Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hjelper ikke folk med å feire irriterende, det er en uting og man bør holde seg for god til det. Dagens moralpreken

Angående spesialiterer så har ikke dette noe å si for spilleren din. Det eneste spesialtetene viser er hva fyren er god på. Traitsene gir deg derimot ekstra ferdigheter.

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal kjøpe fifa 11.

Jeg spiller nesten bare online på fifa 10. En ting som irriterer meg grenseløst på fifa 10 er at "head to head kamper" bare funker noen få ganger, kanskje 1 av 20 ganger. Det går ikke an å velge lag en gang :/ Jeg vet at problmer IKKE ligger hos meg..har veldig bra nett så, og andre spill funker greit online.

Har ps3..

Så det jeg egentlig lurer på er om fifa 11 har slike type problmer. Har EA slike problemer i 11-ern gir jeg opp over fifa og kjøper PES isteden, siden ihvertfall FUNKER ONLINE

(åhh blir så irritert)

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal kjøpe fifa 11.

Jeg spiller nesten bare online på fifa 10. En ting som irriterer meg grenseløst på fifa 10 er at "head to head kamper" bare funker noen få ganger, kanskje 1 av 20 ganger. Det går ikke an å velge lag en gang :/ Jeg vet at problmer IKKE ligger hos meg..har veldig bra nett så, og andre spill funker greit online.

Har ps3..

Så det jeg egentlig lurer på er om fifa 11 har slike type problmer. Har EA slike problemer i 11-ern gir jeg opp over fifa og kjøper PES isteden, siden ihvertfall FUNKER ONLINE

(åhh blir så irritert)

Det virker som det er veldig individuelt. Jeg har omtrent aldri problemer men leser man rundt omkring på forskjellige forum så kan det virke som at mange sliter med online-delen. Det eneste jeg har opplevd som har vært merkelig er en gang jeg vant en kamp mot en kompis mens han var overbevist om at han hadde vunnet. Etter å ha sjekket så fant vi ut at vi hadde spilt to forskjellige kamper selv om vi startet kampen mot hverandre.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Har ps3..

(åhh blir så irritert)

Nå har jeg ikke spilt Fifa10 siden i mars, men det er alltid folk som sliter med å finne kamper, og stort sett er de overbevist om at problemet ikke ligger hos dem selv. Jeg har aldri slitt med å finne kamper, hverken på 08, 09, 10, WC eller 11.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har opplevd som har vært merkelig er en gang jeg vant en kamp mot en kompis mens han var overbevist om at han hadde vunnet. Etter å ha sjekket så fant vi ut at vi hadde spilt to forskjellige kamper selv om vi startet kampen mot hverandre.

Dette var et kjent problem på Fifa 10. Du var nødt til å switche litt frem og tilbake på innstilligner for kampen, før du sendte invitasjonen. Om du ikke gjorde dette ville du bli paret med en random person.

Beklager dobbel. Trodde innleggene ville slå seg sammen automatisk.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...