fifa 11 er ute? Tenk nøye etter nå... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Smarting, du tok ikke den? Si meg, hva er vitsen med å klage på Fifa 10 nå når Fifa 11 er ute? Tenk nøye etter nå... Fordi Fifa11 ble dårligere enn Fifa10. Hvis man klager på 10'ern og 11'ern nå så blir kanskje 12'ern verdt pengene og ikke et middelmådig spill for aper? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Å herre... nei bare glem det. Eg skal nett gå å klage på International Superstar Soccer Deluxe til SNES fra 94...tror du de hører på meg siden det er nyere spill som de har gitt ut? Og bare fordi at du tydeligvis ikke mestrer Fifa 11 og har konstant noe å syte over så forslår eg at du slenger deg på lasset og klager til du blir blå i balla så blir kanskje Fifa 12 enda mer lik på Fifa 10 slik at middelmådige spillere får ALT til uten trening. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Å herre... nei bare glem det. Eg skal nett gå å klage på International Superstar Soccer Deluxe til SNES fra 94...tror du de hører på meg siden det er nyere spill som de har gitt ut? Og bare fordi at du tydeligvis ikke mestrer Fifa 11 og har konstant noe å syte over så forslår eg at du slenger deg på lasset og klager til du blir blå i balla så blir kanskje Fifa 12 enda mer lik på Fifa 10 slik at middelmådige spillere får ALT til uten trening. ISS64 er faktisk ganske bra. Skjønner ikke hvorfor du misliker det spillet, og her diskuterer vi Fifa så ikke gå offtopic. Bortsett fra feil i offsideregel, feil i fordelsparagrafen og et hundretalls bugs som ødelegger career mode og clubs så har jeg intet imot 11'ern, men det er nettopp feilene med spillet som gjør det elendig. Jo, og at Ai'en suger balle. Endte med ca 40 winstreak på legendary etter å ha fula ut AI'en og dermed gikk lei. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dropp FIFA da! Faen heller. Enten lærer man seg spillet, eller så holder man kjeft og gir faen i det. Er vi nødt til å høre på sytingen din kun fordi du suger i spillet? Alle er lei av deg og resten av hylekoret. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Han har jo 40 i streak selvom han hater spillet pga mange mange bugs, det er virkelig dedication! Men fra spøk til alvor, bugs er det ALLTID i Fifa spillene, mange blir rettet opp. Men å konstant whine her inne om alt og så påstå at en har så og så lang streak i ett spill som man tydeligvis ikke kan fordra blir for meg littegranne mystifistisk. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har ett spørsmål, jeg og tre andre spiller i en privat klubb. jeg har så og si perfekt oppsett av linja mi, open nat, bridge av hovedrouter fra NGT til en god netgear WNDR3700 som står for all routing. Xboxen er kablet opp med kabel. De andre sitter bak routere av ymse kvalitet, og har ikke open NAT noen av de. Routeren er låst opp og ned i mente uten noen form for åpne porter. Alikevel, så er det kun, og da mener jeg kun jeg av oss 4 som har ekstrem lagg i klubb kampene, jeg mener det er minst 3-4 sekunder delay mellom trykka mine og da det faktisk skjer. Har noen av dere tips ? Jeg har bl.annet slettet alt drit jeg fant på boksen, clear cache, slått av mediacenter tilkobling. Like før jeg går i gang med oppdatering av router softwaren. Nei jeg har absolutt ingen downloads/uploads på. Skal legges til at jeg bor i Bergen, samme gjør to av de andre, og vi har alle NGT. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det kan godt være at noen av de som har dårlig nett drar deg ned og derfor lagger det hos deg. Også om noen med dårlig linje hoster så kan det lagge hos deg men ikke hos den som hoster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå